Przetargi.pl
Opracowanie metodyki służącej do wdrażania i realizacji projektów i programów w ramach Systemu Zielonych Inwestycji

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 3a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4590000 , fax. 022 4590201
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
    ul. Konstruktorska 3a 3a
    02-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4590000, fax. 022 4590201
    REGON: 00138105600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie metodyki służącej do wdrażania i realizacji projektów i programów w ramach Systemu Zielonych Inwestycji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Opracowanie metodyki służącej do wdrażania i realizacji projektów i programów w ramach Systemu Zielonych Inwestycji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących zadań: 1. Opracowanie metody szacowania wskaźników zazielenienia, produktu, rezultatu i oddziaływania dla programów priorytetowych GIS. 2. Opracowanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania wniosku o dofinasowanie realizacji projektu. 3. Opracowanie sposobu weryfikacji poprawności wniosków o dofinansowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BGK III O/Warszawa 28 1130 1062 0000 0109 9520 0001. Zaleca się, aby przelew wskazywał numer i nazwę postępowania. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć, najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie NFOŚiGW, tj. w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 3A, w pokoju nr 215, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-10:00 i 13:00-15:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Części I SIWZ, tj. Instrukcji dla Wykonawców, zwanej dalej IDW), spełniać niżej określone warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi dysponować do realizacji zamówienia co najmniej 3-osobowym zespołem osób tak, aby zespół posiadał wspólnie (łącznie) praktyczną znajomość wytycznych CDM lub JI dotyczących metodyk służących sporządzaniu scenariuszy odniesienia (baseline), monitorowania i weryfikacji, potwierdzoną następującymi kwalifikacjami i doświadczeniem: a) autorstwo lub współautorstwo dwóch dokumentów typu Project Design Dokument dla projektów ubiegających się o zakwalifikowanie jako projekty typu JI lub CDM, b) autorstwo lub współautorstwo dwóch Raportów Determinacji projektów typu JI lub CDM, c) autorstwo lub współautorstwo dwóch raportów z monitorowania i weryfikacji wielkości emisji w instalacjach objętych wspólnotowym systemem handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, d) autorstwo lub współautorstwo dwóch raportów z monitorowania i weryfikacji wielkości emisji w instalacjach nie objętych wspólnotowym systemem handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek, o którym mowa w pkt.III.2)1.2) niniejszego ogłoszenia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. III.2)1.1) powyżej, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.2)1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.2)1. mogą oni złożyć łącznie, w przypadku łącznego spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa powyżej w pkt III.2)1.2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: b) wykaz osób, którymi dysponują lub którymi będą dysponować i które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z wymaganymi informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji i doświadczenia, w tym: rodzaj dokumentu, nazwę projektu, dla którego dokument był opracowany (z podaniem numeru referencyjnego CDM EB lub JISC dla potwierdzenia wymagania określonego w pkt. III.2)1.2)a) i III.2)1.2)b) niniejszego ogłoszenia) oraz rolą członka zespołu w opracowaniu dokumentu (autor lub współautor), sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami do wykonania zamówienia dopiero na etapie jego realizacji, zobowiązany jest wskazać/zaznaczyć te osoby w przedkładanym wykazie osób oraz dodatkowo przedłożyć zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tych osób do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę/ów warunku, o którym mowa powyżej w pkt. III.2)1.3) nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.2)1. 3. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2)2.a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument/ty, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. III.2)2. i III.2)3., Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfosigw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach