Przetargi.pl
opracowanie projektu budowlanego dla kanalizacji deszczowo-drenażowej w Krobi.

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie projektu budowlanego dla kanalizacji deszczowo-drenażowej w Krobi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – wykonawczej na obszarze Gminy Lubicz dla kanalizacji deszczowo – drenażowej w Krobi ul. Olszynowa, Jaśminowa, Okrągła, Orzechowa, Osiedlowa, Jesionowa, Długa, Owocowa, Srebrna. 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 3.2.1. Opracowanie koncepcji kanalizacji obejmującej swoim zakresem całą zlewnię wraz z inwentaryzacją urządzeń melioracyjnych pod kątem oceny możliwości hydraulicznych w ilości 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.2. Przygotowanie materiałów, złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 3.2.3. Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej w ilości 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.4. Wykonanie map sytuacyjno – wysokościowych do celów projektowych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia – w wersji papierowej i cyfrowej. 3.2.5. Opracowanie operatu wodno-prawnego, złożenie wniosku o uzyskanie decyzji- pozwolenia wodno- prawnego na wprowadzenie wód deszczowych i drenażowych do rurociągu melioracyjnego, obniżenie poziomu wód gruntowych, wykonanie urządzeń wodnych (drenaż), obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji robót w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz 4 szt. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.6. Uzyskanie decyzji-pozwolenia wodno-prawnego na wprowadzenie wód deszczowych i drenażowych do rurociągu melioracyjnego, obniżenie poziomu wód gruntowych, wykonanie urządzeń wodnych (drenaż), obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji robót. 3.2.7. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji deszczowo- drenażowej na długości ca 2500 m, wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót złożenie wniosku w ilości po 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.8. Uzyskanie pozwolenia na budowę (ewentualnie zgłoszenia robót budowlanych). 3.2.9. Opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej w ilości 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.10. Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w ilości 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.11. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, ofertowego i przedmiaru robót w ilości 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.12.W przypadku zaistnienia kolizji uzbrojenia podziemnego w opracowaniu projektowym powinny zostać ujęte projekty obejmujące usunięcie kolizji i powinny być one uzgodnione z właścicielami urządzeń (o ile w toku postępowania taka konieczność nastąpi). 3.2.13. Uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będą projektowane urządzenia, na umieszczenie tych urządzeń oraz prawo do dysponowania ich gruntem na cele budowlane. 3.3. Do zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 3.3.1. Uzyskanie i zamieszczenie w projekcie budowlanym wykazu i kopii (w razie potrzeby uwierzytelnione): stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków i innych pism uzyskanych w trakcie wykonywania opracowania, 3.3.2. Opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane t. jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm. wymaganym do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót. 3.3.3. Opracowanie oraz pozyskanie wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień w zakresie wymaganym do złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót, uzgodnienia z poszczególnymi zarządcami dróg, ze starostwem powiatowym, z Wojewodą Kujawsko-Pomorskim, z regionalną dyrekcją ochrony środowiska w zakresie oceny oddziaływania na środowisko (sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia, raportu oddziaływania na środowisko - o ile są wymagane) oraz złożenie wniosku wraz z pozyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – (w przypadku konieczności jej uzyskania), regionalnym zarządem gospodarki wodnej (Wody Polskie) i innymi organami, z którymi uzgodnienie jest niezbędne. 3.3.4. Dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 3.3.5. Uczestniczenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację robót w oparciu o niniejszą dokumentację, w szczególności poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz dokonywanie zmian dokumentacji. 3.3.6. Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach, którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności: 3.3.6.1. Stwierdzać w toku wykonywania robót budowlanych zgodność ich realizacji z przedmiotem umowy. 3.3.6.2. Udzielać wszelkich wyjaśnień dotyczących przedmiotu umowy. 3.3.6.3. Udzielać Zamawiającemu wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania dotyczące przyjętych rozwiązań projektowych. 3.3.6.4. Doradzać w innych sprawach dotyczących przedmiotu umowy. 3.4. Wymagania stawiane wykonawcy: 3.4.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac projektowych zgodnie z wiedzą techniczną, warunkami technicznymi i jakościowymi. 3.4.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe, adres poczty elektronicznej oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego terminowego wykonania zamówienia. 3.4.3. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.4.4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną i geologiczną. Koszty obsługi geodezyjnej i geologicznej należy uwzględnić w cenie oferty. 3.4.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób, aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z umową. 3.4.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 3 lat. W ramach udzielonej gwarancji, wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za jakość wykonanych prac projektowych oraz ewentualne nieprawidłowości wynikłe na etapie prowadzonych robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 45 ustawy Pzp) w kwocie 1.900 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset) 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wniesione w n/w formach: 11.3.1. W pieniądzu. 11.3.2. W poręczeniach bankowych. 11.3.3. W poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 11.3.4. W gwarancjach bankowych. 11.3.5. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 11.3.6. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto w Banku BS Grębocin nr rachunku 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. 11.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.4.SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach