Przetargi.pl
Opracowanie projektów instalacji technicznych dla budynków „Rafał” i „Juliusz” na terenie zabytkowego kompleksu dawnego Szpitala Miejskiego nr 1 w Rybniku

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów instalacji technicznych dla budynków „Rafał” i „Juliusz” na terenie zabytkowego kompleksu dawnego Szpitala Miejskiego nr 1 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów instalacji technicznych dla budynków „Rafał” i „Juliusz” na terenie zabytkowego kompleksu dawnego Szpitala Miejskiego nr 1 w Rybniku. Dokumentacja ma obejmować następujące branże: a) elektryczna, w tym: − określenie mocy zapotrzebowanej i wystąpienie o warunki techniczne przyłączenia, − instalacja gniazd wtyczkowych, − instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, − główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu, − instalacja odgromowa, − instalacja zasilania urządzeń branży niskoprądowej i sanitarnej, − instalacja zasilania i oświetlenia projektowanej w drodze odrębnego zlecenia wystawy, zgodnie z wytycznymi, które przekaże projektant tej wystawy, − niezbędne uzgodnienia, w tym z konserwatorem zabytków b) niskoprądowa, w tym: − projekt przyłącza światłowodowego do miejskiej sieci szerokopasmowej, − projekt sieci strukturalnej (instalacja gniazd komputerowych oraz telefonicznych wraz z centralą telefoniczną), − projekt systemu sygnalizacji włamania i napadu, − projekt instalacji sygnalizacji p-poż oraz oddymiania, − projekt systemu CCTV, − projekt systemu instalacji WiFi, − projekt systemu nagłośnienia, − system elektronicznej obsługi klienta, − uwzględnienie wytycznych, które przekaże projektant wystawy, która jest projektowana w drodze odrębnego zlecenia. c) sanitarna, w tym: − instalację c.o. i c.t., − technologię węzła cieplnego, − instalację wentylacji mechanicznej, − instalację klimatyzacji, − instalację wodociągową w tym przeciwpożarową, − instalację kanalizacji sanitarnej, − przyłącza wod-kan w tym kanalizacji deszczowej, − uwzględnienie wytycznych, które przekaże projektant wystawy, która jest projektowana w drodze odrębnego zlecenia. Dokumentacja ma zawierać: − projekty wykonawcze – 5 egzemplarzy w wersji papierowej, − przedmiary robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej, − kosztorysy inwestorskie – 2 egzemplarze w wersji papierowej, − płytę CD z wyżej wymienionymi materiałami w formacie PDF oraz kosztorys w wersji .ath, − zbiorcze zestawienie kosztów, − projekty, przedmiary, kosztorysy powinny być opracowane osobno dla pawilonu „Juliusz” i osobno dla pawilonu „Rafał”. Wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych: − dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, więc musi zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29 - 30 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, − dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Ewentualne odstępstwo od tego zakazu musi być uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którą należy opisać w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i określeniem parametrów równoważnych, − dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, − forma i treść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami. Nadzór autorski: − bezpłatny, tylko w zakresie wynikającym z zapisów ustawy Prawo budowlane; − w przypadku zastosowania rozwiązań rysunkowych lub opisowych, które wymagają dodatkowego wyjaśnienia, Wykonawca będzie zobowiązany do uszczegółowienia tych zakresów; − błędy projektowe w dokumentacji Wykonawca usuwa na własny koszt. Dodatkowe wymagania/ustalenia. Opracowane projekty wykonawcze muszą uwzględniać zapisy Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń. Projekty muszą zostać podpisane przez osobę projektującą i osobę sprawdzającą oraz posiadać opinie rzeczoznawców, których stanowisko jest wymagane prawem budowlanym dla tego typu obiektów. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowa dokumentacja przewiduje wejście dla niepełnosprawnych od strony północnej na poziom – 1,16 a w konsekwencji łączniki oświetlenia na wysokości odpowiedniej dla osób poruszających się na wózkach. Dokumentacja obejmuje również wykonanie zasilania dla windy przelotowej stanowiącej komunikację dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach