Przetargi.pl
Odzysk odpadów o kodzie 19 12 10

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. ks. Piotra Skargi
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 560 50 20 , fax. 82 560 50 21
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Skargi 11
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 560 50 20, fax. 82 560 50 21
    REGON: 060019330
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgo.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odzysk odpadów o kodzie 19 12 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi odzysk odpadów o kodzie 19 12 10 - Odpady palne (paliwo alternatywne). Odpad powstaje poprzez rozdrabnianie frakcji nadsitowej wydzielonej z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, oraz częściowo z pozostałości po sortowaniu ręcznym odpadów zebranych w sposób selektywny, dostarczanych do Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych regionu chełmskiego (zw dalej ZPOK). Planowana ilość paliwa alternatywnego będącego przedmiotem zamówienia nie przekroczy 10 000 Mg rocznie. Minimalna ilość paliwa jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć do zagospodarowania to 6 000 Mg w roku. Informacja o paliwie alternatywnym przewidzianym do zagospodarowania: ­- frakcja w postaci płatków o wielkości do 30 mm; ­- magazynowane na terenie Zamawiającego w postaci pryzm (frakcja luźna); ­- czas magazynowania przez Zamawiającego: do 6 miesięcy; ­- wilgotność poniżej 25%; ­- zawartość chloru poniżej 0,7%; ­- wartość opałowa powyżej 15MJ. Zagospodarowanie paliwa alternatywnego powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami: ­- Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.); ­- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 799 ze zm.); ­- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015 r. w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1277); ­- Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1923); ­- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 21 stycznia 2016 r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia procesu termicznego przekształcania odpadów oraz sposobów postępowania z odpadami powstałymi w wyniku tego procesu (Dz. U. z 2016 r., poz. 108); ­ oraz na podstawie pozostałych aktów wykonawczych obowiązujących na terenie kraju w zakresie gospodarki odpadowej (jeżeli dotyczą zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 10).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne i ważne pozwolenie na odzysk odpadów (termiczne przekształcenie) o kodzie 19 12 10 lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające odzysk odpadów o kodzie 19 12 10, z dopuszczonymi do odzysku w ciągu roku (w treści ww. pozwoleń) ilościami odpadów nie mniejszymi, niż wynikające z niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie obowiązującej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V ust. 1 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wypełniony formularz ofertowy. Skrót SIWZ oznacza specyfikację istotnych warunków zamówienia w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach