Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla projektu „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 291009834
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla projektu „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego zwanego dalej PFU zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129 z późniejszymi zmianami), na podstawie którego Zamawiający zleci opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn. ”Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim”. Koncepcja architektoniczna jest jednym z elementów pomocniczych i nie stanowi podstawy opracowania PFU dla bazy i jej komunikacji, stanowiąca załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, by opracowany PFU, był kompletny w zakresie wytycznych do dalszego projektowania – możliwości kompleksowego rozwiązania budowlano – wykonawczego. Opracowany PFU będzie wzajemnie skoordynowany technicznie i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”. PFU musi ponadto uwzględniać wszelkie inne wymagania, w tym budowlane, instalacyjne oraz specyfikę związaną z transportem miejskim, konieczne do prawidłowej realizacji zadania na etapie projektowania oraz wykonania robót budowlanych. Rozwiązania przyjęte w PFU muszą uwzględniać potrzeby komunikacji publicznej Zamawiającego oraz odpowiadać wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno-budowlanym, a w szczególności muszą być zgodne z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129) z późn zm.) b) ustawą z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm. ), c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., nr 130, poz.1389). PFU w zakresie opracowania powinien zawierać: 1. budowę bazy z budynkiem administracyjno – dworcowym, myjni, stacji obsługi z warsztatami oraz wyposażeniem, 2. rozwiązania techniczne dla baz komunikacji miejskiej, 3. budowę zajezdni, placu postojowego i manewrowego oraz przewidzieć lokalizację stacji do ładowania autobusów elektrycznych, z wykonaniem do niej instalacji zasilającej, 4. budowę dróg dojazdowych do bazy wraz ze ścieżką rowerową i buspasami, chodnikami, oświetleniem energooszczędnym, przewidzieć przy zaprojektowanej bazie komunikacji miejskiej teren stacji paliw wraz z wykonaniem możliwości podłączenia się do sieci uzbrojenia podziemnego, przewidzieć układ komunikacyjny i inne zagospodarowania terenu w sposób uwzględniający planowaną w przyszłości budowę stacji paliw do tankowania zarówno przez osoby z zewnątrz jak i użytkowników bazy autobusowej, 5. przebudowę skrzyżowań, 6. budowę/przebudowę/modernizację oświetlenia ulicznego na energooszczędne zgodnie z zakresem podanym we wstępnych warunkach branży elektrycznej, 7. specyfikę zagospodarowania terenu oraz powierzchni budynków, 8. budowę instalacji (np. wod-kan., c.o., elektrycznej, wentylacyjnej, teletechnicznej), 9. wykonanie instalacji ppoż. w ww. budynkach i na terenie placu bazy komunikacji miejskiej, 10. zagospodarowanie terenu wokół obiektów projektowanej bazy komunikacji miejskiej, 11. dostosowanie budynków bazy komunikacji miejskiej do potrzeb osób niepełnosprawnych, 12. budowę bike&ride i park&ride, wiaty (bike&ride) zgodnie z zakresem podanym we wstępnych warunkach branży drogowej, 13. budowę ścieżki rowerowej. PFU ma zawierać wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia obejmujące cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych oraz warunki wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadających zawartości specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczące: a) przygotowania terenu budowy; b) architektury; c) konstrukcji; d) instalacji; e) rozwiązań branży drogowej; f) wykończenia; g) zagospodarowania terenu. 1.2.Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów, 71320000-7- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 1. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, 3) Koncepcja architektoniczna - załącznik nr 6 do SIWZ, 4) Zagospodarowanie terenu-kopia mapy zasadniczej załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający umożliwia zainteresowanym wizję w terenie po uprzednim uzgodnieniu terminu. Uczestnictwo w wizji jest dobrowolne, jednakże Wykonawcy, którzy nie skorzystają z tego prawa nie mogą w przyszłości powoływać się na brak wiedzy o stanie istniejącym. 3. PFU w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinien być wykonany zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przedmiot zamówienia winien być opisany zgodnie z art. 30 Ustawy Pzp.. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp związane z realizacją zamówienia, dot. osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, ponieważ zakres wykonywanych czynności nie dotyczy zapisów, o których mowa w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 6. PFU winien uwzględniać zapisy art. 29 ust. 5 oraz w art. 30 ust.9 ustawy dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników: projekt ma uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł. (słownie złotych: osiemset) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 27.09.2018 r. do godz. 0930, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zwierający nazwisko projektanta branży architektonicznej wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania - w celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert pod nazwą. „Doświadczenie projektanta branży architektonicznej”, Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 4) Dowód wniesienia wadium, 5) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 8) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach