Województwo Podlaskie ogłasza przetarg
- Adres: 15-888 Białystok, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 665 45 51 , fax. 85 665 46 42
- Data zamieszczenia: 2018-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Podlaskie
Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42
REGON: 050658404 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Opracowanie koncepcji kreatywnej i realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na terenie województwa podlaskiego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie koncepcji kreatywnej i realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na terenie województwa podlaskiego”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny zostać złożone: Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XI ust. 1 SIWZ. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: zamawiający może je uzyskać w szczególności z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa - złożony w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz (wzór) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższego Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie koncepcji kreatywnej i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na terenie województwa podlaskiego”
Dodano: 2019-01-08 - Usługa content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00
Dodano: 2018-11-21 - Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Centrum Informacyjno - Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych
Dodano: 2018-06-13 - Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Centrum Informacyjno - Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych
Dodano: 2018-06-01 - Usługa content marketing dla kampanii promocyjnych z elementami CI obejmująca opracowanie indywidualnych pakietów dotyczących promocji i rekrutacji dla 10–ciu szkół zawodowych w projekcie „Dobry Zawód Fajne Życie – popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim” nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00
Dodano: 2018-02-24 - „Opracowanie koncepcji kreatywnej i realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na terenie województwa podlaskiego”
Dodano: 2017-06-20 - Opracowanie koncepcji kreatywnej i realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na terenie województwa podlaskiego
Dodano: 2017-04-21