Przetargi.pl
„Opracowanie projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 552 825 , fax. 856 552 825
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 8
    17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 856 552 825, fax. 856 552 825
    REGON: 5065348200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsiemiatycze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach” uwzględnieniem zmian wynikających z ust. 6 niniejszego rozdziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa Wielobranżowy Projekt Budowlany <<Rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach>>, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokument zawierający wytyczne dotyczące opracowania projektu wykonawczego pn. „Program funkcjonlano użytkowy” oraz pozostała dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia stanowiąca załącznik nr 2; 2a i 2b do SIWZ. Poszczególne załączniki zawierają: 1) Załącznik nr 2 a. Branża budowlana;  Architektura i technologia.  Konstrukcja.  Przedmiary.  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. b. Branża elektryczna;  Instalacje  Rozdzielnice  Opis techniczny c. Branża sanitarna;  Projekt budowlany branży sanitarnej  Specyfikacja techniczna dla instalacji C.O.; wentylacji; wod. - kanalizacyjnej; instalacji gazów medycznych; Szczegółowa specyfikacja przyłącza wodnokanalizacyjnego 2) Załącznik nr 2a –Projekt funkcjonalno-użytkowy 3) Załącznik nr 2b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie są podstawą do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 3. Wykonawca w oparciu o wymienione dokumenty, w porozumieniu z Zmawiającym stworzy Dokumentację wykonawczą zgodnie z Decyzją o Ustaleniu Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego (znak IF.6733.2.6.2016) z listopada 2016 r., dokument zawierający wytyczne dotyczące opracowania projektu wykonawczego pn. „Program Funkcjonalno-Użytkowy” oraz Umową (Załącznikiem nr 3 do SIWZ). 4. Po stornie Wykonawcy leży także przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania pomieszczeń, wykonania odbioru robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz sporządzenie projektów powykonawczych. 5. Wykonawca rozbuduje i przebuduje zabudowania Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach poprzez budowę powiązanego funkcjonalnie z budynkiem głównym szpitala pawilonu, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku głównego szpitala (istniejącego) oraz przebudowę zewnętrznych instalacji i utwardzeń kolidujących z rozbudową – wszystko zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego Dokumentacją Projektową, wraz z wykonaniem przez Wykonawcę wszystkich innych obowiązków przypisanych Wykonawcy w SIWZ, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia i Umowie (Załączniku nr 3 do SIWZ). 6. Zamawiający dokonuje zmiany dokumentacji techniczno-budowlanej, w części podniesienia ostatniego, czwartego pietra (5 kondygnacji) budynku ok. 1 metr w odniesieniu do parametrów technicznych podanych poniżej. (wysokość budynku po zmianach wyniesie max. 19,0m) Zamawiający tworzy projekt zamienny, oraz uzyskuje zamienne pozwolenie na budowę (postepowanie administracyjne w toku) 7. Parametry techniczne 1) Wysokość budynku – 18,5m 2) Powierzchnia zabudowy – 270,57 m² 3) Powierzchnia całkowita – 1280,45m² 4) Kubatura - 4532,05m³ 8. Wykonawca zapewnienia również wykonanie obowiązków nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie Dokumentacji Projektowej stosownie do treści art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 1202 z późn. zm.), 9. Forma rozliczeń z Wykonawcą, nastąpi na zasadach wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia, oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. 12. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo – finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu realizacji poszczególnych etapów. Harmonogram musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. (można to dopisać - sprawdzić) 13. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, w porozumieniu z Zamawiającym, tak harmonogramu realizacji inwestycji, aby wykonywane prace nie zakłócały pracy Szpitala, ponieważ inwestycja będzie wykonywana w połączeniu z czynnie pracującym obiektem szpitalnym. Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów oraz do sytuacji, która mogłaby zagrozić zdrowiu i życiu pacjentów przebywających w szpitalu. 14. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. 15. Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas rozbiórki i pozostałych prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 16. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać obowiązujące standardy, posiadać wymagane dopuszczenia, aprobaty, oceny techniczne i pozwolenia, a także wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j.: Dz. U. z 2016r., poz. 1570 z późn. zm.). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych producentów, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 18. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP i przepisów p. poż. 19. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, polega na finalnej ocenie ilości i jakości wykonywanych robót, które w dalszym procesie realizacji ulegną zakryciu. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowania ogólnego postępu robót. Odbioru robót dokonuje Zamawiający. Gotowość danej części robót do odbioru zgłasza Wykonawca wpisem do dziennika budowy i jednoczesnym powiadomieniem Zamawiającego, przy czym niezgłoszenie do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu rodzi po stronie Wykonawcy mimo tego obowiązek ich przedstawienia Zamawiającemu do odbioru poprzez ich odkrycie. Odbiór będzie przeprowadzony zgodnie z umową. Jakość i ilość robót ulegających zakryciu ocenia Zamawiający na podstawie dokumentów zawierających komplet wyników badań laboratoryjnych i w oparciu o przeprowadzone pomiary, w konfrontacji z dokumentacją przetargową, projektową, ST, SST i uprzednimi ustaleniami. 20. Zamawiający zastrzega iż podczas realizacji inwestycji ma stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy, z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa. 21. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zabezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 22. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe Wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych kontraktu w tym m.in. koszty: opłat za ewentualne zajęcie pasa drogowego, wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z wersją elektroniczną, zabezpieczenia dojazdu ciężkiego sprzętu i dostaw materiałów na teren budowy, odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych użytkowanych podczas trwania kontraktu oraz poniesienia konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót, robót tymczasowych (zorganizowanie i zlikwidowania zaplecza dla potrzeb budowy, w tym wydzielenie pomieszczeń dla inspektorów nadzoru w zapleczu wykonawcy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych), energii elektrycznej i wody zużytej na potrzeby realizacji Zamówienia. 23. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia 1) przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 ustawy pzp, 2) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 24. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowe zakresy poszczególnych Etapów realizacji przedmiotu zamówienia zostaną określone w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym, który Wykonawca przedstawi zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowę 25. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty – nie krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 300 000 zł. 2. Wadium, o którym mowa w pkt1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1104 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: 59 8092 0001 0002 2288 2000 0010 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach