Przetargi.pl
Odwóz uczniów po zajęciach realizowanych w ramach projektu „Szkoł@ nowych horyzontów”

Urząd Gminy Poświętne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-315 Poświętne, Akacjowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 564 034, , fax. 447 564 034
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poświętne
    Akacjowa 4
    26-315 Poświętne, woj. łódzkie
    tel. 447 564 034, , fax. 447 564 034
    REGON: 54991500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwóz uczniów po zajęciach realizowanych w ramach projektu „Szkoł@ nowych horyzontów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Odwóz uczniów po zajęciach realizowanych w ramach projektu „Szkoł@ nowych horyzontów”” 2. Zakres usługi: 1) Usługa polegająca na odwozie uczniów po zajęciach realizowanych w Szkole Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Poświętnem w ramach projektu pn. „Szkoł@ nowych horyzontów’’ 2) Usługa świadczona będzie na terenie gminy Poświętne conajmniej jednym pojazdem. 3) Odwóz uczniów będzie następował do poniższych miejscowości: Brudzewice, Brudzewice Kolonia, Mysiakowiec, Wólka Kuligowska, Gapinin, Kozłowiec, Anielin, Stefanów, Studzianna. 4) Przewidywana ilość uczniów objętych odwozem: Brudzewice – 7 uczniów Brudzewice Kolonia – 4 Mysiakowiec – 4 Wólka Kuligowska – 4 Gapinin – 8 uczniów Kozłowiec - 2 Studzianna, Anielin, Stefanów – 11 uczniów 5) Zajęcia dodatkowe z w/w projektu realizowane będą przez 5 dni w tygodniu przez okres 48 tygodni tj. trzy semestry szkolne: I semestr 2019 r.: styczeń÷czerwiec 2019 r.- 18 tygodni II semestr 2019 r.: wrzesień ÷grudzień 2019 r.: 12 tygodni III semestr 2020 r.: styczeń ÷ czerwiec 2020 r.: 18 tygodni 6) Planowana godzina odwozu uczniów – 15.50 7) Długość trasy: Dzienna długość trasy wynosi około 60 kilometrów (tj. odległość od szkoły do ostatniego przystanku w danym kursie, na którym będą wysiadać uczniowie – długość trasy nie obejmuje powrotu pojazdu do szkoły). Tygodniowa długość trasy wynosi około 300 kilometrów. Ilość kilometrów jest ilością szacunkową. Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego. 8) Proponowane trasy odwozu uczniów: I kurs: Szkoła-Stefanów-Ponikła-Kozłowiec - Anielin – Studzianna II kurs: Szkoła – Gapinin kol. – Wolka Kuligowska – Mysiakowiec III kurs: Szkoła – Brudzewice Kol. – Brudzewice Szczegółowe ustalenie tras odwozu uczniów zostanie uzgodnione z Wykonawcą w ustalonym przez strony terminie jednak nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. 9) Szczegółowe oznaczenie przystanków oraz godzin odwozu dzieci po zakończonych zajęciach uzgodnione zostaną pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w ustalonym przez strony terminie jednak nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Uzgodnione trasy odwozu uczniów, rozkłady jazdy podlegają bieżącej aktualizacji w przypadku zmiany planu zajęć, liczby przewożonych uczniów, czasowej zmiany organizacji ruchu lub innych wydarzeń które mogą wpłynąć na zmiany w organizacji odwozu. 10) Wykonawca w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów zobowiązany jest do zapewnienia opiekunów w czasie odwozu uczniów ze szkoły. 11) Usługa świadczona będzie taborem znajdującym się w dyspozycji Wykonawcy. 12) W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, (zgodnie z zaoferowanym czasem przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) pojazd spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 13) Usługi świadczone będą zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności:  ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.),  ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1440 ze zm.),  ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 915 ze zm.);  ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm). 14) W okresie realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. 15) Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia powinny posiadać zawarte ubezpieczenie OC i NW pojazdów oraz aktualne badania techniczne. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić aktualne polisy ubezpieczenia OC i NW na pojazdy którymi Wykonawca będzie realizował odwozy. 16) Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością kierowców zapewniającą realizację zamówienia. Kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kat. D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić potwierdzenia posiadania wymaganych uprawnień kierowców, którzy będą realizować zamówienie. 3. Zatrudnienie pracowników. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowców wykonujących usługi przewozu objęte przedmiotowym zamówieniem na cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej , jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 108 ze zm.). Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017, poz. 2200 ze zm). - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt 10.1.2. SIWZ; oraz dokumentów wymienionych w pkt 10.5.1;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 2 oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 3 oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy – z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 4 oświadczenia Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 – Wykonawca składa oświadczenie tylko w przypadku, gdy wybór złożonej przez Niego oferty spowoduje powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 5 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument/-y, o którym/-ch mowa w Rozdziale 6 w pkt 6.8: 1) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi dodatek nr 5 do SIWZ. 6 pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 7 pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; 8 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Wykonawca nie składa wraz z ofertą oświadczenia dot. przynależności do tej samej grupy kapitałowej . 9. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach