Gmina Siennica ogłasza przetarg
- Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
- Data zamieszczenia: 2015-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
ul. Kołbielska 1 1
05-332 Siennica, woj. mazowieckie
tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
REGON: 00055124300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PROJEKTÓW MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SIENNICA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz pozostałe niezbędne dokumenty i opracowania należy sporządzić zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów w tym: 1. ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r., poz. 199 j.t. ze zm.), 2. ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.), 3. ustawą z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. Nr 76, poz. 489 z późn.zm.) 4. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 z późn. zm.), 5. rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r., Nr 155, poz. 1298), 6. ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.) - dotyczy przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 7. przepisami szczególnymi dotyczącymi poszczególnych zagadnień regulowanych przez plan miejscowy. Plany należy sporządzić w oparciu o ustalenia obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy dla każdej części zamówienia: 1) zebranie materiałów wyjściowych, 2) opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej, 3) przygotowanie projektów obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania, 4) analiza wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy i instytucje - opracowanie wykazów tych wniosków oraz uzasadnienia dla wniosków nieuwzględnionych, 5) naniesienie wniosków na podkłady geodezyjne, 6) analiza zgodności złożonych wniosków ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy Siennica 7) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, 8) opracowanie koncepcji projektu planu zagospodarowania, 9) wewnętrzna dyskusja na opracowaną koncepcją (projektant + władze gminy), 10) korekta koncepcji i opracowanie projektu planu, 11) opracowanie wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 12) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, 13) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 14) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu (w tym reprezentowanie Wójta przy przeprowadzaniu uzgodnień i uzyskiwaniu opinii do projektów m. in. przed gminną komisją urbanistyczno - architektoniczną), 15) analiza uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z opracowaniem wykazu uzgodnień i opinii, 16) korekta projektu planu i przygotowanie wersji do wyłożenia do publicznego wglądu, 17) przygotowanie projektów ogłoszeń o wyłożeniu projektu planu do wglądu, 18) udział w dyskusji publicznej, oraz co najmniej 1 dzień w tygodniu w trakcie wyłożenia projektu do wglądu, 19) analiza uwag wniesionych do projektu, wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Wójta, 20) korekta projektu planu zagospodarowania i przygotowanie wersji do uchwalenia, 21) opracowanie wykazu uwag, 22) przedstawienie radnym projektu planu na komisjach stałych Rady Gminy Siennica, 23) udział w sesji Rady Gminy uchwalającej plan zagospodarowania, 24) opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235.), 25) przygotowanie dokumentacji formalno - prawnej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem (2 egz.: oryginał + kopia), 26) przygotowanie uchwały do publikacji w dzienniku urzędowym, 27) ewentualne przygotowanie skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygnięcie nadzorcze wojewody, 28) W przypadku ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności. Wykonawca wykona końcowy przedmiot każdej części zamówienia w formie cyfrowej i papierowej w następujących standardach : tekst w formacie tekstowym *.doc, rysunki i plan w formacie JPEG - standard kompresji statycznych obrazów rastrowych, przy minimalnej kompresji, z zachowaniem jak najwyższej jakości oraz w formacie pdf, oraz w postaci wektorowej w następujących ilościach: a) na etapie opracowania koncepcji projektu planu, do uzyskania akceptacji przez Zamawiającego - 1 egz. projektu z rysunkami w formie kolorowego wydruku w skali 1:5000 oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD, b) na etapie opiniowania i uzgadniania projektu planu - w ilości i formie niezbędnej dla przeprowadzenia procedury uzyskania opinii i uzgodnień wynikających z przepisów prawa oraz 1 egz. w formie wydruku z rysunkiem w kolorze w skali 1:5000; a także: inwentaryzację urbanistyczną, opracowanie ekofizjograficzne, prognozę oddziaływania na środowisko i prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - po 1 egz. w formie wydruku oraz w wersji elektronicznej na płycie CD, c) na etapie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu - 1 egz. w formie wydruku z kolorowym rysunkiem oprawiony w listwy umożliwiające zawieszenie, w skali 1:5000; 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD, d) na etapie przekazania projektu planu do uchwalenia przez Radę Gminy - uchwała wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na płycie CD oraz w wersji elektronicznej na płycie CD sporządzona w formacie zgodnym z wytycznymi do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego; 2 egz. projektu planu w formie wydruków z rysunkiem w formie kolorowego wydruku w skali wymaganej ustawą oraz 1 egz. projektu planu w formie wydruków z rysunkiem w formie kolorowego wydruku w skali 1:5000 e) po uchwaleniu planu przez Radę Gminy w Siennicy, przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 4 dni od daty uchwalenia planu w celu przekazania Wojewodzie Mazowieckiemu do zbadania zgodności z przepisami prawa: 2 egz. uchwały wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na płycie CD oraz w wersji elektronicznej na płycie CD sporządzona w formacie zgodnym z wytycznymi do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, 2 egz. uchwały wraz z załącznikami w formie wydruków z rysunkami w formie kolorowego wydruku w skali wymaganej ustawą oraz 2 egz. dokumentacji formalno - prawnej (oryginał i kopia) f) po akceptacji uchwały przez Wojewodę: - 2 egz. planu w formie kolorowych wydruków w skali 1:5000 w tym 1 egz. planu w formie kolorowego wydruku obustronnie zafoliowanego i oprawionego w listwy umożliwiające jego zawieszenie, oraz 2 egzemplarze zapisu cyfrowego na płycie CD; 1 egzemplarz planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy; 3 egz. w formie wydruków prognozy oddziaływania na środowisko oraz 3 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD; 3 egz. w formie wydruków prognozy skutków finansowych oraz 3 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD + 1 egzemplarz planu miejscowego wraz z załącznikami - w celu przekazania Staroście, Wersje elektroniczne na płytach CD rysunków projektów i miejscowego planu - zostaną sporządzone w skali wymaganej obowiązującą ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Nie należy wyceniać kosztów związanych z publikacją ogłoszeń i prowadzoną korespondencją wynikającą z procedury planistycznej. Zamawiający udostępni materiały geodezyjne (w wersji elektronicznej). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugsiennica.bip.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Żelechów
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie projektu uchwały wraz z załącznikami w sprawie zatwierdzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Józefowa dla terenu w centrum Józefowa wymienionego w uchwale intencyjnej Nr 165/VII/2016 Rady Miasta Józefowa z dnia 1 kwietnia 2016 r
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Nowy Janków na terenie gminy Radzymin
Dodano: 2016-05-29 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa: Zad. nr 1- Szmaragdowa, Zad. nr 2- Anielin - przy ulicy Kościuszki, Zad. nr 3 - Ołówkowa, Zad. nr 4 - Gomulińskiego, Zad nr 5 - Stalowa, Zad. nr 6 - części obszaru Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka.
Dodano: 2016-05-19 - Opracowanie 4 projektów uchwał wraz załącznikami w sprawie zatwierdzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Józefowa dla terenów wymienionych w 4 uchwałach intencyjnych Rady Miasta Józefowa
Dodano: 2016-04-26 - OPRACOWANIE PROJEKTÓW MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI
Dodano: 2016-04-15 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa: Zadanie 1 - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego. Zadanie 2 - Anielin - przy ulicy Kościuszki. Zadanie 3 - położonego pomiędzy ulicami: 3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską. Zadanie 4 - Akacjowa. Zadanie 5 - Staszica II. Zadanie 6 - Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka.
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w podziale na trzy Części
Dodano: 2016-03-30 - Opracowanie projektu uchwały o zasadach i warunkach sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Dodano: 2016-03-24 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno
Dodano: 2015-12-07