Przetargi.pl
Odnowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1317N Marzęcice-Szafarnia i Nr 1248N Ciche-Nielbark-Brzozie w miejscowości Tereszewo

Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ogłasza przetarg

  • Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Sienkiewicza 48
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4748230 , fax. 056 4748230
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
    ul. Sienkiewicza 48 48
    13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4748230, fax. 056 4748230
    REGON: 87112473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpnml.za.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1317N Marzęcice-Szafarnia i Nr 1248N Ciche-Nielbark-Brzozie w miejscowości Tereszewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odnową skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1317N Marzęcice-Szafarnia i Nr 1248N Ciche-Nielbark-Brzozie w miejscowości Tereszewo Zakres robót obejmuje: a) remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1248N gr. woj. (Ciche) - Tereszewo - Nielbark - gr. woj. (Brzozie) : - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wyrównanie istniejącej podbudowy bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 70 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, - wyrównanie lokalnych zapadnięć, - utwardzenie istniejących zjazdów gruntowych, - przełożenie zaniżonego wjazdu utwardzonego - ułożenie korytek ściekowych do odprowadzenia wód opadowych. b) remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1317N Marzęcice - Tereszewo - gr. woj (Pokrzydowo) : - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wyrównanie istniejącej jezdni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 70 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, - przebudowa istniejących zjazdów gruntowych na bitumiczne, - korekta kratek odwadniających, - przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na zatoce autobusowej oraz na części chodnika. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia przez Wykonawców wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do wykonywania robót budowlanych w zakresie budowy lub remontu dróg kołowych, b) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie budowy lub remontu dróg o specyfice odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i wykaże się co najmniej 3 wykonanymi rzetelnie robotami w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Fakt rzetelnego wykonania robót potwierdzi recenzjami od inwestorów, c) Wykonawca dysponuje osobami o odpowiednich uprawnieniach do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Minimalny zakres posiadanych uprawnień to, w stosunku do osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. d) Wykonawca posiada sprzęt techniczny do wykonania zamówienia. e) W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia lub sprzętu przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu, f) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń (pkt VI SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w oparciu o załącznik nr 3 Wykaz kadry. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 Wykaz kadry , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Minimalny zakres uprawnień to - w stosunku do osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - w oparciu o załącznik nr 4 Doświadczenie zawodowe e) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej b) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed opływem terminu składania ofert b) oświadczenie, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) oświadczenie, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokument o którym mowa w ust.a, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to musi być złożone w terminie nieprzekraczającym terminu ważności dokumentów, które zastępuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpnml.za.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach