Przetargi.pl
Oprac. Wstępnej Koncepcji Projekt. a następnie Kompleksowej Dokum. Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Green Human Space –Kompleks Muzealno-Wystawienniczy”,

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-072 Lublin, Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    Spokojna 9
    20-072 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 431019508
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oprac. Wstępnej Koncepcji Projekt. a następnie Kompleksowej Dokum. Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Green Human Space –Kompleks Muzealno-Wystawienniczy”,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Wstępnej Koncepcji Projektowej a następnie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Green Human Space –Kompleks Muzealno-Wystawienniczy” współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027. Zakres zamówienia obejmuje: 1) zakres podstawowy obejmujący:Wykonanie minimum dwóch Wstępnych Koncepcji Projektowych (architektoniczno-budowlanych) odrębnie dla:a) obiektów Muzeum Pszczelarstwa (dalej Muzeum) wraz z aranżacją, i obejmującej przebudowę i adaptację budynków: kotłowni, wentylatorni, utworzenia Muzeum Pszczelarstwa;b) Zabytkowego Młyna Wodnego wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/720 wraz z zagospodarowaniem terenu;c) Trzech ścieżek edukacyjnych.Oraz przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji do wykonanych opracowań (dzieł)2) zakres objęty prawem opcji:a) Wykonanie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej Muzeum Pszczelarstwa (obejmującej przebudowę i adaptację budynków: kotłowni, wentylatorni, garażu oraz kotłowni małej na wraz z zagospodarowaniem terenu potrzeby utworzenia Muzeum Pszczelarstwa ) zgodnie z zatwierdzoną Wstępną Koncepcją Projektową. Dodatkowo w ramach prawa opcji wykonawca wykona opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji warunków zamówienia dla wykonania robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.b) Wykonanie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej zgodnie z zatwierdzoną Wstępną Koncepcją Projektową oraz projektu prac konserwatorskich Zabytkowego Młyna Wodnego wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/720 i uzgodnienie go właściwym konserwatorem zabytków . Dodatkowo w ramach prawa opcji wykonawca wykona opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji warunków zamówienia dla wykonania robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.c) Wykonanie projektu 3 ścieżek edukacyjnych zgodnie z zatwierdzoną Wstępną Koncepcją Projektową. Dodatkowo w ramach prawa opcji wykonawca wykona opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji warunków zamówienia dla wykonania robót budowlanych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. d) Pełnienie nadzoru autorskiego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku, gdy Wstępna Koncepcja Projektowa zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy w terminie do 9 tygodni od dnia odbioru Wstępnej Koncepcji Projektowej. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia – w okresie obowiązywania umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.Skorzystanie z prawa opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub formie elektronicznej.Kompleksowa Dokumentacja Projektowa obejmować będzie wszystkie dokumenty i opracowania wymagane przepisami (i zgodne z nimi) w tym w szczególności:- Prawa Budowlanego, - Prawa Wodnego - Prawa Ochrony Środowiska - Prawa zamówień publicznych- Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych oraz wszczęcia i realizacji robót budowlanych a także dodatkowo:- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wykonaną zgodnie z rozporządzaniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454)- kosztorys inwestorski zgodny z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458)Zakres świadczenia wykonawcy w ramach prawa opcji obejmuje również:1) Przeniesienie praw autorskich do wykonanych opracowań (dzieła) na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji.2) Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i sprawdzeń Kompleksowej Dokumentacji Projektowej niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i rozpoczęcia prac.3) Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia prac, w tym m.in.:- pozwolenia wodnoprawnego - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, w tym w szczególności, występowanie do właściwych organów o wydanie opinii, uzgodnień i postanowień, sporządzenie dokumentów wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień i postanowień (jeśli dotyczy).Wykonawca uzyska, na rzecz Powiatu Lubelskiego, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego, ww. prawomocne decyzje administracyjne i pozwolenia.Szczegółowy zakres zamówienia wskazany został w załączniku nr 2 do SWZ – Projekt umowy oraz w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.3 Zgodność z przepisami o zamówieniach publicznych.Z uwagi, iż opracowana dokumentacja projektowa będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ na realizację robót budowlanych w trybie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania dokumentacji w taki sposób, aby spełniała wszelkie wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zgodności przygotowanej dokumentacji z art. 30, 34 i 99 - 103, a także wszelkimi wymogami zawartymi, m. in w:1) ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351 z późń. zm.) oraz innymi wymaganymi przepisami;2) obwieszczeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 kwietnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022 poz. 1225); 3) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j.: Dz. U z 2021r. poz. 2454 z póź. zm.);4) obwieszczeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679);5) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-kosztorysowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458);6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 nr 120 poz. 1126); W ramach zamówienia wymagana jest gotowość wykonawcy do sporządzenia nieodpłatnie jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przeciągu 2 lat od daty odbioru pełnej dokumentacji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 820 000,00 zł (łącznie: w zakresie podstawowym i prawa opcji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Milenium w Lublinie numer konta: 02 1160 2202 0000 0002 8307 2085 z adnotacją „Wadium - Znak sprawy: IGM-ZP.272.9.1.2024.AW1”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:a) minimum jedną dokumentację projektową obejmującą minimum projekt budowlany i projekty techniczne lub wykonawcze rozbudowy lub przebudowy budynku (lub budynków) użyteczności publicznej spełniającą następujące wymagania:− wartość usługi wykonania dokumentacji wynosiła minimum 300 000,00 zł brutto;− wartość kosztorysowa robót objętych dokumentacją wynosiła minimum 10 000 000,00 złotych brutto;− główną funkcją projektowanego budynku lub budynków była funkcja wystawiennicza lub muzealna;− na podstawie wykonanej dokumentacji uzyskano pozwolenie na budowę;− budynek (lub budynki) objęte dokumentacją znajdowały się na terenie objętym ochroną konserwatorską (przez co zamawiający rozumie wpis do rejestru zabytków lub wpis do gminnej ewidencji zabytków lub objęcie terenu ochroną konserwatorską w planie zagospodarowania przestrzennego);orazb) minimum jedną dokumentację projektową obejmującą projekt budowlany i projekty techniczne lub wykonawcze oraz program prac konserwatorskich rozbudowy lub przebudowy budynku (lub budynków) spełniające następujące wymagania:− budynek (lub budynki) objęte dokumentacją znajdowały się w rejestrze zabytków lub gminnej ewidencji zabytków;− budynek (lub budynki) objęte dokumentacją znajdowały się na terenie objętym ochroną konserwatorską (przez co zamawiający rozumie wpis od rejestru zabytków lub wpis do gminnej ewidencji zabytków lub objęcie terenu ochroną konserwatorską w planie zagospodarowania przestrzennego);− uzyskano pozytywną opinię właściwego konserwatora zabytków;− podczas wykonywania dokumentacji uzyskano zezwolenie wodnoprawne w trybie art. 386 ustawy Prawo wodne.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) minimum jedną osobą (pełniącą funkcję projektanta w branży architektonicznej):− posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,− która brała udział jako projektant w branży architektonicznej w wykonaniu minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany i projekty techniczne lub wykonawcze rozbudowy lub przebudowy budynku (lub budynków) użyteczności publicznej spełniającą następujące wymagania:• wartość usługi wykonania dokumentacji wynosiła minimum 300 000,00 zł brutto;• wartość kosztorysowa robót objętych dokumentacją wynosiła minimum 10 000 000,00 złotych brutto;• główną funkcją projektowanego budynku lub budynków była funkcja wystawiennicza lub muzealna;• na podstawie wykonanej dokumentacji uzyskano pozwolenie na budowę;• budynek (lub budynki) objęte dokumentacją znajdowały się na terenie objętym ochroną konserwatorską (przez co zamawiający rozumie wpis do rejestru zabytków lub wpis do gminnej ewidencji zabytków lub objęcie terenu ochroną konserwatorską w planie zagospodarowania przestrzennego);b) minimum jedną osobą (pełniącą funkcję projektanta w branży konstrukcyjnej):− posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,− która brała udział jako projektant w branży konstrukcyjnej w wykonaniu minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany i projekty techniczne lub wykonawcze rozbudowy lub przebudowy budynku (lub budynków) użyteczności publicznej spełniającej następujące wymagania:• wartość usługi wykonania dokumentacji wynosiła minimum 300 000,00 zł brutto;• wartość kosztorysowa robót objętych dokumentacją wynosiła minimum 10 000 000,00 złotych brutto;• na podstawie wykonanej dokumentacji uzyskano pozwolenie na budowę;c) minimum jedną osobą (pełniącą funkcję projektanta w branży hydrotechnicznej):− posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia;− która brała udział jako projektant w branży hydrotechnicznej w wykonaniu minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany i projekty techniczne lub wykonawcze budowy lub przebudowy obiektu hydrotechnicznego spiętrzającego wodę.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakres usług, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Warunek wskazany w 6.1.4 pkt. 1) lit a i b może być wykazany samodzielnie przez jednego wykonawcę lub - w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby bądź w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w taki sposób, że zakres wskazany w lit a wykazuje jeden podmiot/wykonawca zaś zakres wskazany w lit b wykazuje drugi podmiot/wykonawca z zastrzeżeniem art. 118 ust. 2 i art. 117 ust. 3 ustawy PZP.4) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu. – dot. warunku wskazanego w pkt 6.1.4 ppkt. 2 SWZ5) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).6) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby do projektowania w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.7) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), przez budowę rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.8) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez przebudowę rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.9) Sformułowanie „rejestr zabytków” użyte w opisie warunku udziału w postępowaniu oznacza rejestr zabytków rozumiany zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.),10) Gminna ewidencja zabytków oznacza ewidencję zabytków rozumianą zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.),11) Zgodnie z § 3 pkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) przez budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny6.5. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale8 SWZ.7.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108, 109 ust. 1 pkt 5, 7 , 8-10 ustawy Pzp oraz 7.3. art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach