Gmina Września ogłasza przetarg
- Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
- Data zamieszczenia: 2015-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
ul. Ratuszowa 1 1
62-300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
REGON: 00052660100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opieka serwisowa nad Beneficjentami Ostatecznymi Gminy Września w ramach projektu: Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja opieki serwisowej i usługi helpdesk nad Beneficjentami Ostatecznymi Gminy Września w ramach projektu: =Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu= w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 2. Opieką serwisową i usługami helpdesk objętych jest 146 gospodarstw domowych rozlokowanych na terenie Gminy Września oraz 4 terminale w OPS pyzy ul. Słowackiego 39. 3. Zakres opieki realizowany w ramach zamówienia: a) opieka nad radiową stacja kliencką (RSK) w zakresie konfiguracji, opieki serwisowej w zakresie monitorowania poprawności działania (system zarządzania siecią jest uruchomiony na platformie serwerowej, operator sieci przekaże dostęp do systemu w trybie odczyt w kwestii monitoringu działania RSK), zgłoszenia i wysyłki urządzenia do serwisu, odtworzenia konfiguracji urządzenia po powrocie z serwisu, zamontowania urządzenia zastępczego na czas naprawy; b) opieka nad monitorem, terminalem, klawiaturą, myszką (zestawem komputerowym) w zakresie monitorowania poprawności działania, zgłoszenia i wysyłki urządzenia do serwisu, odtworzenia konfiguracji urządzenia po powrocie z serwisu, zamontowania urządzenia zastępczego na czas naprawy; c) świadczenie bieżącej pomocy i wsparcia beneficjentów w zakresie obsługi i problemów ze sprzętem i oprogramowaniem w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00; d) bieżąca analiza awarii i usterek oraz ich bieżące usuwanie, a w przypadku kiedy dotyczą uszkodzeń i awarii urządzeń objętych gwarancją, zgłaszanie i obsługa procedur gwarancyjno-serwisowych w imieniu Zamawiającego; e) w przypadku braku możliwości naprawy lub usunięcia usterki, zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy/wymiany przez Wykonawcę w celu zachowania ciągłości uczestnictwa w programie beneficjenta; f) prowadzenie dokumentacji sprzętu powierzonego pod opiekę zgodnie ze standardami Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest rozbudowa środowiska oprogramowania CheckPoint wraz z usługą rocznego przedłużenia licencji i wsparcia technicznego dla Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2016-05-16 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest usługa rocznego przedłużenia licencji i wsparcia technicznego oprogramowania CheckPoint dla Politechniki Poznańskiej..
Dodano: 2015-05-11 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest usługa rocznego przedłużenia licencji i wsparcia technicznego oprogramowania CheckPoint dla Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2015-04-30 - Usługa rocznego przedłużenia licencji i wsparcia technicznego oprogramowania CheckPoint
Dodano: 2014-04-29 - Serwis techniczny oprogramowania IBM SPSS
Dodano: 2013-11-19 - Serwis techniczny oprogramowania IBM SPSS
Dodano: 2013-09-20 - przetarg nieograniczony na rozbudowę systemu zapory ogniowej Checkpoint wraz z usługą rocznego przedłużenia licencji oraz wsparciem technicznym tego oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej
Dodano: 2013-04-29 - Usługa rocznego przedłużenia licencji i wsparcia technicznego oprogramowania ściany ogniowej CheckPoint dla Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2012-05-15 - Usługa serwisu, wsparcia technicznego i dostępu do aktualizacji oprogramowania dla urządzeń: FalconStor NSS GA710F-A (s/n:FS27636) i FalconStor NSS GA710F-A(s/n:FS27637) oraz Ipoque PRX 2G.
Dodano: 2011-12-13 - Przedmiotem zamówienia jest usługa rocznego przedłużenia licencji i wsparcia technicznego oprogramowania ściany ogniowej CheckPoint dla Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2010-05-12