Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz instalacyjnej - dla programu wieloletniego "Przebudowa i Rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie" - Etap II

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30663 Kraków, ul. Wielicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 582 011 , fax. 126 581 081
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
    ul. Wielicka 265
    30663 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 582 011, fax. 126 581 081
    REGON: 35137588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz instalacyjnej - dla programu wieloletniego "Przebudowa i Rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie" - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na opracowaniu koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz instalacyjnej – dla programu wieloletniego „Przebudowa i rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego W Krakowie – Etap II”. 2. Opracowanie koncepcji jak w pkt. 1 w dla zakresu ujętego w załączniku nr 4 do SIWZ - Program Inwestycji Budowlanej pn. „Przebudowa i Rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie” etap II” 3. Koncepcję należy wykonać w oparciu o: a. Dokumentację techniczną wykonana w 2012,2013 i 2014 roku przez Archicenter Sp.K.,Sp.J. Kraków zgodnie z opisem w zał. Nr.1, dokumentację techniczną wykonaną przez PROMEDICUS Kraków w 2017 r. b. ustalenia z użytkownikiem na etapie wykonywania koncepcji, c. inwentaryzacje wykonane przez Wykonawcę, d. dokumentacje archiwalne Zamawiającego. 4. Celem inwestycji jest uzyskanie obiektów szpitalnych spełniających oczekiwania funkcjonalne Zamawiają-cego oraz wszelkie standardy techniczne i sanitarne oraz normy i wymagania przepisów . Wykonana na podstawie koncepcji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia dokumentacja techniczna winna za-pewnić dostosowanie podlegających przebudowie budynków i obiektów do wymagań określonych w Roz-porządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 5. Koncepcja winna obejmować rozwiązania logistyczne i budowlano-instalacyjne umożliwiające wykonanie prac w czynnym obiekcie zgodnie ze schematem jak poniżej: a. wykonanie przebudowy budynku Centrum Ambulatoryjnego Leczenia Dzieci w dwóch etapach tak by zapewnić możliwość udzielania świadczeń ambulatoryjnych w skomasowanych na czas remontu porad-niach i oddziałach, b. przebudowa budynków Centralnego Laboratorium Szpitala (D,D-1,E) poprzedzona rozbudową budynku, tak by po wykonaniu i uruchomieniu części nowej przejęła ona dotychczasowe funkcje części istniejącej na czas jej przebudowy, c. budowa budynku dla Centrum Perinatologicznego, Oddziału Psychiatrii Dziecięcej oraz Oddziału Pe-diatrycznego dla Chorób Infekcyjnych i Przewlekłej Respiratoroterapii w jednym etapie, d. budowa dwóch parkingów wielokondygnacyjnych na łącznie 600 pojazdów oraz remont terenu przyle-głego z drogami, sieciami i małą architekturą wykonany w dwóch etapach tak by zapewnić dojazdy i par-kowanie, e. wykonanie remontu budynku gospodarczo-garażowego w jednym etapie, 6. W trakcie wykonywania koncepcja winna być uzgadniana na bieżąco z wyznaczonymi przedstawicielami Szpitala i uzyskać akceptację przed wydaniem wersji ostatecznej. 7. Zamawiana koncepcja winna obejmować inwentaryzację uproszczoną budynków Szpitala objętych niniej-sza koncepcją z naniesionymi funkcjami pomieszczeń. 8. Koncepcja architektoniczno -funkcjonalna i instalacyjna składająca się z następujących elementów: 1) Część opisowa i graficzna, w tym: a. Koncepcja zagospodarowania terenu obejmująca opis koncepcji zagospodarowania terenu oraz ca-ły teren szpitala w skali 1:500, zawierający usytuowanie wszystkich budynków i budowli objętych ni-niejsza koncepcja i nieobjętych nią, usytuowanie placów postojowych, dróg wewnętrznych, identyfi-kacje dojazdów pożarowych, placów manewrowych, chodników, elementów małej architektury i zie-leni, naniesione proponowane trasy przebiegu instalacji zewnętrznych z rozróżnieniem kolorystycz-nym ich rodzajów, b. Koncepcja architektoniczna programowo-przestrzenna i instalacyjna projektowanych obiektów w tym: i. opis przyjętych rozwiązań, założenia ideowe, opis w zakresie technologii i wyposażenia wraz z wytycznymi dla wszystkich branż, ii. w odniesieniu do pkt. 5. opis organizacji przebudowy oraz przyjętych rozwiązań budowlanych, instalacyjnych i ppoż. zapewniający możliwość etapowej realizacji inwestycji w sposób zapew-niający ciągłość działania szpitala, iii. opis koncepcji architektonicznej, rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych, konstrukcyjnych, technicznych w odniesieniu do nowej kubatury oraz obiektów przebudowywanych, iv. rzuty wszystkich kondygnacji i dachów w skali 1:200, v. przekroje w ilościach niezbędnych do odczytania koncepcji autora w skali 1:200, vi. elewacje w skali 1: 200, vii. Cześć technologiczna w skali 1:200 wraz z podstawowym wyposażeniem, viii. Koncepcja rozwiązań (magistrale i źródła pokazane w schematach) instalacji wewnętrznych zawierająca opracowania dotyczące następujących instalacji:  wodno-kanalizacyjnych, ciepłej wody użytkowej, technologicznych wód uzdatnionych  ciepłowniczych: centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, pary technologicznej  wentylacyjno-klimatyzacyjnych:  elektrycznych i teletechnicznych w tym szczególnie oprogramowania strukturalnego c. Koncepcja rozwiązań modernizacji układu zasilania elektroenergetycznego sporządzona na pod-stawie wykonanego przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia aktualnego i docelowego bilansu mocy zapotrzebowanej – zestawionego z mocy obliczonej wskaźnikowo i rzeczywistej na podstawie przewidywanej ilości i wielkości odbiorników I i II kategorii szczególnie większej mocy, obejmująca i zabezpieczająca: wymaganą pewność zasilania, dostawę energii elektrycznej właści-wej jakości, określenie obciążeń dla zasilań: podstawowego, rezerwowego, awaryjnego i bezprzer-wowego, ukształtowanie i przebiegi sieci niskiego napięcia, 9. Wartość kosztorysowa inwestycji z wyszczególnieniem 7 grup kosztów, w tym: pozyskanie działki budowla-nej, przygotowanie terenu i przyłączenie obiektów do sieci, budowa obiektów podstawowych, instalacje, za-gospodarowanie terenu i budowa obiektów pomocniczych, wyposażenie, prace przygotowawcze projekto-we obsługa inwestorska oraz szkolenie i rozruch technologiczny. 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji dla całości zadania i poszczególnych zadań jak w zał. Nr.4 do SIWZ – PROGRAM INWESTYCJI BUDOWLANEJ pn. „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UNIWERSY-TECKIEGO SZPITALA DZIECIĘCEGO W KRAKOWIE etap II” 11. Wyliczenie planowanych kosztów inwestycji (ZZK/WKI), określonych w programie – zgodnie z Rozporzą-dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130 poz. 1389). 12. Treść i forma przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Zał.nr.1 „Programu Wieloletniego na lata 2009-2014 pn. Przebudowa USD w Krakowie” oraz wystarczająca do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji, opracowania projektu budowlano -wykonawczego i stanowić załącznik do aplikacji do funduszy europej-skich. 13. Wykonawca jest zobowiązany przed sporządzeniem oferty dokonać sprawdzenia zakresu robót na podsta-wie wszystkich dostępnych materiałów oraz własnej wiedzy fachowej. Zamawiający zaleca także przepro-wadzenie wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania wszystkich informacji do poprawnego przygotowania ofer-ty. 14. Dokumentacja winna być przekazana również w wersji elektronicznej (na płycie CD): a. opisy i zestawienia w formacie: .doc+.xls ( MS WORD, Excel2003) i .pdf b. rysunki i schematy w formacie .dwg (AutoCAD) i .pdf 15. Forma pisemna musi być tożsama z formą cyfrową dokumentacji. a. w oddzielnym egzemplarzu Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dokumentacji w wersji .pdf będące załącznikiem do SIWZ na wykonanie robót tj. bez kosztorysu inwestorskiego 16. Dokumentacja techniczna koncepcji winna obejmować: a. część architektoniczno – budowlaną, b. wytyczne technologiczne dla modernizowanych i nowych obiektów i części podlegającej aktualizacji dokumentacji, c. instalacje elektryczne ( modernizacja zasilań, rozbudowa rozdzielni NN, instalacje siły i światła) – w tym jeśli wymagana przebudowa i rozbudowa stacji trafo zasilającej budynki oraz teren będący przedmio-tem projektowania z wykonaniem analizy mocy, d. instalacje teletechniczne ( telef. nagłaśniania, sygnalizacja p. poż., AZART, przywoławcza, ogólnoszpi-talna sieć strukturalna, monitoring medyczny, CCTV, KD, odwzorowanie parametrów urządzeń technicz-nych i ewentualnie inne wymagane przepisami lub uzgodnione z zamawiającym w trakcie weryfikacji koncepcji), e. instalacje wentylacji mechanicznej z chłodzeniem pomieszczeń, AKPiA (BMS), f. instalacje pary technologicznej, c.o., wod-kan., chłodu dla klimatyzacji, g. gazy medyczne, h. wszelkie wymagane przepisami instalacje p.poż., i. wszelkie inne urządzenia i instalacje (w tym montowane na stałe urządzenia rehabilitacyjne) uzgodnio-ne na etapie weryfikacji koncepcji, j. wizualizację reprezentatywnych wnętrz pomieszczeń wraz z podstawowym wyposażeniem w 3D. Po-nadto jeśli wymagane dla realizacji zadania: i. badania geologiczne podłoża, ii. opinię konstrukcyjną jeśli wymagana, iii. materiały do uzyskania decyzji ULICP jeśli wymagana jest dla zadania, iv. inwentaryzację zieleni oraz inne wymagane w tym zakresie opracowania dla terenu inwestycji, v. inwentaryzację przebudowywanych obiektów w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia, vi. zaktualizowaną mapę sytuacyjno-wysokościową, vii. raport oddziaływania na środowisko jeśli wymagany, viii. inne dokumenty i opracowania konieczne do prawidłowej realizacji zadania. 17. Podstawowe założenia rozwiązań w zakresie instalacyjnym, wykończeniowym oraz zastosowanych mate-riałów, urządzeń i sprzętu winny być na bieżąco w trakcie projektowania uzgadniane z przedstawicielami zamawiającego. 18. W ramach ceny oferty wykonawca wykona szkicową koncepcję do uzgodnienia z Zamawiającym. 19. Koszty wszelkich koniecznych uzgodnień, ekspertyz, map, pomiarów itp. obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych, (słownie dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku zamawiającego): BGK o/Kraków, 49 1130 1150 0012 1146 4720 0009 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – sprawa EZP-271-2-52/2018. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 ppkt.2-5) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres, związania ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 8. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniej-sza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów po-twierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro-nie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnego warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie własne wykonawcy, 3) Stosowne Pełnomocnictwo. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawia-jący Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezen-towania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach