Przetargi.pl
Oprac.dok.dla zad."Bud.ścieżki row.przy dr.woj.nr975 w m.Bieśnik,Zdonia,Borowa i Paleśnica od dr.gm.203331K do dr.pow.nr1409K oraz od ist.zat.auto.na w.dz.nr77 w m.Paleśnica do granicy z Gm.Gródekn/D”

GMINA ZAKLICZYN ogłasza przetarg

  • Adres: 32-840 Zakliczyn, RYNEK 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZAKLICZYN
    RYNEK 32
    32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie
    REGON: 851660967
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oprac.dok.dla zad."Bud.ścieżki row.przy dr.woj.nr975 w m.Bieśnik,Zdonia,Borowa i Paleśnica od dr.gm.203331K do dr.pow.nr1409K oraz od ist.zat.auto.na w.dz.nr77 w m.Paleśnica do granicy z Gm.Gródekn/D”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie „Budowa ścieżki rowerowej przy drodze wojewódzkiej nr 975 w m. Bieśnik, Zdonia, Borowa i Paleśnica od drogi gminnej 203331K do drogi powiatowej nr 1409 K oraz od istniejącej zatoki autobusowej na wysokości dz. nr 77 w m. Paleśnica do granicy z Gminą Gródek nad Dunajcem” zgodnie z wstępną koncepcją budowy ścieżki rowerowej oraz jej przebiegu, będącą załącznikiem nr 9 do SWZ.1) Zakres prac obejmuje:a) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki rowerowej przy drodze wojewódzkiej nr 975 w miejscowości Bieśnik, Zdonia, Borowa i Paleśnica: - od drogi gminnej 203331K do drogi powiatowej nr 1409K – orientacyjna długość 3800 mb.;- od istniejącej zatoki autobusowej na wysokości dz. nr 77 w miejscowości Paleśnica do granicy z Gminą Gródek nad Dunajcem – orientacyjna długość 1850 mb.;b) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z rozwiązaniem komunikacji w obrębach przystanków autobusowych, zjazdów indywidualnych, skrzyżowań oraz ewentualnych przejść dla pieszych wraz z odpowiednim oznakowaniemi oświetleniem, c) Uzyskanie decyzji środowiskowej, /jeżeli jest wymagane/,d) Przygotowanie materiałów do wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego po otrzymaniu ostatecznej decyzji środowiskowej /jeżeli jest wymagana/ + wniosek wraz z załącznikami, złożenie wniosku i uzyskanie prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, e) Opracowanie projektu odwodnienia wraz z pozwoleniem/zgłoszeniem wodnoprawnym /jeżeli jest wymagane/, f) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wymaganą opinią Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie oraz uzgodnieniem z Zarządem Dróg Wojewódzkich,g) Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganą opinią Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie oraz uzgodnieniem z Zarządem Dróg Wojewódzkich h) Uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, zezwoleń i pozwoleń,i) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. j) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym. k) Opracowana dokumentacja winna być sporządzona w 5 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej na dowolnym nośniku.2) Wykonawca zobowiązany jest:a) uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID lub do skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym,b) wykonać inne prace i roboty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym też badania geotechniczne, 3) Zakres projektu musi pozwalać na realizację inwestycji oraz ogłoszenie przetargu na wykonawstwo w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.4) Wytyczne do projektowania: a) zastosowanie w miejscach, gdzie będzie możliwe, separacji ruchu samochodów od ruchu pieszego (odsunięcie od jezdni lub zastosowanie urządzeń BRD),b) szczegółowe wytyczne do projektowania będą ustalane w trakcie realizacji zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (zał. nr 5 do SWZ), wstępna koncepcja budowy ścieżki wraz z jej przebiegom, stanowiąca załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (załącznik nr 9).Wycenę należy sporządzić na podstawie powyższych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2.400,00 (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje do dnia upływu terminu związania z ofertą z wyjątkiem sytuacji wskazanej w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080, z późn. zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto (numer konta Bank Ochrony Środowiska O/Tarnów nr rachunku 60 1540 1203 2053 4270 3855 0011) z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisanym przez osobę upoważnioną do wystawienia poręczenia lub gwarancji wraz z ofertą i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą z zaznaczeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert;5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Zakliczyn.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjno-drogowej bez ograniczeń.UWAGA : Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej, uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach