Przetargi.pl
Opr. dok. proj. i realizacja remontu pomieszczeń szatni i sanitariatów w ram. zad. inw. pn„Przebudowa szatni i zespołów sanitarnych w budynku hali sportowej nr 1 przy ul. Pomologicznej 10 w Sk-cach".

URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, RYNEK 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468345101 , fax. 468345151
  • Data zamieszczenia: 2022-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
    RYNEK 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 468345101, fax. 468345151
    REGON: 000524306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opr. dok. proj. i realizacja remontu pomieszczeń szatni i sanitariatów w ram. zad. inw. pn„Przebudowa szatni i zespołów sanitarnych w budynku hali sportowej nr 1 przy ul. Pomologicznej 10 w Sk-cach".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w skład którego wchodzi:Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja remontu pomieszczeń szatni i sanitariatów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa szatni i zespołów sanitarnych w budynku hali sportowej nr 1 przy ul. Pomologicznej 10 w Skierniewicach”Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych przy przebudowie szatni i zespołów sanitarnych hali sportowej nr. 1 przy ul. Pomologicznej 10w Skierniewicach. 1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów i obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie dokumentacji w niezbędnym zakresie, pozyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód, pozwoleń, zezwoleń oraz dokonanie zgłoszenia lub pozyskanie pozwolenia budowlanego (Etap I) oraz wykonanie robót budowlanych (Etap II) związanych z przebudową szatni i zespołów sanitarnych hali sportowej nr. 1 przy ul. Pomologicznej 10 w Skierniewicach. a) Etap I zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji, która powinna zawierać:1) uzyskanie warunków technicznych do projektowania, jeżeli tak owe okażą się niezbędne,2) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami – 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej3) informację BIOZ – 4 egz. - w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,4) przedmiar robót – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ,5) kosztorys inwestorski – sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej6) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej.7) uzyskanie wszelkich pozytywnych uzgodnień opracowanej dokumentacji8) uzyskanie pozwolenia budowlanego lub zgłoszenia robót budowlanychW/w opracowania winny być wykonane w formie drukowanej i elektronicznej w programach ogólnodostępnych (na nośniku cyfrowym). Wykonana dokumentacja projektowa zostanie protokolarnie przekazana w siedzibie Zamawiającego.b) Etap II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzgodnionej zgodnie z wymogami technicznymi oraz pozostałą dokumentacją zgromadzoną w Etapie I. Jeśli będzie wymagane to wykonawca zapewnia także pełną obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację powykonawczą. Inwentaryzację powykonawczą Wykonawca sporządzi w 3 egz. (1 egz. dla użytkownika, 2 egz. dla Zamawiającego).2. Do zakresu podstawowego należą również: - odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy.- opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami). UWAGA:1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w PFU i, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w PFU3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do ofertyi musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.2. Zakres robót Do zakresu podstawowego należą również: - odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury. - sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 2 egz.;3. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy PZP. Roboty budowlane objęte niniejszą umową realizowane będą z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników.8. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:1) Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych2) Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania3) Roboty budowlane4) Roboty instalacyjne w budynku5) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych6) Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,7) Roboty instalacyjne hydrauliczne8) Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów9) Pokrywanie podłóg i ścian10) Roboty malarskie Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100gr)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1. pieniądzu;2. gwarancjach bankowych;3. gwarancjach ubezpieczeniowych;4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania RZP.271.61.2022”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wnioseko zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach