Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ogłasza przetarg
- Adres: 02362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 318 70 82 , fax. 22 318 70 98
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3
02362 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 318 70 82, fax. 22 318 70 98
REGON: 14073858500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie graficzne, tłumaczenie, druk i wysyłka folderów informacyjno-promocyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie graficzne, tłumaczenie, druk i wysyłka folderów informacyjno-promocyjnych ". Zakres przedmiot zamówienia: 1. opracowanie graficzne i skład projektu folderu na bazie materiałów Zamawiającego oraz materiałów zapewnionych przez Wykonawcę (w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej); 2. tłumaczenie tekstów z języka polskiego na angielski; 3. przygotowanie plików do druku; 4. druk folderów: 11 000 szt. w wersji polskiej i 300 szt. w wersji angielskiej; 5. dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz wysyłka pod 16 adresów w Polsce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IV, podrozdział I SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2a i 2b do SIWZ; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w 1) powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1) powyżej; 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1) powyżej; 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale IV, podrozdział I w pkt 3 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, czy usługi zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. 4. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5. W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa namiotów promocyjnych
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
Dodano: 2024-01-22 - Dostawę artykułów promocyjnych (ERASMUS)
Dodano: 2024-01-14 - „Zakup gadżetów reklamowych” (8 Części)
Dodano: 2023-12-01 - Wykonanie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypem Budżetu Obywatelskiego i Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno – wystawienniczych.
Dodano: 2023-11-13 - „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych”
Dodano: 2023-11-09 - Zakup gadżetów na konferencję IGF PL
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa materiałów promocyjnych z logo CBA.
Dodano: 2023-10-23