Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-448 Białystok, ul. Żabia
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 515 855 , fax. 856 515 855
- Data zamieszczenia: 2019-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku
ul. Żabia 5
15-448 Białystok, woj. podlaskie
tel. 856 515 855, fax. 856 515 855
REGON: 20001850200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckubialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostawa narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych i kompetencji kluczowych do Centrum Kompetencji Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres ilościowo-funkcjonalny zamówienia obejmuje opracowanie i dostawę 100 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych (80 szt.) i kompetencji kluczowych (20szt.) na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF – kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie obejmuje opracowanie, wykonanie i dostawę pakietów narzędzi i scenariuszy ćwiczeń diagnostycznych dla 80 typowych zadań (czynności zawodowych) w 8 obszarach kształcenia (branżach): administracyjno-usługowy, budowlany, elektryczno-elektroniczny, mechaniczny i górniczo-hutniczy, rolniczo-leśny, turystyczno-gastronomiczny, medyczno-społeczny i artystyczny (od 4 do 12 na branżę) oraz 20 narzędzi i scenariuszy ćwiczeń do pomiaru kompetencji ogólnych i uniwersalnych w zakresie predyspozycji poznawczych, manualnych i operacyjnych (po 4 na na każdą z 5 rodzajów kompetencji: (1) kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2) kompetencje językowe, (3) kompetencje informatyczne i matematyczne, (4) kompetencje kulturowe i artystyczne, (5) kompetencje przedsiębiorcze). Zamówienie podzielone jest na 4 części. Efektem diagnozy dla każdego ze 100 pakietów winien być wystandaryzowany opis predyspozycji zawodowych zmierzonych poprzez próbę pracy w wymiarze czynności zawodowych i kompetencji kluczowych wykorzystywany w dalszych etapach doradztwa edukacyjno-zawodowego. Każdy z pakietów diagnostycznych w ramach poszczególnych części winien być opracowany i przekazany zamawiającemu w postaci papierowej i elektronicznej i zawierać/obejmować m.in. instrukcje zadania do wykonania dla osoby badanej lub kompleksowego diagnostycznego programu komputerowego (zamawiający nie wymaga przekazania wersji papierowej kodu źródłowego), instrukcje oceny, sposoby interpretacji wyników diagnozy dla doradcy i dla uczestnika itp. Pakiety winny być wykonane w technologii, co do zasady mobilnej, tj. umożliwiającej korzystanie z nich z dala od miejsca ich przechowywania, np. na stołach i blatach roboczych, z zastrzeżeniem, że badania diagnostyczne prowadzone będą w pomieszczeniach (salach). Pakiety narzędzi w ramach poszczególnych częściach winny być dostosowane do specyfiki wybranych zawodów, w których odbywa się kształcenie zawodowe w szkołach na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego lub czynności zawodowych w przypadku mniejszej ilości zawodów wchodzących w jedną z 8 stref branżowych, a w przypadku kompetencji kluczowych winny być dostosowane do specyfiki oceny predyspozycji i uzdolnień w zakresie 5 kompetencji kluczowych – po 4 boxy dla każdego obszaru kompetencyjnego - (1): kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2): kompetencje językowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiębiorcze. Każdy z pakietów winien umożliwiać przeprowadzenie badania nieograniczonej liczby osób, a w przypadku, gdy pakiet zawierać będzie narzędzia i materiały (urządzenia, narzędzia, materiały ćwiczeniowe, niezbędne do wykonania ćwiczenia sprawdzającego), które będą się zużywały w trakcie badań, winien zawierać zestawienie takiej liczby materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania ćwiczenia sprawdzającego, która pozwoli na przeprowadzenie badania dla odpowiednio minimum 100os. (czynności zawodowe) i 200 os. (kompetencje kluczowe). Dodatkowo też każdy z pakietów winien być wyposażony w zestaw kolorowych zalaminowanych instrukcji dla doradcy walidującego. Podstawą diagnozy winien być katalog kompetencji psychologicznych – diagnozowane zadaniami typu „próbki pracy” i/lub właściwości psycho-fizycznych – diagnozowanych przez ergonomię pracy. Diagnoza winna być realizowana w obrębie jednej lub większej ilości wizyt. Diagnoza nie powinna obejmować wiedzy i umiejętności typowo zawodowych np. umiejętności obsługi komputera, znajomości języka obcego, spawanie, gotowanie etc. i skupić się na diagnozie kompetencji psychospołecznych, które warunkują skuteczne wykonanie zadań zawodowych. Badania winny być prowadzone co do zasady w obrębie jednego profilu opracowanego dla roli zawodowej a ich wynik winien uwzględniać odpowiedź na pytanie czy badany „dobrze wykonuje zadania zawodowe przypisane do jego przyszłego stanowiska pracy/zawodu” lub w jakim stopniu osoba badana ma kompetencje potrzebne do realizacji zadań realizowanych na danym stanowisku pracy/w zawodzie. Minimum połowa narzędzi diagnostycznych, w obrębie poszczególnych branż/kompetencji kluczowych, winna być opracowana w sposób umożliwiający badanie indywidualne. Liczba osób przeprowadzających diagnozę (pracowników zamawiającego): nie więcej niż dwóch. Zakup materiałów/zasobów potrzebnych do wykonania zadań pozostanie w gestii Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia instruktażu/szkolenia wśród pracowników zamawiającego z zakresu wykorzystania narzędzi diagnostycznych w siedzibie Zamawiającego (lub innym przez niego wskazanym miejscu). Części zamówienia: Część I Opracowanie i dostawa 52 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno – usługowy – 8 budowlany – 8 elektryczno-elektroniczny – 8 mechaniczny i górniczo-hutniczy – 8 rolniczo-leśny – 8 turystyczno-gastronomiczny – 8 medyczno-społeczny – 2 artystyczny – 2 poprzez adaptację rozwiązań wypracowanych w ramach projektu PI-PWP Wielowymiarowy model wsparcia i identyfikacji kompetencji zawodowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki polegającą na dostosowaniu narzędzi do poszczególnych branż (zawodów/czynności zawodowych) oraz grupy docelowej (uczniowie szkół zawodowych - ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych). Część II Opracowanie i dostawa 12 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno – usługowy – 2 budowlany – 2 elektryczno-elektroniczny – 2 mechaniczny i górniczo-hutniczy – 2 rolniczo-leśny – 2 turystyczno-gastronomiczny – 2 poprzez adaptację rozwiązań wypracowanych w ramach projektu PI-PWP NOWY MODEL REKRUTACJI – partnerstwo na rynku pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki polegającą na dostosowaniu narzędzi do poszczególnych branż (zawodów/czynności zawodowych) oraz grupy docelowej (uczniowie szkół zawodowych - ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych). Część III Opracowanie i dostawa 16 narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych odpowiednio z obszarów: administracyjno – usługowy – 2 budowlany – 2 elektryczno-elektroniczny – 2 mechaniczny i górniczo-hutniczy – 2 rolniczo-leśny – 2 turystyczno-gastronomiczny – 2 medyczno-społeczny – 2 artystyczny – 2 wykorzystujących w procesie diagnozy typowe dla poszczególnych zawodów w obrębie branż pomoce dydaktyczne. Wykonawca winien uwzględnić najczęściej wybierane i kształcone w szkołach na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego w obrębie poszczególnych branż. Część IV Opracowanie i dostawa 20 narzędzi diagnostycznych dla poszczególnych kompetencji kluczowych ((1): kompetencje komunikacyjne i społeczne, (2): kompetencje językowe, (3): kompetencje informatyczne i matematyczne, (4): kompetencje kulturowe i artystyczne, (5): kompetencje przedsiębiorcze.) – po 4 na daną kompetencję. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - w załączniku nr 3 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Żłobka Gminy Siemiatycze
Dodano: 2023-10-30 - "Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Łapach w ramach projektu pn. „Bo w przedszkolu fajnie jest” – część III”
Dodano: 2023-03-23 - „Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z sensoplastyki do Przedszkola Nr 2 w Łapach w ramach projektu „Bo w przedszkolu fajnie jest !” cz. IV”
Dodano: 2023-03-09 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-02-14 - "Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Łapach w ramach projektu pn. „Bo w przedszkolu fajnie jest” – część III”
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W KULESZACH KOŚCIELNYCH
Dodano: 2022-12-13 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
Dodano: 2022-12-06 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze
Dodano: 2022-10-24 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Dodano: 2021-08-21