Przetargi.pl
Opracowanie graficzne, korekta, druk i kolportaż 12 numerów informatora „Kurier Wolski”, w cyklu miesięcznym, tj. 10 numerów oraz 2 numerów specjalnych.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 1525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie graficzne, korekta, druk i kolportaż 12 numerów informatora „Kurier Wolski”, w cyklu miesięcznym, tj. 10 numerów oraz 2 numerów specjalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, korekta, druk i kolportaż 12 numerów informatora „Kurier Wolski”- w cyklu miesięcznym: 10 numerów oraz 2 numery specjalne. Po uzgodnieniu z Wykonawcą, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wydania poszczególnych numerów „Kuriera Wolskiego”. 2) W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do: 2.1) Korekty ortograficzno- interpunkcyjnej i gramatyczno- stylistycznej materiałów przygotowanych do druku: a) przed składem graficznym każdego numeru „Kuriera Wolskiego”, b) po składzie graficznym i przed drukiem każdego numeru „Kuriera Wolskiego”, c) wykonawca zapewni profesjonalną korektę ortograficzno-interpunkcyjną i gramatyczno-stylistyczną tekstów wykonywaną przez osobę z co najmniej dwuletnim doświadczeniem. 2.2) Składu graficznego i łamania, w tym do: a) elektronicznego montażu i łamania stron według uzgodnionego z Zamawiającym projektu graficznego poprzez zamieszczanie na stronach „Kuriera Wolskiego” materiałów tekstowych i ilustracyjnych w tym: zdjęć, rysunków, piktogramów i infografik oraz tworzenia tytułów, nadtytułów, podtytułów, śródtytułów, leadów i innych elementów artykułów, b) retuszu komputerowego i obróbki zdjęć, c) każdorazowej modyfikacji projektu graficznego według koncepcji Zamawiającego, d) nanoszenia korekt według wskazań Zamawiającego, e) doradztwa w zakresie edytorskim, w tym na życzenie Zamawiającego, planowania każdego numeru wspólnie z Zamawiającym, f) przesyłania Zamawiającemu e-mailem wszystkich stron każdego numeru „Kuriera Wolskiego” w postaci drukarskich plików PDF w celu naniesienia korekt oraz zaakceptowania przez Zamawiającego do druku, g) przygotowania każdego numeru do druku, zapisania go w ustalonym formacie oraz przekazania do drukarni we wskazany przez Zamawiającego sposób, h) realizacji i kontroli jakości proof-ów cyfrowych na wniosek Zamawiającego, i) przygotowania specjalnych elementów graficznych na potrzeby „Kuriera Wolskiego”, w szczególności infografik i obrazków, j) przesłania, najpóźniej do dnia wydania każdego numeru, wersji elektronicznej „Kuriera Wolskiego” w formacie PDF oraz w postaci plików otwartych na wskazany przez Zamawiającego adres e-mailowy w celu umieszczenia na stronie Urzędu Dzielnicy Wola. 2.3) Wydrukowania 12 wydań „Kuriera Wolskiego” według poniższych parametrów: a) druk informatora - wymagania techniczne: • papier biały minimum 55g, • cztery kolory CMYK dwustronnie, • format B4, • liczba stron: 8, bez szycia , • nakład 85 000 egz. b) sposób pakowania: 100 egz. w paczce zawierającej opis zawartości, tj. numer „Kuriera Wolskiego”. 2.4) Kolportażu każdego z 12 wydań „Kuriera Wolskiego”: 85 000 egzemplarzy do skrzynek pocztowych na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy (zgodnie z zał. nr 1 do wzoru umowy) oraz punktów na terenie Woli (zgodnie z zał. nr 2 do wzoru umowy). Wykonawca zakończy kolportaż maksymalnie 3 dni od zakończenia druku każdego numeru. 2.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z przedmiotem umowy, tj.: opracowanie graficzne, korekta, druk i kolportaż były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 108). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 228.333,58 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki nr 2a) i 2b) do SIWZ) oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem”, b) poświadczenie za „zgodność z oryginałem” następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenie za „zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części III.3. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie(dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach