Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektu stałej organizacji ruchu dla inwestycji pn. Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 815 Wisznice – Parczew – Siemień – Lubartów (ul. Wojska Polskiego) w m. Lubartów

Gmina Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 552 273 , fax. 818 552 016
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 552 273, fax. 818 552 016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektu stałej organizacji ruchu dla inwestycji pn. Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 815 Wisznice – Parczew – Siemień – Lubartów (ul. Wojska Polskiego) w m. Lubartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektu stałej organizacji ruchu dla inwestycji pn. Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 815 Wisznice – Parczew – Siemień – Lubartów (ul. Wojska Polskiego) w m. Lubartów. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zaprojektowanie chodnika zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016r. poz. 124). Chodnik należy dowiązać do aktualnego kilometraża na drodze wojewódzkiej; b) zaprojektowanie budowy chodnika po lewej stronie drogi wojewódzkiej, na odcinku od dodatkowej drogi DDL 4 (km ok. 59+465) do zatoki autobusowej w km ok. 60+140; c) zlokalizowanie chodnika w pasie drogowym drogi wojewódzkiej poza rowem, w maksymalnym zbliżeniu do granicy pasa drogowego, dopuszcza się lokalizację chodnika przy krawędzi jezdni na wysokości istniejącego zbiornika wodnego (działka nr ew. 539) z zastosowaniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu; d) rozpoznanie podłoża posadowienia chodnika, w tym celu należy wykonać odwierty geotechniczne, co najmniej 1 otwór na 100 m długości chodnika, a w rejonie zbiornika wodnego wykonać 2 otwory badawcze; e) prawidłowe odwodnienie chodnika, bez odprowadzania wody poza pas drogowy i utrudniania istniejącego odwodnienia drogi; f) dostosowanie chodnika do korzystania przez osoby niepełnosprawne; g) wykonanie rozpoznania w zakresie konieczności uzyskania zgłoszenia lub pozwolenia wodnoprawnego dla rozwiązań projektowych w obrębie zbiornika wodnego na dz. nr 539; h) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem Projektu Stałej Organizacji Ruchu oraz Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi wojewódzkiej; i) opracowanie mapy do celów projektowych; j) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych opinii, uzgodnień i zezwoleń; k) opracowanie i uzgodnienie z zamawiającym koncepcji budowy chodnika (wykonawca może przystąpić do opracowania projektu po uzyskaniu pisemnego uzgodnienia koncepcji przez zamawiającego); l) przeniesienie praw autorskich i zezwolenia na wykonywanie praw zależnych; m) przeprowadzenie wizji lokalnej na drodze z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. 3) Opracowana i dostarczona do zamawiającego dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) materiały zgłoszeniowe – 2 egz. wraz z odpowiedzią na zgłoszenie robót budowlanych z Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie; b) projekt wykonawczy – po 5 egz. dla każdej z występujących branż; c) Projekt Stałej Organizacji Ruchu i Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem – po 5 egz. oraz na oddzielnej płycie CD w wersji nieedytowalnej i edytowalnej umożliwiającej uruchomienie pliku przez program AUTOCAD 2007; d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej występującej branży – 5 egz.; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 egz. f) przedmiar robót (obejmujący wszystkie branże w numeracji poz. od 1 do n) – 4 egz.; g) kosztorys inwestorski (obejmujący wszystkie branże w numeracji poz. od 1 do n) ze Zbiorczym Zestawieniem Kosztów (ZZK) – 3 egz. h) Tabelę Elementów Rozliczeniowych (TER – tylko wersja elektroniczna, pliki.xls) – 3 egz.; i) Szczegółową Inwentaryzację Zadrzewienia – 5 egz. w przypadku konieczności usunięcia drzew i krzewów wraz z decyzją zezwalającą na ich usunięcie; j) operat wodno – prawny – 3 egz. wraz ze zgłoszeniem lub pozwoleniem wodnoprawnym – jeśli będą wymagane; k) wersje elektroniczną kompletnej dokumentacji – 3 egz. (płyta CD lub DVD w wersji edytowalnej i nieedytowalnej): • wersja elektroniczna dokumentacji musi być tożsama z wersją papierową, jednakże powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych autorów opracowania, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów zamieszkania i miejsca oraz daty urodzenia). Imię i nazwisko projektanta nie podlega anonimizacji • wersja nieedytowalna powinna zawierać wszystkie opracowania będące przedmiotem umowy oraz zostać zapisana na płycie CD (DVD) w formie plików *pdf w taki sposób, aby każdy z plików stanowił kompletne opracowanie będące wierną kopią jego wersji papierowej, tj. z podpisami projektantów. Opracowania w formie elektronicznej powinny być zdigitalizowane, w jakości umożliwiającej odczytanie wszystkich detali, nie niższej niż 600 dpi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do IDW-SIWZ; 2) Oświadczenie wstępne Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do IDW-SIWZ; 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów (jeśli dotyczy) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW-SIWZ; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach