Przetargi.pl
Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3
    41218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 następujące pakiety: pakiet nr 1 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. pakiet nr 2 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. pakiet nr 3 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. Ilości roboczogodzin indywidualnych prac programistycznych podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym: a) dla pakietu nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ; b) dla pakietu nr 2 - załącznik nr 2B do SIWZ; c) dla pakietu nr 3 - załącznik nr 2C do SIWZ; są ilościami szacunkowymi. Są to ilości maksymalne, które mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości określonej w umowie. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: 1) objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowanie InfoMedica w ramach pakietu nr 1, którego moduły objęte Umową wyszczególnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, które obejmuje: a) wprowadzanie zmian w oprogramowania w ramach pakietu w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: - przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania ukazujących się do czterech razy w roku w ramach pakietu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu na witrynie Help-Desku; - udostępniania Updatów Systemu oraz Upgradów Systemu poprzez serwer ftp wskazany przez Wykonawcę; b) możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych oprogramowania w ramach pakietu; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju oprogramowania w ramach pakietu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania w ramach pakietu; c) podjęcie starań w celu usunięcia Awarii lub Awarii Krytycznej oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII; d) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desku, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; e) zainstalowanie i wdrożenie oprogramowania w ramach pakietu otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników) objętego Umową; f) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; g) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych; h) pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp.) w przypadku ich błędnego wygenerowania; i) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; j) korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, określonego w §2 ust.3; k) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu; l) wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; m) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oprogramowania w ramach pakietu; n) usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania w ramach pakietu, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00; o) udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania oprogramowania w ramach pakietu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową; p) zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. 2) objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowanie Alteris w ramach pakietu nr 2, którego moduły objęte Umową wyszczególnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, które obejmuje: a) wprowadzanie zmian w oprogramowania w ramach pakietu w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: - przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania w ramach pakietu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową; - instalacja Updatów oraz Upgradów oprogramowania w ramach pakietu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN) dokonywane przez personel Wykonawcy certyfikowany w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy; b) możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych oprogramowania w ramach pakietu; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju oprogramowania w ramach pakietu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania w ramach pakietu; c) podjęcie starań w celu usunięcia Awarii lub Awarii Krytycznej oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII; d) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemu w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; e) zainstalowanie i wdrożenie wersji Systemu otrzymanych w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników) objętego Umową; f) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; g) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych; h) pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp); i) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; j) korzystanie z konsultacji telefonicznych, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy; k) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu; l) wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; m) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oprogramowania w ramach pakietu; n) usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania w ramach pakietu, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00; o) udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania oprogramowania w ramach pakietu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową; p) zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. 3) Objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowanie Mediqus w ramach pakietu nr 3, którego moduły objęte Umową wyszczególnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, które obejmuje: a) wprowadzanie zmian w oprogramowania w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: - przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową; - dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji; b) możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych oprogramowania w ramach pakietu; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju oprogramowania, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania w ramach pakietu; c) podjęcie starań w celu usunięcia Awarii lub Awarii Krytycznej oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII; d) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych oprogramowania objętego Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w oprogramowania w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; e) zainstalowanie i wdrożenie oprogramowania otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie) objętego Umową; f) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem; g) pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania; h) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; i) korzystanie z konsultacji telefonicznych, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy; j) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; k) wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować , sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku. l) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oprogramowania; m) usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00 n) udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania oprogramowania w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową. o) zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia wszystkich pracowników bezpośrednio biorących udział przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Na podstawie art. 36 ust. 2 lit. 8a ustawy Pzp, w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio biorących udział przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio biorących udział przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełny i szczegółowy zakres świadczonych usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia określają wzory umów dla poszczególnych pakietów. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy stanowiącej załącznik nr 11A / 11B / 11C do SIWZ zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami oraz doświadczeniem w dostawie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1. wypełniony formularz oferty o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ; 3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (według załącznika nr 8 do SIWZ) – tylko jeśli dotyczy. 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku gdy: a. ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b. ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. 5. Każdy Wykonawca, który złoży swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według załącznika nr 7 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach