Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: Wrocław, Św. Elżbiety
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
Św. Elżbiety 3 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
REGON: 93267144800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie okresowej kontroli (pięcioletniej), zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo budowlane, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów na całkowitej powierzchni użytkowej budynku, 2) wykonanie okresowej kontroli (rocznej), zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1) lit. a) i b) ustawy Prawo budowlane, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska. 2. Zamówienie będzie realizowane w rejonach A, B, F, G, H, I, Ł, O, P, T, R, S, U, w poniższych łącznych wielkościach: 1) Kontrole pięcioletnie budynków– w 151 budynkach mieszkalnych bądź użytkowych o łącznej powierzchni lokali mieszkalnych i użytkowych 83 275,78 m2, 2) Kontrole roczne – w 728 budynkach mieszkalnych bądź użytkowych o łącznej powierzchni lokali mieszkalnych i użytkowych 398 068,88 m2. 3. Zamówienie podzielone jest na 4 zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na jedno lub maksymalnie dwa zadania. 4. Podział na zadania przedstawia się następująco: Zadanie Nr 1 - Kontrole pięcioletnie budynków w rejonach A, B, H, I, Ł, S, U. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych w obiektach budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 36 870,17 m2, w 45 budynkach. Zadanie Nr 2 - Kontrole pięcioletnie budynków w rejonach F, G, R, O, P, T. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych w obiektach budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 46 405,61 m2, w 106 budynkach. Zadanie Nr 3 - Kontrole roczne w rejonach A, B, H, I, F, G. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych w obiektach budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 216 333,44 m2, w 296 budynkach. Zadanie Nr 4 - Kontrole roczne w rejonach Ł, R, S, U, O, P, T. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych w obiektach budowlanych przewidziana do wykonania przeglądu: 181 735,44 m2, w 432 budynkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 500 zł (słownie: pięćset złotych), Zadanie nr 2 – 600 zł (słownie: sześćset złotych), Zadanie nr 3 - 700 zł (słownie: siedemset złotych), Zadanie nr 4 – 500 zł (słownie: pięćset złotych),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostosowanie istniejącej numerycznej mapy zasadniczej do układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH poprzez przeliczenie w bazach danych BDOT500, GESUT, K1”
Dodano: 2022-07-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy drogi gminnej ul. Jacka Malczewskiego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 448 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1495D ul. Komorowska w Sycowie
Dodano: 2021-03-01 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych przebudowy dróg publicznych na terenie gminy Syców
Dodano: 2021-02-18 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy drogi gminnej ul. Jacka Malczewskiego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 448 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1495D ul. Komorowska w Sycowie
Dodano: 2020-12-16 - Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
Dodano: 2020-08-20 - Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego.
Dodano: 2020-08-14 - „Przekształcenie mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci cyfrowej - założenie inicjalnych baz danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB) obiektami trwale związanymi z budynkami”
Dodano: 2020-05-19 - „Sporządzenie projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Syców”
Dodano: 2020-04-17 - Przekształcenie mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci cyfrowej dla 21 obrębów gminy Milicz
Dodano: 2019-03-27 - „Założenie i modernizacja szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy na obszarze gminy Brzeg Dolny”.
Dodano: 2019-02-25