Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU)

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-736 Koszalin, Gnieźnieńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943445285
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    Gnieźnieńska
    75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943445285
    REGON: 330557508
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej: na opracowaniu dwóch Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 1 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla przedsięwzięcia budowy infrastruktury na potrzeby realizacji projektu pn. „Budowa Centrum przesiadkowego Jamno” w Koszalinie przy ul. Promowej.Zadanie nr 2 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych dla przedsięwzięcia budowy infrastruktury na potrzeby projektu pn. „Rozwój turystyki na Jeziorze Jamno” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich Pomorza Zachodniego na lata 2021-2027.Zamawiający zamierza złożyć wniosek o dofinansowanie do końca 2024 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;4) zdolności technicznej lub zawodowej.2. Określenie warunków udziału w postępowaniu:1) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) SWZ;2) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 ) SWZ;3) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100);4) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia każda o wartości brutto, co najmniej 50.000,00 zł; w tym- minimum jedną usługę dotyczącą opracowania PFU lub wykonania projektu dot. zagospodarowania terenu ( m.in. deptak, chodniki, miejsca parkingowe, budowle),- minimum jedną usługę dotyczącą opracowania PFU lub wykonania projektu dot. prac hydrotechnicznych (m.in. remont pomostu, budowa pirsu, pogłębienie basenu),b) dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do projektowania bez ograniczeń, która posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, przy czym: ww. osoba powinna należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach