Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie asysty technicznej na oprogramowanie zarządzania oświatą po zakończeniu 5-letniego okresu gwarancji projektu ,,Budowa regionalnej sieci szerokopasmowej aglomeracji rzeszowskiej RESMAN etap II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie aktualizacji oprogramowania w ramach niezbędnego do działalności jednostek oświatowych w zakresie: nabór do szkół i przedszkoli, plan lekcji, zastępstwa, dotacja podręcznikowa, obowiązek nauki, UONET+, Finanse VULCAN, Kadry i Płace, magazyn i stołówka, MOL NET, Dotacja podręcznikowa, inwentarz, art. 30 KN oraz aplikacji SIGMA wykorzystywanej przez jednostki organizacyjne Gminy Miasto Rzeszów oraz Urząd Miasta Rzeszów w zakresie: organizacyjnym, finansowym, planowania i wykonania planów finansowych; odnowienie serwisów wsparcia oprogramowania serwerowego (wirtualizacja serwerów, backup, oprogramowanie łączności voip, oprogramowanie do zarządzania siecią bezprzewodową) niezbędnego do funkcjonowania w/w oprogramowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiący równocześnie Załącznik nr 1 do umowy) i Załącznik nr 3 do SIWZ pn. „Wzór umowy” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 68.23 Utrzymanie i serwis zintegrowanego systemu informatycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2023-08-30 - 58.22 Utrzymanie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Dodano: 2022-07-26 - Opieka serwisowa zintegrowanego systemu informatycznego OPTIcamp PKI, OPTIcamp Portiernia, System do rejestracji badań przeprowadzonych na aparaturze badawczej, Elektroniczny Obieg Dokumentów, Dział Zamówień Publicznych, Oprogramowanie Kontroli Dostępu PCSC, Internetowe Biuro Karier oraz OptiCamp od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-01-29 - Świadczenie usług serwisowych, aktualizacji oprogramowania i realizacji usług dodatkowych w Zintegrowanym Systemie Zarządzania Uczelnią: Uczelnia 10 na okres od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-01-28 - Pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM
Dodano: 2020-09-23 - Pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM
Dodano: 2020-09-22 - Pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM
Dodano: 2019-09-13 - Wspomaganie Zamawiającego przy użytkowaniu Kompleksowego Systemu Zarządzania Biblioteką
Dodano: 2017-12-08 - Wspomaganie Zamawiającego przy użytkowaniu Kompleksowego Systemu Zarządzania Biblioteką
Dodano: 2017-01-02