Przetargi.pl
Odnowienie ciągu komunikacyjnego wzdłuż Alei Kasztanowej w Święciechowie

Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-220 Drawno, ul. Kościelna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 682 031 , fax. 957 682 031
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie
    ul. Kościelna 3
    73-220 Drawno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 682 031, fax. 957 682 031
    REGON: 21096700100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie ciągu komunikacyjnego wzdłuż Alei Kasztanowej w Święciechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamierzenia inwestycyjnego jest: wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni jezdni, w części bitumicznej, brukowej oraz gruntowej na nawierzchnię bitumiczną oraz tłuczniową; wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji prywatnych, wymianę krawężnika betonowego, przebudowę nawierzchni chodników, wykonanie powierzchniowego odwodnienia terenu, wkomponowanie w ciągu drogi obiektów małej architektury oraz tablic informacyjnych dot. Alei Kasztanowej. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia. Roboty obejmują w szczególności: - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, - rozebranie istniejącej konstrukcji nawierzchni (kostki kamiennej) w miejscach niezbędnych, - korytowanie oraz profilowanie istniejącej drogi gruntowej oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących, - wykonanie przebudowy (wymiany) krawężnika betonowego – krawężnik o wymiarach 30x15x100 cm. Rozebranie istniejącego krawężnika wraz z ławą betonową oraz wbudowanie nowego krawężnika betonowego na ławie betonowego C12/15 z oporem; - wykonanie przebudowy zjazdów z drogi gminnej do posesji. - Rozebranie istniejących zjazdów oraz wykonanie przebudowy wraz z wymianą nawierzchni na kostkę betonową grubości 8,0 cm. Pomiędzy nawierzchnią przeznaczoną do ruchu pojazdów kołowych z nawierzchnią zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy o wymiarach 22x15x100 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: • Warstwa ścieralna – kostka betonowa grubości 8,0 cm, • Podsypkę cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3,0 cm, • Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości po zagęszczeniu 15,0 cm, • Warstwa odsączająca (nasyp) z piasku zasypowego grubość po zagęszczeniu 10,0 cm. - budowa chodnika o szerokości 2,0 metra z kostki betonowej grubości 8,0 cm ograniczonego obrzeżem betonowym posadowionego na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3,0 cm. Konstrukcja nawierzchni chodnika: • Warstwa ścieralna – kostka betonowa grubości 8,0 cm, • Podsypkę cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3,0 cm, • Warstwy podbudowy z betonu Rm=2,5 MPa, gr. 10,0 cm, • Warstwę odsączającą z piasku lub pospółki, gr. 10,0 cm; - utwardzenie pobocza gruntowego kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0-31,5 mm. Konstrukcja wzmocnienia pobocza: • Nawierzchnia z kruszywa łamanego stab. mechanicznie gr. 15,0 cm, • Warstwy podbudowy z betonu Rm=2,5 MPa, gr. 10,0 cm; • Nasypu o właściwościach odsączających z piasku lub pospółki, koniecznej do zachowania zaprojektowanej niwelety; - wbudowanie nowych warstw bitumicznych. Konstrukcja jezdni: • Warstwa ścieralna – AC11S o gr. średnio 4,0 cm • Warstwa wiążąca – AC16W o gr. średnio 4,0 cm 3. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ) oraz przedmiar robót (wg załącznika nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Zachodniopomorski Bank Spółdzielczy O/Drawno Nr 35 8359 0005 0031 4279 9000 0004, tytułem „Wadium: Odnowienie ciągu komunikacyjnego wzdłuż Alei Kasztanowej w Święciechowie. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gminę Drawno, ul. Kościelna 3, 73-220 Drawno. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i 4 ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) W celu wykazania spełnienia obowiązku nałożenia przez Zamawiającego wyłączności o którym mowa w art. 22 ust 2 ustawy Pzp (zamówienia zastrzeżone) zamawiający może żądać: • decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 511, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych; • dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, zatrudnionych przez zakłady. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 5) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach