Przetargi.pl
opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego obrębie geodezyjnym miasta Kozienice i obrębie geodezyjnym PSK Kozienice - zwanego Kozienice Północ

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego obrębie geodezyjnym miasta Kozienice i obrębie geodezyjnym PSK Kozienice - zwanego Kozienice Północ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest 1.1. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego obrębie geodezyjnym miasta Kozienice i obrębie geodezyjnym PSK Kozienice - zwanego Kozienice Północ w skali 1:1000-zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, usług komercyjnych, usług sportu- pow. terenu ok. 60,00ha. 2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określonego w pkt. 6.1.1. : 1. przygotowanie pism i dokumentów wymaganych przepisami art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z dnia 10 maja 2003r.) w uzgodnieniu z Burmistrzem Gminy Kozienice niezbędnych do przeprowadzenia procedury opracowania miejscowego planu, 2. uzyskanie wymaganych dla konkretnej formy opracowania map zgodnie z art.16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. nr 164, poz. 1587) wraz z wykazami właścicieli gruntów objętych opracowaniem oraz terenów przyległych. 3. Uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji wynikających z przepisów 4. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uchwalenia i ogłoszenia planu w Dzienniku Urzędowym, 5. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem ekofizjograficznym (zgodnie z art.72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.- prawo ochrony Środowiska i rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 w sprawie opracowań ekofizjograficznych) oraz przygotowanie pism i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury oddziaływania na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), 6. Skala opracowania 1:1000 7. Miejscowy plan powinien zawierać elementy określone w art. 15 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 8. miejscowy plan powinien być sporządzony w 5 egzemplarzach. 9. Opracowanie projektu planu w formie elektronicznej AUTOCAD 2000 10. udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej Kozienice i sesjach Rady Miejskiej oraz innych spotkaniach związanych z przedmiotem zamówienia na pisemne lub telefoniczne zaproszenie Zamawiającego 11. Dokonanie zmian w opracowanym projekcie planu miejscowego wynikłych na skutek uwzględnienia przez Radę Miejską uwag złożonych do projektu planu. 12. Opracowanie prognozy skutków finansowych wynikających z uchwalenia planu miejscowego zgodnie z art. 17 pkt. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu oferty. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 4 lata. 4. Konieczne jest, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1) Wykonawca musi wykazać że, wykonał w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, jako strona umowy rozpoczął i zakończył realizację co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem zadań stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na: opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania, każde zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1. wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr II do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały opinię stwierdzającą, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykonawca musi wykazać, że przy wykonaniu zamówienia zatrudni osoby posiadające wymagane kwalifikacje do wykonania usług w zakresie zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1. wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 8.1.b (2) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. 8.1.b (1), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU Wraz z ofertą sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr I do niniejszej SIWZ należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /doświadczenie zawodowe Wykonawcy/. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr II do SIWZ). 7. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (załącznik nr III do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp na druku stanowiącym załącznik nr IV. 9. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 10. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. UWAGA: 1. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: ..1. pkt. 9.1, 9.2 i 9.4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; ..2. pkt 9.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 2. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1.1.a i c i b) oraz pkt. 1.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 1.1.b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 2 SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach