Przetargi.pl
Odśnieżanie i sprzątanie terenów zewnętrznych oraz sprzątanie pomieszczeń na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Pomorskiego

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 261 555, , fax. (58)3268557
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 261 555, , fax. (58)3268557
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pomorskie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie i sprzątanie terenów zewnętrznych oraz sprzątanie pomieszczeń na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i sprzątanie terenów zewnętrznych oraz sprzątanie pomieszczeń na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Pomorskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. a. Część I: całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego i wewnętrznego nieruchomości w Gdańsku przy ul. Olszyńskiej 41A - działka nr 323/1 zabudowana budynkiem mieszkalnym 3-lokalowym, 3 kondygnacyjnym - utrzymaniu podlega teren służący wewnętrznej komunikacji (pow. ok. 246 m2) oraz klatka schodowa (pow. ok. 12,43 m2); jedno okno na klatce (pojedyncze o pow. szyby ok. 0,64 m2/strona). b. Część II: całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego i wewnętrznego nieruchomości w Kartuzach przy ul. Zacisze 2 - działka nr 89/2 zabudowana budynkiem mieszkalnym 4-lokalowym, 3-kondygnacyjnym - utrzymaniu podlega teren działki służący wewnętrznej komunikacji (pow. ok. 138,12 m2) oraz klatka schodowa (pow. ok. 22,84 m2); dwa okna na klatce (pojedyncze, o pow. szyby ok. 2,7 m2/strona i o pow. szyby ok. 0,42 m2/strona). c. Część III: całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego i wewnętrznego nieruchomości w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Podmiejskiej 3 - działki nr 145/5, 145/6 i 145/16; nieruchomość zabudowana budynkiem administracyjno-mieszkalnym – część mieszkalna 5-lokalowa, 2-kondygnacyjna w części podpiwniczona, budynkami gospodarczymi i garażami - utrzymaniu podlega teren działek służący wewnętrznej komunikacji (pow. ok. 1 297,13 m2) oraz klatka schodowa (pow. ok. 22,84 m2); jedno okno na klatce (pojedyncze, o pow. szyby ok. 2,25 m2/strona). d. Część IV: całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego i wewnętrznego nieruchomości w Tczewie przy ul. Wigury 53 - działka nr 89/2 zabudowana budynkiem mieszkalnym 4-lokalowym, 3-kondygnacyjnym - utrzymaniu podlega chodnik przylegający do w/w działki, teren działki służący komunikacji (pow. ok. 181,84 m2) oraz klatka schodowa (pow. ok. 22,84 m2); jedno okno na klatce (pojedyncze, o pow. szyby ok. 2,25 m2/strona). e. Część V: całoroczne utrzymanie czystości terenów zewnętrznych nieruchomości w Gdańsku: przy ul. Srebrniki 13 – działka nr 116/19 zabudowana budynkiem mieszkalnym 3-lokalowym, 3-kondygnacyjnym – utrzymaniu podlega chodnik zlokalizowany na działce w sąsiedztwie budynku oraz schody wejściowe do budynku (pow. ok. 59,48 m2) oraz przy al. gen. Józefa Hallera 122 – działki nr 23/1, 23/3 i 148/1 zabudowane budynkiem użytkowym – utrzymaniu podlega chodnik przylegający do w/w działek wzdłuż budynku oraz schody wejściowe do budynku (pow. ok. 203,15 m2). f. Część VI: całoroczne utrzymanie czystości terenów zewnętrznych nieruchomości w Słupsku, przy ul. Wojska Polskiego 50 – działka nr 506/4 zabudowana budynkiem użytkowym – utrzymaniu podlega chodnik przylegający do budynku (pow. ok. 85,55 m2) g. Część VII: zimowe utrzymanie czystości terenu zewnętrznego nieruchomości w Gdyni przy ul. Rdestowej 65-71 - kompleks działek nr 1047, 1048, 1055, 1045, 1046, 1053, 1056 i 1057 – utrzymaniu podlega teren stanowiący wewnętrzną komunikację na w/w działkach (pow. ok. 5 190,81 m2). h. Część VIII: zimowe utrzymanie czystości terenu zewnętrznego nieruchomości w Słupsku przy ul. Kopernika 28-31 i ul. Morcinka - nieruchomość zabudowana stanowiąca kompleks działek nr 312/36, 312/43, 312/41, 312/45, 312/6, 312/42, 311/2, 312/44 i 312/40 - utrzymaniu podlega chodnik przylegający do kompleksu w/w działek od strony ul. Kopernika i od strony ul. Morcinka (pow. ok. 462,87 m2). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia od nr I do nr VIII został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ). 3. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorach umów stanowiących załączniki od nr 4 do nr 11 SIWZ, na zasadach i warunkach, których Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie. 4. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi zapewni we własnym zakresie niezbędny sprzęt oraz środki niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać przez cały okres realizacji przedmiotu Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Zakres polisy określa § 3 wzoru umowy, stanowiący załącznik od nr 4 do nr 11 SIWZ. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia - dotyczy części od I do VI: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, osób wykonujących czynności sprzątania (bez usług dot. mycia okien) w trakcie realizacji zamówienia. 2) Jeżeli czynności wskazane w ust. 7 pkt 1) spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia. 3) Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące czynności sprzątania (bez usług dot. mycia okien) w trakcie realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 7 pkt 1) są lub będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). 4) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby/osób, o których mowa w ust. 7 pkt 1). 5) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli. 6) Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 7 pkt 1 powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 7) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 7 pkt 1), zostały uregulowane w projektach umów, stanowiących załączniki nr 4 do nr 9 do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ – należy złożyć w oryginale; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w ust. 1 pkt 1) lit a) niniejszego rozdziału, załącznik nr 3; 2. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa odrębnie niniejsze oświadczenie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 SIWZ oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia tych okoliczności korzysta z posiadanych oświadczeń, o ile są one aktualne. 10. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 11. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w SIWZ. 12. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126 ze zm.) składane są zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, tj. składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach