Przetargi.pl
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Łukowa 2030 z perspektywą 2040 wraz z wykonaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

POWIAT ŁUKOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT ŁUKOWSKI
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    REGON: 711581825
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Łukowa 2030 z perspektywą 2040 wraz z wykonaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu pn. „Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Łukowa 2030 z perspektywą 2040 wraz z wykonaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko”, dalej zwany SUMP MOF Łukowa (od ang. Sustainable Urban Mobility Plan).Zgodnie z przyjętą w Strategii Rozwoju Województwa Lubelskiego do 2030 roku (SRWL2030) delimitacją, Miejski Obszar Funkcjonalny Łukowa obejmuje: miasto Łuków - jako ośrodek rdzeniowy oraz gminę Łuków i gminę Stanin - jako strefę zewnętrzną MOF. SUMP MOF Łukowa obejmuje również powiat łukowski w granicach administracyjnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Łukowa.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71243000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:a) doświadczenie:W ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli jego okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, przygotował co najmniej dwa Plany Zrównoważonej Mobilności Miejskiej (SUMP) zgodne z „Wytycznymi dotyczącymi opracowania i wdrożenia planu zrównoważonej mobilności w miastach”, tj. każdy z nich, w szczególności:- dotyczył obszaru funkcjonalnego (tj. co najmniej dwóch gmin, w tym jednego miasta na prawach powiatu) o liczbie ludności minimum 80 tysięcy mieszkańców;- zawierał badania jakościowe na próbie przynajmniej 20 osób;- zawierał badania ilościowe na próbie przynajmniej 700 osób, dotyczące badań ruchu i/lub zachowań transportowych;- obejmował konsultacje społeczne;- obejmował strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko;- dotyczył również transportu publicznego;- uwzględniał kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym.b) kwalifikacje zawodowe:Wykonawca powienień dysponować zespolem składającym sie przynajmniej z pięciu osób, które skieruje do wykonania zamówienia, w tym;• Kierownik projektu, który:- posiada wykształcenie wyższe,- w okresie trzech lat przed upływem terminu skladania ofert, kierowal zespołem, który opracowal przynajmniej dwa plany zrównoważonej mobilności miejskiej, o minimalnych cechach wskazanych w pkt. a) powyżej;• Specjalista ds. planowania transportu, który:- posiada wykształcenie wyższe [w dziedzinie ekonomii lub zarządzania lub inżynierii transportu];- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, był autorem/współautorem co najmniej dwóch planów zrównoważonej mobilności miejskiej, o minimalnych cechach wskazanych w lit. a) powyżej;• Specjalista ds. planowania przestrzennego, który:- posiada wykształcenie wyższe uprawniające do sporządzania dokumentów planistycznych (zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym): architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna lub studia podyplomowe z gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego albo urbanistyki;- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, był autorem/współautorem co najmniej dwóch planów zrównoważonej mobilności miejskiej, o minimalnych cechach wskazanych w lit. a) powyżej;• Specjalista ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko, który:- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, był autorem/współautorem co najmniej dwóch strategicznych ocen oddziaływania na środowisko (Prognoz oddziaływania na środowisko) dla planów zrównoważonej mobilności miejskiej;• Specjalista ds. partycypacji społecznej, który:- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/koordynował co najmniej dwa procesy partycypacji społecznych, w skład których wchodziły warsztaty i konsultacje społeczne dotyczące opracowania planu zrównoważonej mobilności miejskiej.3. Powyższe funkcje mogą być łączone, pod warunkiem spełniania wymagań stawianych tym specjalistom.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną