Przetargi.pl
„Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na zadanie: Remont Sali do siatkówki/koszykówki w Hali Widowiskowo Sportowej w Zabrzu ul. Matejki 6”

MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, Matejki 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 271 66 40
  • Data zamieszczenia: 2023-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
    Matejki 6
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 271 66 40
    REGON: 276854640
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na zadanie: Remont Sali do siatkówki/koszykówki w Hali Widowiskowo Sportowej w Zabrzu ul. Matejki 6”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na zadanie: Remont Sali do siatkówki/koszykówki w Hali Widowiskowo Sportowej w Zabrzu ul. Matejki 6”.2. Zakres rzeczowy programu funkcjonalno – użytkowego powinien obejmować między innymi:- demontaż, wywóz i utylizacja dotychczasowej nawierzchni w sali do siatkówki/koszykówki (sala nr 86) o wymiarach: powierzchnia sali - 438 m2, kubaturze sali - 3010 m3, wysokości sali - 6,87 m, parametry sali - 29,62 m x 14,79 m,- wykonanie nowej podłogi, wymalowanie linii boisk, montaż listew przypodłogowych i progowych,- demontaż, wywóz i utylizacja okładzin drewnopochodnych ściennych,- demontaż, wywóz i utylizacja drzwi wewnętrznych – 3 kpl,- demontaż, wywóz i utylizacja osłon kaloryferów, - demontaż, wywóz i utylizacja ławek stałych drewnianych,- demontaż, wywóz i utylizacja piłkochwytów,- dostawę i montaż paneli akustycznych na ściany szczytowe i ściany antresoli,- dostawę i montaż wnęk na grzejniki,- renowację tynków, malowanie ścian,- oczyszczenie sufitu, malowanie sufitu,- montaż drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych – 3kpl,- demontaż, wywóz i utylizacja starego wyposażenia sportowego,- dostawę i montaż kompletnego zestawu do siatkówki,- dostawę i montaż zestawu ściennego składanego do koszykówki,- dostawę o montaż siedzisk przyściennych,- demontaż, wywóz i utylizacja oświetlenia,- dostawę i montaż nowego oświetlenia,- dostawę i montaż nagłośnienia,- dostawę i montaż tablicy wyników,- dostawę i montaż oświetlenia w magazynku ( pomieszczenie trenera),- demontaż, wywóz i utylizacja balustrady,- dostawę i montaż balustrady,- dostawę i montaż piłkochwytów,- kompleksowy remont pomieszczenia trenera w tym: demontaż, wywóz i utylizacja starej posadzki (powierzchnia – 6,87 m2, parametry - 4,14 m x 1,66 m, wysokość – 2,58 m),- dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia trenera (min. w szafę, biurko/stolik, krzesła, oświetlenie), - wskazanie rodzaju maszyny myjącej odpowiedniej do rodzaju zastosowanej nawierzchni wraz ze wskazaniem podstawowych jej parametrów.Aktualny stan sali do siatkówki/koszykówki (sala nr 86) oraz pomieszczenia trenera przedstawiony jest na zdjęciach załączonych do SWZ jako załącznik nr 5.Nawierzchnia powinna być wykonana z wykładziny PCV, zbrojona siatką z włókna szklanego o grubości min.v7,5 mm – musi posiadać certyfikat Światowej Federacji Piłki Siatkowej FIVB wraz z autoryzacją producenta.Wszystkie materiały, z których będzie wykonywany remont sali muszą spełniać warunki p.poż.Program funkcjonalno – użytkowy powinien zawierać informację czy przedmiotowa inwestycja: Remont Sali do siatkówki/koszykówki w Hali Widowiskowo Sportowej w Zabrzu ul. Matejki 6, będzie czy nie będzie wymagała uzyskania pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania braku sprzeciwu przed rozpoczęciem robót.Program funkcjonalno-użytkowy musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj.DZ.U.2021.2454).Program funkcjonalno-użytkowy musi zostać przedłożony Zamawiającemu w formie elektronicznej w wersji WORD i PDF oraz 2 egzemplarze w wersji papierowej. Wszystkie wersje muszą być zgodne i kompletne.Wykonawca przekazując Program funkcjonalno-użytkowy załączy pisemne oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową i niniejszą SWZ, obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki projektowej oraz, że jest kompletny, spójny i może stanowić podstawę do ogłoszenia o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na zaprojektowanie i wykonanie zadania pn: Remont Sali do siatkówki/koszykówki w Hali Widowiskowo Sportowej w Zabrzu ul. Matejki 6. Zamawiający ma prawo wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy w ramach spotkań roboczych z Wykonawcą lub poprzez kontakt mailowy.Opis przedmiotu zamówienia zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym musi być zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 99 – 103.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach