Przetargi.pl
Opracowanie ekspertyzy technicznej oceny stanu technicznego budynku przy ul. 17 Stycznia 58 w Warszawie wraz z analizą opłacalności remontu

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
    REGON: 1081793400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie ekspertyzy technicznej oceny stanu technicznego budynku przy ul. 17 Stycznia 58 w Warszawie wraz z analizą opłacalności remontu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Zakres opracowania dokumentacji: a) Opis obiektu: opis architektoniczny, kubatura, powierzchnia zabudowy, użytkowa, rok budowy, opis posadowienia obiektu, rozwiązania konstrukcyjne. b) Opis i analiza stanu technicznego poszczególnych elementów budynku oraz określenie rodzaju i stopnia zużycia a także korozji biologicznej i mechanicznej budynku i jego wyposażenia, w tym m.in.: a. Elementów konstrukcji, tj. fundamentów, ścian nośnych z nadprożami, słupów, podciągów, belek, ścian osłonowych, stropów, dachu, schodów, trzonów wentylacyjno-kominowych. b. Elementów pozostałych, tj. ścian działowych, podłóg i posadzek, okien i drzwi, tynków. c) Analiza i ocena przyczyn powstałych zarysowań, pęknięć, uszkodzeń konstrukcji. d) Dokumentacja fotograficzna, szkice lub rysunki badanych elementów. e) Uwagi i wnioski oraz zalecenia dotyczące dalszej eksploatacji, napraw, wzmocnień , osuszania lub zabezpieczenia do czasu ewentualnej rozbiórki. f) Ocena stopnia zużycia budynku. g) Kwalifikacja prac remontowych niezbędnych do wykonania w celu bezpiecznego, dalszego użytkowania obiektu . h) Analiza opłacalności remontu. i) Wnioski końcowe dotyczące pozostawienia, naprawy lub wymiany poszczególnych elementów budynku 5. Wymagana ilość opracowań: a) Opracowanie ekspertyzy technicznej – 4 egz. + 1 egz. na płycie CD Uwaga: • Dokumentację w wersji elektronicznej należy przygotować w formacie PDF 6. WYTYCZNE DLA OCENY STANU TECHNICZNEGO I USTALENIA STOPNIA ZUŻYCIA Ocenie podlegają elementy konstrukcyjne budynku, elementy ochrony przeciwwilgociowej, dach (konstrukcja, pokrycie oraz system odprowadzania wód opadowych), elementy wykończeniowe budynku z uwzględnieniem formy zabytkowej (w przypadku obiektu zabytkowego), wewnętrzne wyposażenie techniczne budynku, oraz te elementy w których zostały stwierdzone uszkodzenia mogące świadczyć o przekroczeniu stanów granicznych konstrukcji. Stopień zużycia budynku i jego wyposażenia technicznego należy określić metodą średniej ważonej, która powinna zostać poprzedzona analizą dokumentacji technicznej, badaniami terenowymi, oraz analizą występujących uszkodzeń. Należy dokonać klasyfikacji uszkodzeń, rozgraniczając uszkodzenia konstrukcyjne od typowych dla podlegającej ocenie konstrukcji. 7. WYTYCZNE DO ZAKRESU PRAC REMONTOWYCH Szczególną uwagę należy zwrócić na wymogi bezpieczeństwa oraz funkcjonalności budynku. Dlatego też, należy dążyć do zachowania jak największej ilości istniejących elementów wyposażenia budynku, unikać prac, których wykonanie nie wynika bezpośrednio z przepisów prawa. Odstępstwem od ww. zasady może być konieczność wykonania remontu, którego odtworzeniowy charakter prac powinien być bezwzględnie zachowany w związku z wytycznymi konserwatora zabytków. Wskazana wizja lokalna na obiekcie z Inspektorami Administracji poszczególnych branż. 8. WYTYCZNE DO ANALIZY OPŁACALNOŚCI REMONTU Analiza opłacalności remontu, poprzez obliczenie wartości odtworzeniowej obiektu, powinna wynikać z obliczenia zużycia technicznego obiektu. Analiza winna zawierać określenie kosztu remontu budynku uwzględniającego wszystkie prace remontowe i zabezpieczające. Orzeczenie techniczne powinno zawierać wnioski z przeprowadzonych analiz wraz z podaniem granicznej wartości opłacalności remontu oraz bezpieczeństwa użytkowania obiektu. 9. FORMA DOKUMENTACJI Dokumentacja powinna zostać wykonana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia branżowe oraz posiadające zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumentację należ wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz Oferty– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V SIWZ składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2. dowodów, o których mowa w rozdz. XVII SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenia składane są w formie oryginałów (także w przypadku, gdy są składane w wyniku wezwania Zamawiającego). 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach