Przetargi.pl
Odnowienie i uzupełnienie brakujących znaków podziału powierzchniowego (słupków oddziałowych) w Nadleśnictwie Ostrów Mazowiecka

Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7468736, 7468737 , fax. 029 7462912
  • Data zamieszczenia: 2011-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka
    ul. 3 Maja 30 30
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7468736, 7468737, fax. 029 7462912
    REGON: 55032691600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ostrow.warszawa.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie i uzupełnienie brakujących znaków podziału powierzchniowego (słupków oddziałowych) w Nadleśnictwie Ostrów Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Odnowienie istniejących i uzupełnienie brakujących słupków oddziałowych na terenie oddziałów położonych na gruntach znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka. Zamówienie podzielone jest na cztery kategorie, zależne od zakresu czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi: 1.Wykonaniu usługi odnowienia 432 sztuk istniejących słupków oddziałowych ( załącznik nr 1). Opis prac : oczyszczenie powierzchni, pomalowaniu główek słupków oddziałowych i tła na kolor biały oraz numerów na kolor czarny . 2.Prostowanie, przekopanie i odnowienie 163 słupków oddziałowych (załącznik nr 1). Opis prac: Wyprostowanie przechylonych, wkopanie leżących oraz przeniesienie na odległość do 20 m słupków zlokalizowanych w niewłaściwym miejscu, oczyszczenie powierzchni, pomalowanie główek słupków oddziałowych i tła na kolor biały oraz numerów na kolor czarny . 3.Przewiezienie i postawienie nowych słupków oddziałowych z naniesieniem znaków farbą olejną w ilości 260 sztuk (załącznik nr 1). Opis prac: Dostarczenie słupków z lądowiska Grądy na wskazane miejsce, następnie rozwiezione do miejsc przeznaczenia i wkopanie w grunt. Następnie należy oczyścić powierzchnię i pomalować główki i tło na kolor biały oraz numery na kolor czarny. 4.Zakup, przewiezienie i postawienie nowych słupków oddziałowych z naniesieniem znaków farbą olejną w ilości 45 sztuk (załącznik nr 1). Opis prac: zakupienie słupków oddziałowych wykonanych z granitu o wymiarach podstawy 22 x 22 x 100 cm z główką o wysokości 20 cm piaskowaną lub promieniowaną. Dostarczone ich na wskazane miejsce, następnie rozwiezione do miejsc przeznaczenia i wkopanie w grunt. Następnie należy oczyścić powierzchnię i pomalować główki i tło na kolor biały oraz numery na kolor czarny. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Instrukcją urządzania lasu (szczegółowo określonych w cz. 1, § 9,ust. 4 i 5) stanowiącą załącznik do Zarządzenia nr 43 Dyrektora Generalnego LP z dnia 18.04.2003 r., oraz z ustaleniami określonymi dla przedmiotu zamówienia w SIWZ. Instrukcja dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego lub na stronie internetowej: http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna/urzadzanie/iul/iul1/view Zamawiający zastrzega sobie na etapie realizacji zamówienia prawo do: - zmiany zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego. Zmniejszenie rozmiaru prac, w stosunku do zakresu określonego w niniejszej SIWZ nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, a w związku z tym nie są podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-09-15 do godz. 09:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Ostrołeka 26 2030 0045 1110 0000 0019 7420. b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ostrow.warszawa.lasy.gov.pl oraz http://www.przetargi.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach