Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    Lubelska 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
    REGON: 54052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedrzwicaduza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług mechanicznego odśnieżania dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowy 2018/2019 na terenie Gminy Niedrzwica Duża sprzętem odśnieżającym należącym do Wykonawcy. Odśnieżane będą drogi o nawierzchni twardej oraz drogi o nawierzchni tłuczniowej i gruntowej na szerokość pozwalającą bezpieczne wymijanie nadjeżdżających pojazdów lub odśnieżenie miejsc tzw. „mijanek” o długości co najmniej 25 mb – o szerokości odśnieżania lub odśnieżaniu tzw. ,,mijanek” decyduje pracownik Zamawiającego upoważniony do koordynacji akcji odśnieżania. I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający: Gmina Niedrzwica Duża Siedziba: Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30, 24 - 220 Niedrzwica Duża poniedziałek 8:00 – 16:00 wtorek - piątek 7:30 – 15:30 NIP GMINY: 713-295-77-73 REGON GMINY: 431019543 adres strony internetowej: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81 http://www.niedrzwicaduza.pl/ e-mail: przetargi@niedrzwicaduza.pl nr tel.: 81 517 50 85 nr faxu: 81 517 50 85 wew. 28 numer rachunku bankowego: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej Kierownikiem Zamawiającego w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych jest Wójt Gminy Niedrzwica Duża - Adam Kuna. II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: 1. Podstawa prawna opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. , poz. 1986 ze zm.), b) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), c) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254), d) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskich (Dz. U. z 2017 r., poz. 1880). 2. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. 3. Postępowanie, którego dotyczy niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oznaczone zostało przez Zamawiającego numerem sprawy: ZP.271.1.25.2018, Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na w/w oznaczenie. 4. W przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura określona w art. 24aa ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 5. Zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6. Użyte w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) pojęcie ustawy Pzp dotyczy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.); b) pojęcie rozporządzenia MR dotyczy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), c) pojęcie SIWZ dotyczy niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: a) portal internetowy Urzędu Zamówień Publicznych: www.uzp.gov.pl - ogłoszenie nr 613524-N-2018 z dnia 2018-11-09 r. b) strona internetowa, na której dostępna będzie niniejsza SIWZ: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81 c) tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pod nazwą: ,,Odśnieżanie dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2018/2019 na terenie Gminy Niedrzwica Duża”. 2. Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług mechanicznego odśnieżania dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowy 2018/2019 na terenie Gminy Niedrzwica Duża sprzętem odśnieżającym należącym do Wykonawcy. Odśnieżane będą drogi o nawierzchni twardej oraz drogi o nawierzchni tłuczniowej i gruntowej na szerokość pozwalającą bezpieczne wymijanie nadjeżdżających pojazdów lub odśnieżenie miejsc tzw. „mijanek” o długości co najmniej 25 mb – o szerokości odśnieżania lub odśnieżaniu tzw. ,,mijanek” decyduje pracownik Zamawiającego upoważniony do koordynacji akcji odśnieżania. 3. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): KOD CPV - zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV GŁÓWNY: 90620000-9 Usługi odśnieżania DODATKOWE: 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na IX CZĘŚCI: Przedmiot zamówienia obejmuje teren gminy Niedrzwica Duża podzielony na obwody stanowiące odpowiednie części zamówienia (zgodnie z załącznikami graficznymi stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ): a) CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 1: Radawczyk kol. Pierwsza, Radawczyk Strzeszkowice Małe, Strzeszkowice Duże; b) CZĘŚĆ II przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 2: Trojaczkowice, Krężnica Jara Strzeszkowice Duże, Niedrzwica Duża ul. Krzywa; c) CZĘŚĆ III przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 3: Krężnica Jara Osmolice Kolonia Marianka Krebsówka Niedrzwica Duża ul. Wyboista; d) CZĘŚĆ IV przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 4: Niedrzwica Duża, Tomaszówka; e) CZĘŚĆ V przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 5: Czółna, Tomaszówka, Warszawiaki, Borkowizna; f) CZĘŚĆ VI przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 6: Majdan Sobieszczański, drogi gminne przy stacji PKP ,,Leśniczówka”; g) CZĘŚĆ VII przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 7: Załucze, Niedrzwica Kościelna – Kolonia, Niedrzwica Kościelna ul. Leśna, Sobieszczany, Sobieszczany – Kolonia; h) CZĘŚĆ VIII przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 8 obejmującym obwody o numerach: 1, 2, 3, 5 - północne tereny Gminy; i) CZĘŚĆ IX przedmiotu zamówienia - odśnieżanie dróg w OBWODZIE NR 9 obejmującym m. in. obwody o numerach 4, 6, 7 oraz Niedrzwica Duża i Niedrzwica Kościelna – południowe tereny Gminy. Na wykonanie zamówienia w CZĘŚCI I, II, III, IV, V, VII należy szacunkowo przewidzieć po 120* godzin pracy sprzętu w danej części przez cały okres obowiązywania umowy. Na wykonanie zamówienia w CZĘŚCI VI należy szacunkowo przewidzieć 80* godzin pracy sprzętu w tej części przez cały okres obowiązywania umowy. Na wykonanie zamówienia w CZĘŚCI VIII i IX należy szacunkowo przewidzieć po 100* godzin pracy sprzętu w każdej z części przez cały okres obowiązywania umowy. * podana ilość godzin jest wielkością szacunkową, dlatego też Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w danym sezonie zimowym, co nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i możliwości domagania się odszkodowań przez Wykonawców za zwiększenie lub zmniejszenie ilości godzin W celu zapewnienia porównywalności złożonych ofert, w formularzu ofertowym należy przemnożyć oferowaną przez Wykonawców cenę ryczałtową brutto za 1 godzinę usługi odśnieżania przez podaną przez Zamawiającego odpowiednią liczbę godzin wykonywania usługi. 5. Usługi wykonywane będą w dniach, w których będzie zachodziła konieczność ich prowadzenia, w tym również w dni wolne od pracy, dni świąteczne, jak też w porze nocnej. Z tytułu wykonywania usług w dni inne niż robocze oraz w porze nocnej Wykonawca nie może żądać większego wynagrodzenia. 6. Wykonawca rozpoczyna i kończy świadczenie usług na telefoniczne wezwanie Wójta Gminy lub pracownika Urzędu Gminy Niedrzwica Duża wyznaczonego przez Wójta Gminy. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie określa wzór umowy będący załącznikiem do niniejszej SIWZ. 7. Zaleca się, by Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowane zadanie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i należytej wyceny oferty. 8. Zamawiający ma prawo, w razie potrzeby i bez wskazywania przyczyny, skierować Wykonawcę do wykonania usługi w innym rejonie (innym obwodzie) – Wykonawca zobowiązany jest wówczas do wykonania usługi tym samym sprzętem, którym wykonywał usługę w rejonie (obwodzie), w którym wygrał przetarg i za kwotę wskazaną w ofercie. 9. Zaoferowana cena jednostkowa za godzinę świadczenia usługi jest ceną ryczałtową brutto, tj. musi zawierać podatek według obowiązującej stawki oraz wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty pracy sprzętu oraz ludzi go obsługujących, koszty dojazdów do miejsca wykonywania usługi i powrotu, połączeń telefonicznych, czasu przestoju nie spowodowanego przez Zamawiającego, pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi. Cena ta obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ za pracę danego sprzętu oraz ilości faktycznie wykonywanych godzin usługi przez Wykonawcę. 10. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi po przepracowaniu miesiąca kalendarzowego w oparciu o wykaz przepracowanych godzin zatwierdzony przez Zamawiającego. Za usługę wykonaną w 2018 roku Wykonawca wystawi fakturę do 10 stycznia 2019 roku. Wykaz przepracowanych godzin winien być złożony do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Zamawiający zastrzega sobie, że przedstawiony wykaz przepracowanych godzin zostanie przez Zamawiającego zweryfikowany z odczytami z systemu GPS. Wykonawca może złożyć fakturę za wykonaną usługę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego szczegółowego wykazu przepracowanych godzin realizacji usługi. 11. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury lub rachunku. 12. W związku z wykonywaniem zamówienia każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w urządzenia/nadajniki GPS, które Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego i zamontuje na sprzęcie biorącym udział w realizacji zamówienia. Nadajniki te będą wskazywały Zamawiającemu w szczególności aktualne położenie pojazdu Wykonawcy oraz czas wykonywania usługi. Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w oparciu o wskazania nadajnika GPS. Zamawiający na żądanie Wykonawcy może udostępnić wgląd do rejestratora wskazań GPS-u. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem wykonywania usług lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania usług odśnieżania dróg gminnych. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których prowadzone jest odśnieżanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu, urządzeń i wyposażenia równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji przetargowej, a jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby, urządzenia, sprzęty) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne - pod rygorem odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach