Przetargi.pl
Operator platformy regionalnej projektu E-Zdrowie

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4
    58309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdrowie.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Operator platformy regionalnej projektu E-Zdrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nadzór nad częścią regionalną projektu E-Zdrowie 2 rozumiany przede wszystkim jako realizacja usługi utrzymania warstwy regionalnej zrealizowanej w ramach projektu pod nazwą: „Dolnośląskie e-Zdrowie etap 2 – Elektroniczna Dokumentacja Medyczna”. Główne elementy sytemu warstwy regionalnej to Regionalne Archiwum Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, Centrum Certyfikacji z systemem autoryzacji, utrzymywane w środowisku podstawowym jak i zapasowym. Usługa obejmuje nadzór nad utrzymaniem infrastruktury oraz oprogramowania niezbędnego do przechowywania i udostępniania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej dla podmiotów uczestniczących w projekcie „Dolnośląskie e-Zdrowie etap 2 – Elektroniczna Dokumentacja Medyczna” oraz innych pomiotów realizujących projekty E-Zdrowia w województwie dolnośląskim. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca równocześnie jest zobowiązany do utrzymania interfejsów pomiędzy Lokalnymi Archiwami Dokumentacji Medycznej, a Regionalnym Archiwum Dokumentacji Medycznej oraz komunikacji pomiędzy Centrami Certyfikacji. Do obowiązków Wykonawcy poza utrzymaniem warstwy regionalnej należy również utrzymanie infrastruktury wraz z jej kolokacją oraz podłączanie nowych podmiotów leczniczych na pisemną prośbą Zamawiającego. Do zadań operatora będzie również należało: a) Utrzymanie Regionalnego Archiwum Dokumentacji Medycznej b) Utrzymanie Centrum Certyfikacji wraz z systemem autoryzacji, c) Usługa utrzymania infrastruktury podstawowej i zapasowej dla wyżej wymienionych systemów, d) Utrzymanie dostępu do elektronicznego systemu zgłoszeniowego. e) Utrzymanie systemu regionalnego w zgodności z przepisami prawa. f) Prowadzenie analizy i naprawę błędów, w tym w zakresie komunikacji. g) Weryfikację poprawności procesu wymiany elektronicznej dokumentacji medycznej. h) Utrzymanie kanałów komunikacyjnych z jednostkami szpitalnymi. i) Utrzymanie wszystkich interfejsów w tym w szczególności interfejsy do Lokalnych Repozytoriów Dokumentacji Medycznej oraz Lokalnych Centrów Certyfikacji, znajdujących się w poniższych placówkach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - 14 000,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Konto bankowe: Bank Zachodni WBK S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. Nr 109, poz. 1158). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w osobnej kopercie (która nie zostanie włożona do koperty z ofertą przetargową) w siedzibie Zamawiającego – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, budynek C, opisując „NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES” „NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO I JEGO ADRES” wadium w „TRYB PRZETARGU” na „NAZWA (TYTUŁ) POSTĘPOWANIA” nie otwierać przed „DATA I GODZINA OTWARCIA OFERT” 3) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust.1-4 Pzp, 4) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5) Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na podstawie dokumentów do których zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykaz dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, tj.: posiadają co najmniej jedną usługę świadczoną w ramach Centrum Przetwarzania Danych przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, tj: a. Koordynator usług posiadający doświadczenie w zarządzaniu usługami utrzymania dla podmiotów medycznych oraz koordynujący w ciągu ostatnich 3 lat przed złożeniem oferty realizację usługi spełniającej wymagania opisane w części A ustępie 1 punkt 1.3.1 niniejszego SIWZ. b. Administrator posiadający doświadczenie w administrowaniu infrastruktury udostępnianej z zewnętrznego Centrum Przetwarzania Danych dla podmiotów medycznych oraz posiadający doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą oferowaną w ramach usługi spełniającej wymagania opisane w części A ustępie 1 punkt 1.3.1 niniejszego SIWZ. c. Kierownik projektu, osoba posiadająca certyfikat Prince 2 Practitioner lub równoważny d. Inżyniera, odpowiadającego za działanie systemów, posiadającego nie zbędna wiedze techniczną w zakresie realizacji projektu, udokumentowaną niezbędnymi certyfikatami. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł., - Oświadczenie, że osoby biorące bezpośredni udział w wykonywaniu przedmiotowej usługi zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione są na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz podwykonawców - ,,Tabela podwykonawcy” - stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach