Przetargi.pl
Odśnieżanie oraz strącanie sopli z dachów budynków zlokalizowanych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w zadaniach: - część I - budynki mieszkalne o powierzchni dachów ok. 16 595 m2, - część II - pawilony handlowe i garaże o powierzchni dachów ok. 19 403 m2

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6581903 , fax. 022 6581903
  • Data zamieszczenia: 2015-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11 11
    02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6581903, fax. 022 6581903
    REGON: 14070016300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie oraz strącanie sopli z dachów budynków zlokalizowanych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w zadaniach: - część I - budynki mieszkalne o powierzchni dachów ok. 16 595 m2, - część II - pawilony handlowe i garaże o powierzchni dachów ok. 19 403 m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z dachów budynków zlokalizowanych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy wg załączonego wykazu (załącznik nr 6-I i 6-II do SIWZ) w zadaniach: - część I - budynki mieszkalne Maksymalna powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania - 16 595 m2. Maksymalna ilość budynków - 38 mieszkalnych i 14 oświatowych. - część II - dachy pawilonów handlowych i garaży Maksymalna powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania - 19 403 m2. Maksymalna ilość budynków - 26 pawilonów handlowych i 49 garaże. Obiekty do odśnieżania czy usuwania sopli będą zgłaszane na bieżąco (pisemnie) przez wskazanego w umowie przedstawiciela Zamawiającego lub uprawnionych przez niego pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania pisemnych zleceń (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu w terminie 24 godzin od przekazania zlecenia przez Zamawiającego w przypadku zleceń dotyczących odśnieżania dachów w kolejności zgłoszeń, natomiast w przypadku zleceń dotyczących usuwania sopli na dachach w możliwie najkrótszym czasie, tj. rozpocząć wykonywanie zlecenia najpóźniej w ciągu 4 godzin od jego otrzymania. Dla celów przetargowych należy przyjąć do określenia wartości oferty 2-krotne odśnieżanie całej powierzchni dachów w ciągu roku. Wykonawca jest zobowiązany do: - zatrudnienia pracowników do wykonywania usługi, posiadających zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości; - wykonywania usługi zgodnie z przepisami BHP; - zabezpieczenia na bieżąco terenu, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim; - ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia; - wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków. - uprzątnięcia i wywiezienia śniegu i sopli z terenu przylegającego do budynków będących przedmiotem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: Dla cz. I - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Dla cz. II - 1 250,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych), które należy wpłacać na konto bankowe: Bank Handlowy Nr 15 1030 1508 0000 0005 5087 7058

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach