Przetargi.pl
Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Stegnie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania oraz przeniesienia autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34/6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2478171 , fax. 055 2478395
  • Data zamieszczenia: 2014-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34/6 34/6
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 055 2478171, fax. 055 2478395
    REGON: 00054264600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stegna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Stegnie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania oraz przeniesienia autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Stegnie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania oraz przeniesienia autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy. Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski, stosownie do art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, w sposób zgodny z umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych oraz wynikający z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów wynikłych na tle realizacji zadania. Nadzór autorski sprawowany będzie począwszy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych i trwał będzie nieprzerwanie do uzyskania zgody na użytkowanie obiektu budowlanego. 2. Zamiar inwestycyjny obejmuje budowę sali gimnastycznej w zakresie: - Boisko wielofunkcyjne, służące do gry w koszykówkę , siatkówkę, piłkę ręczną i mini piłkę nożną wraz z pełnym wyposażeniem ( kosze, bramki, słupki, piłkochwyty itp. ), ponadto 2 boiska treningowe do piłki siatkowej i koszykowej przedzielone kotarą grodzącą. - 2 zespoły sanitarne z natryskami i wc dla dziewcząt i chłopców. - Szatnię na około 100 osób. - Pokój nauczycieli. - WC dla niepełnosprawnych. - Drogi i dojścia dla niepełnosprawnych. - Niezbędne pomieszczenia: techniczne, pomocnicze (gospodarcze), siłownia, odnowy biologicznej. - W sali należy przewidzieć trybuny składane na około 100 miejsc. - Łącznik z istniejącym obiektem. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać: - Architektoniczną koncepcję programowo - przestrzenną zgodną z zapisami MPZP (rzuty, elewacje, wizualizacja obiektu) w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego - 2 egz. ( wersja papierowa i elektroniczna). Koncepcja, o której mowa wyżej powinna zostać opracowana w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. Koncepcję należy przedłożyć Zamawiającemu celem jej akceptacji. Zamawiający w terminie do 14 dni dokona akceptacji przedłożonej koncepcji, która będzie podstawą do dalszych prac projektowanych. - Mapę do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego opracowaniem oraz wykaz właścicieli działek sporządzony na podstawie wypisów z ewidencji gruntów wraz z użytkami i klasą gruntów. - Kompleksowe uzgodnienia wraz z ZUDP. - Uzyskanie pozwolenia na budowę, - Wykonanie badań geologicznych (w tym odwiertów geologicznych w ilości zapewniającej pełne rozeznanie uwarunkowań geologicznych dla prawidłowego fundamentowania obiektu). - Inwentaryzację budynku szkoły w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. - Projekt budowlany obejmujący wszystkie projekty branżowe oraz informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. - Projekt zagospodarowania terenu w tym miejsca parkingowe, dojazdy, droga p. poż., oświetlenie, odwodnienie terenu, zieleń itp. - Media (projekt instalacji wewnętrznych wraz z wentylacją). - Projekt ogrzewania z możliwością wykorzystania istniejącej kotłowni uwzględniający nadbudowę szkoły. - Projekt wykonawczy - obejmujący: wszystkie branże i informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w tym: - Obliczenia konstrukcyjne (szczegółowe wymiarowanie elementów konstrukcyjnych), - Detale architektoniczne i konstrukcyjne szczegóły - Projekt aranżacji wnętrz uwzględniający sposób wykończenia pomieszczeń (materiały, wzory, kolory, itp.), - Projekt wyposażenia sali gimnastycznej w sprzęt i oznaczenia p. poż., - Projekt systemu nagłośnienia wraz z tablicą punktową, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż. - Kosztorys inwestorski - 2 egz. - Przedmiar robót - 2 egz. - Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy należy wykonać w 5 egz. w formie papierowej. Całość dokumentacji projektowej wraz z częścią przedmiarowo - kosztorysową wykonać również w wersji elektronicznej na nośniku CD, umożliwiającą opublikowanie przez Inwestora zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ) - po 2 szt., 4. Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które następnie służyć będą jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do stosowania się do zapisów art.29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza opisywania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką robót budowlanych i nie można opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W tym przypadku, Wykonawca jest zobowiązany do określenia min. parametrów albo oczekiwań technologicznych czy funkcjonalnych, które mają być zapewnione przez te materiały i urządzenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów i norm. 6. Dokumentacje projektowe stanowiące umowny przedmiot odbioru powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami i że zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 7. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6, stanowią integralną część przedmiotu odbioru. 8. W trakcie postępowania przetargowego na wykonanie zadania realizowanego na podstawie projektu Projektanta, Projektant zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące projektu oraz do uzupełnienia braków w tymże projekcie i w przedmiarach robót, bez dodatkowego wynagrodzenia. 9. W ramach rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do: a - dwukrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie rękojmi, b - udzielenie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w przypadku zapytań, wniesienia odwołań przez uczestników postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą faksową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego. c - uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej, wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, 10. Przed złożeniem oferty na wykonanie usługi zaleca się oferentowi dokonanie wizji terenowej. Przekazanie dokumentacji projektowo kosztorysowej Zamawiającemu przez Wykonawcę nastąpi wraz z pozwoleniem na budowę przedmiotowej Sali.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stegna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach