Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Steyera
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261-242581 , fax. 261-242309
- Data zamieszczenia: 2018-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
ul. Steyera 28
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 261-242581, fax. 261-242309
REGON: 81114359400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpws.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona Narodowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODNOWIENIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ CYSTERN PALIWOWYCH – Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Odnowienie sprawności technicznej cystern paliwowych” z podziałem na części: a) Odnowienie sprawności technicznej cysterny paliwowej na samochodzie Star 266 CD-5, nr rej. UE 05103 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem cenowym; b) Odnowienie sprawności technicznej cysterny paliwowej na samochodzie Star 266 CD-5, nr rej. UE 05212 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem cenowym; 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do wykonania usługi wykorzystał części i podzespoły nowe i oryginalne (zgodnie z zaleceniami czy dopuszczeniami producenta sprzętu a także przyjętymi normami PN, DIN, oraz ISO). Usługa winna być zrealizowana w oparciu o dokumentację techniczną sprzętu. Cysterna po wykonaniu odnowienia sprawności technicznej musi spełniać wszystkie aktualne wymogi prawne dotyczące bezpieczeństwa przewozu towarów niebezpiecznych (ADR) a także aby uziemienie cysterny dostosowane było do normy PN - S - 48001. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50630000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1) wypełniony formularz ofertowy, o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy, o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje). 2. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną