Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 012261725 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/premier
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie kursów e-learningowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie 2 kursów e-learningowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80420000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.4. w zakresie zdolności technicznej i zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1.4.1. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonałnależycie co najmniej 2 usługi, każdą polegającą na opracowaniu co najmniej jednego kursu e-learningowego.Przez 2 usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 2 (dwóch) odrębnych od siebie umów. Wykonawcamoże wskazać usługi o szerszym zakresie, pod warunkiem, że każda w ramach każdej z nich opracował kurs elearningowy.W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie usług, które nie zostały jeszcze zakończone,Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert Wykonawca opracował w ramach każdejz takich usług jeden kurs e-learningowy.1.4.2. dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia, przy czym co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję:1.4.2.1. koordynatora zespołu Wykonawcy, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,koordynowała realizację co najmniej 2 usług polegających na opracowaniu i dostarczeniu kursów e-learningowych;1.4.2.2. specjalisty ds. merytorycznych, która jest autorem lub współautorem co najmniej 2 scenariuszy kursów elearningowych, na podstawie których zrealizowano kursy e-learningowe składające się z co najmniej 40 ekranów każdy;1.4.2.3. specjalisty ds. technicznych, która jest autorem lub współautorem (jako deweloper) co najmniej 2 kursów elearningowych w programie Articulate Storyline – każdy składający się z co najmniej 40 ekranów;1.4.2.4. specjalisty ds. dostępności cyfrowej, która posiada doświadczenie zawodowe w zakresie weryfikacji dostępnościcyfrowej kursów e-learningowych nie krótsze niż 6 miesięcy.Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikację dostępności cyfrowej kursów e-learningowych zgodnie z obowiązującymstandardem WCAG, w tym z użyciem czytnika ekranu dla osób niewidomych i słabowidzących oraz wdrożenie odpowiednichzmian w celu zapewnienia dostępności cyfrowej kursów.Każda z osób wskazanych w pkt od 1.4.2.1 do 1.4.2.4 może pełnić maksymalnie 2 funkcje. Wykonawca przypiszeposzczególne role do konkretnych członków zespołu. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępstw wyżejwymienionych osób, w trybie określonym w umowie. Procedurę akceptacji przez Zamawiającego składu zespołu orazewentualnych zmian osób realizujących zamówienie (w tym rozszerzenie zespołu o dodatkowe osoby) reguluje umowa.Wykonawca określi w Wykazie osób podstawę dysponowania poszczególnymi osobami realizującymi zamówienie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie materiałów szkoleniowych i ich umieszczenie na platformie szkoleniowej dla systemu ADE w celu ostatecznego udostępnienia tej platformy dla użytkowników końcowych
Dodano: 2020-03-30 - Opracowanie i realizacja 5 dwujęzycznych kursów e-learningowych na platformę e-learningową www.navoika.pl zgodnie z pięcioetapowym harmonogramem wdrożenia
Dodano: 2019-12-31 - Opracowanie metodyczne i techniczne szkoleń e-learningowych
Dodano: 2019-04-16 - Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń e-learningowych z zakresu bezpiecznego postępowania i usuwania wyrobów zawierających azbest dla pracowników inspekcji pracy, inspekcji sanitarnej, nadzoru budowlanego oraz urzędów gmin
Dodano: 2018-12-05 - Realizacja zajęć dydaktycznych i szkoleń w ramach projektu Wyższe kompetencje – lepsze perspektywy
Dodano: 2018-09-20 - Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac w zakresie opracowania, prowadzenia i aktualizacji ogólnodostępnej platformy E-Learningowej w latach 2018-2020 dla pracowników podmiotów leczniczych – członków komitetów transfuzjologicznych oraz osób zaangażowanych w nadzór nad krwiolecznictwem w podmiotach leczniczych, w celu przeprowadzenia, w procesie kształcenia na odległość, szkoleń w zakresie krwiolecznictwa, w związku z realizowaniem przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii programu polityki zdrowotnej pn. Zapewnienie samowystarczalności Rzeczypospolitej Polskiej w krew i jej składniki na lata 2015-2020 w zakresie zadania Optymalizacja stosowania składników krwi i produktów krwiopochodnych.
Dodano: 2018-07-10 - PRZEPROWADZENIE WSZELKICH NIEZBĘDNYCH PRAC W ZAKRESIE OPRACOWANIA, PROWADZENIA I AKTUALIZACJI OGÓLNODOSTĘPNEJ PLATFORMY E-LEARNINGOWEJ W LATACH 2018-2020 DLA PRACOWNIKÓW PODMIOTÓW LECZNICZYCH – CZŁONKÓW KOMITETÓW TRANSFUZJOLOGICZNYCH ORAZ OSÓB ZAANGAŻOWANYCH W NADZÓR NAD KRWIOLECZNICTWEM W PODMIOTACH LECZNICZYCH, W CELU PRZEPROWADZENIA, W PROCESIE KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ, SZKOLEŃ Z ZAKRESU KRWIOLECZNICTWA, W ZWIĄZKU Z REALIZOWANIEM PRZEZ INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ PN.: „ZAPEWNIENIE SAMOWYSTARCZALNOŚCI RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ W KREW I JEJ SKŁADNIKI NA LATA 2015-2020” W ZAKRESIE ZADANIA „OPTYMALIZACJA STOSOWANIA SKŁADNIKÓW KRWI I PRODUKTÓW KRWIOPOCHODNYCH” - IHiT/P/44/2018.
Dodano: 2018-06-26 - Przygotowanie, zaprojektowanie i wdrożenie internetowej platformy e-learningowej oraz szkoleń e-learningowych dotyczących specyfiki Programu LIFE, zasad aplikowania o środki na współfinansowanie projektów oraz zarządzania projektami, które takie współfinansowanie otrzymały
Dodano: 2018-06-18 - Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie szkolenia e-learningowego wraz z utrzymaniem Platformy e-learningowej w związku z realizacją projektu pn. „System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2„E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
Dodano: 2018-04-23 - Przygotowanie 4 kursów e-learningowych dla nauczycieli
Dodano: 2018-04-19