Przetargi.pl
"Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."

ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 99-314 Mieczysławów, 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
    2
    99-314 Mieczysławów, woj. łódzkie
    REGON: 000097034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V”, w szczególności obejmuje:3.1.1. Opracowanie mapy do celów projektowych3.1.2. Projekt zagospodarowania terenu (PZT)3.1.3. Badania geotechniczne3.1.4. Projekt drogowy (alejki, drogi)3.1.5. Projekt przebudowy stawu3.1.6. Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)3.1.7. Projekt sanitarny3.1.8. Projekt boiska i bieżni3.1.9. Projekt boiska sportowego3.1.10. Projekt systemu nawadniającego3.1.11. Projekt oświetlenia terenu3.1.12. Projekt monitoringu3.1.13. Projekt siłowni plenerowej3.1.14. Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów3.1.15. Projekt adaptacji budynku gospodarczegoZamawiający podzielił zamówienie na dwie części:Część Nr 1 obejmuje wykonanie, w szczególności:a) Opracowanie mapy do celów projektowychb) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)c) Badania geotechniczned) Projekt drogowy (alejki, drogi)e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)f) Projekt sanitarnyg) Projekt boiska i bieżnih) Projekt boiska sportowegoi) Projekt systemu nawadniającegoj) Projekt oświetlenia terenuk) Projekt monitoringul) Projekt siłowni plenerowejm) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentówCzęść Nr 2 obejmuje wykonanie, w szczególności:a) Projekt przebudowy stawub) Projekt adaptacji budynku gospodarczegooraz – o ile niezbędne wykonanie:c) Opracowanie mapy do celów projektowychd) Projektu zagospodarowania terenu (PZT)e) Badania geotechniczneWykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 170 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. 5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V”, w szczególności obejmuje:3.1.1. Opracowanie mapy do celów projektowych3.1.2. Projekt zagospodarowania terenu (PZT)3.1.3. Badania geotechniczne3.1.4. Projekt drogowy (alejki, drogi)3.1.5. Projekt przebudowy stawu3.1.6. Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)3.1.7. Projekt sanitarny3.1.8. Projekt boiska i bieżni3.1.9. Projekt boiska sportowego3.1.10. Projekt systemu nawadniającego3.1.11. Projekt oświetlenia terenu3.1.12. Projekt monitoringu3.1.13. Projekt siłowni plenerowej3.1.14. Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów3.1.15. Projekt adaptacji budynku gospodarczegoZamawiający podzielił zamówienie na dwie części:Część Nr 1 obejmuje wykonanie, w szczególności:a) Opracowanie mapy do celów projektowychb) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)c) Badania geotechniczned) Projekt drogowy (alejki, drogi)e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)f) Projekt sanitarnyg) Projekt boiska i bieżnih) Projekt boiska sportowegoi) Projekt systemu nawadniającegoj) Projekt oświetlenia terenuk) Projekt monitoringul) Projekt siłowni plenerowejm) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentówCzęść Nr 2 obejmuje wykonanie, w szczególności:a) Projekt przebudowy stawub) Projekt adaptacji budynku gospodarczegooraz – o ile niezbędne wykonanie:c) Opracowanie mapy do celów projektowychd) Projektu zagospodarowania terenu (PZT)e) Badania geotechniczneWykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 170 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. 5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.2.2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.6.2.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.2.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej precyzuje następujące wymagania, w zakresie każdej części zamówienia - odrębnie: Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeśli:6.2.4.1. Wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej, w tym w zakresie terenu zielonego, o wartości min. 25.000 zł brutto - Wykonawca wykazuje spełnienie warunku udziału dla każdej części zamówienia odrębnieoraz6.2.4.2. dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, licząc od dnia uzyskania uprawnień, ib) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, licząc od dnia uzyskania uprawnień, ic) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności elektrycznej, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, licząc od dnia uzyskania uprawnień, id) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarnych, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu, licząc od dnia uzyskania uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach