Przetargi.pl
Okresowe przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarem oraz zinwentaryzowaniem WLZ, instalacji piorunochronnej i uziomów w budynkach - IV części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Okresowe przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarem oraz zinwentaryzowaniem WLZ, instalacji piorunochronnej i uziomów w budynkach - IV części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: usługi kontroli okresowej, wykonywanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z zakresem o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane w podziale na 4 części. Badaniem instalacji elektrycznej objęte są łącznie 532 lokale mieszkalne i użytkowe. Pomiarem i zinwentaryzowaniem objętych jest 446 budynków. Szczegółowe zestawienie nieruchomości objętych przedmiotem niniejszego zamówienia znajduje się w załącznikach nr 9-12 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na IV części: - Część I – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz pomiar i zinwentaryzowanie WLZ w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 2 (POK2), os. Piastowskie 77 w Poznaniu. Część I obejmuje 353 przeglądy instalacji elektrycznej i 167 budynków do zinwentaryzowania. - Część II – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz pomiar i zinwentaryzowanie WLZ w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 3 (POK3), ul. por. Janiny Lewandowskiej 4/6a w Poznaniu. Część II obejmuje 0 przeglądów instalacji elektrycznej i 100 budynków do zinwentaryzowania. - Część III – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz pomiar i zinwentaryzowanie WLZ w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 4 (POK4), ul. Łozowa 26 w Poznaniu. Część III obejmuje 0 przeglądów instalacji elektrycznej i 133 budynki do zinwentaryzowania. - Część IV – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz pomiar i zinwentaryzowanie WLZ w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klienta Nr 5 (POK5), ul. Nehringa 2 w Poznaniu. Część IV obejmuje 179 przeglądów instalacji elektrycznej i 46 budynków do zinwentaryzowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert: a) wadium w kwocie 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, b) wadium w kwocie 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, c) wadium w kwocie 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) w przypadku składania oferty na część III zamówienia, d) wadium w kwocie 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) w przypadku składania oferty na część IV zamówienia, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia kwoty wadium należy zsumować. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 17.3, 17.4, 17.6, 17.9, 17.10, 17.11, 17.12 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 16 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 17.9, 17.10, 17.11 i 17.12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach