Przetargi.pl
Opracowania geodezyjne związane z działalnością departamentu.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowania geodezyjne związane z działalnością departamentu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie opracowań geodezyjnych związanych z działalności Departamentu Rozwoju Miasta. 7.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Podział nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych: a. podział nieruchomości na 2 działki, b. za każdą kolejną wydzielaną działkę. 2) wznowienie znaków granicznych i wyznaczanie punktów granicznych: a. do 5 znaków b. za każdy następny znak 3) sporządzenie wykazów synchronizacyjnych, wykazów i wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych 4) sporządzenie wypisów i wyrysów - dokumentacji przy łączeniu działek w jeden numer ewidencyjny oraz przy ujawnianiu budynków w KW wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych i wyciągami z wykazów 5) rozgraniczanie nieruchomości: a. do 5 znaków granicznych b. za każdy znak następny 7.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach