Przetargi.pl
Odnowa obiektu mostowego w ciągu ul. Jana Pawła II w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa obiektu mostowego w ciągu ul. Jana Pawła II w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Odnowa obiektu mostowego w ciągu ul. Jana Pawła II w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.22.11.11-3 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Odnowie obiektu mostowego w ciągu ul. Jana Pawła II w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a) przedmiar robót zawarty w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ: KOSZTORYS OFERTOWY I PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Odnowa obiektu mostowego w ciągu ul. Jana Pawła II w Elblągu ADRES INWESTYCJI : Elbląg, droga powiatowa w km 2+464 nad rzeką Babicą (ulica Jana Pawła II) INWESTOR : URĄD MIEJSKI W ELBLĄGU 82-300 ELBLĄG, ul. Czerwonego Krzyża 2 BRANŻA mostowa b) projekt budowlany zawarty w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ: Zamierzenie budowlane ODNOWA OBIEKTU MOSTOWEGO W CIĄGU UL. JANA PAWŁA II W ELBLAGU Adres obiektu Województwo warmińsko-mazurskie Powiat m. Elbląg Miasto Elbląg Obręb i numery działek Obręb Nr 0002 objęte opracowaniem 13, 57, 62/5 Obręb Nr 0004 2/9 Inwestor GMINA MIASTO ELBLĄG ul. Łączności 1 82-300 Elbląg Stadium Projektu PROJEKT BUDOWLANY Etap Projektu PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY Branża MOSTOWA c) projekt budowlano-wykonawczy zawarty w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ: Zamierzenie budowlane ODNOWA OBIEKTU MOSTOWEGO W CIĄGU UL. JANA PAWŁA II W ELBLAGU Adres obiektu Województwo warmińsko-mazurskie Powiat m. Elbląg Miasto Elbląg Obręb i numery działek Obręb Nr 0002 objęte opracowaniem 13, 57, 62/5 Obręb Nr 0004 2/9 Inwestor GMINA MIASTO ELBLĄG ul. Łączności 1 82-300 Elbląg Stadium Projektu PROJEKT WYKONAWCZY Etap Projektu PROJEKT WYKONAWCZY Branża MOSTOWA d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ: Zamierzenie budowlane ODNOWA OBIEKTU MOSTOWEGO W CIĄGU UL. JANA PAWŁA II W ELBLAGU Adres obiektu Województwo warmińsko-mazurskie Powiat m. Elbląg Miasto Elbląg Obręb i numery działek Obręb Nr 0002 objęte opracowaniem 13, 57, 62/5 Obręb Nr 0004 2/9 Inwestor GMINA MIASTO ELBLĄG ul. Łączności 1 82-300 Elbląg Stadium Projektu PROJEKT WYKONAWCZY Etap Projektu SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Branża MOSTOWA 3. Zakres zamówienia: Na zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, składa się między innymi: 1) naprawa powierzchni płyty pomostowej zaprawami naprawczymi po uprzednim skuciu uszkodzonego betonu na głębokość 2 cm (grubość zaprawy 4 cm), 2) naprawa powierzchni ciosów podłożyskowych zaprawami naprawczymi po uprzednim skuciu uszkodzonego betonu na głębokość 2 cm (grubość zaprawy 2 cm), 3) naprawa powierzchni ścianki zaplecznej i osłonowej zaprawami naprawczymi po uprzednim skuciu uszkodzonego betonu na głębokość 2 cm (grubość zaprawy 4 cm), 4) naprawa powierzchni poziomych oczepu przyczółka zaprawami naprawczymi po uprzednim skuciu uszkodzonego betonu na głębokość 2 cm (grubość zaprawy 2 cm), 5) oczyszczenie powierzchni desek gzymsowych wodą z detergentami, pod ciśnieniem, 6) wymiana 3 łożysk garnkowych z koniecznością zabezpieczenia podparcia konstrukcji nośnej na czas wymiany łożysk, 7) wzmocnienie konstrukcji nośnej w strefie przyczółka poprzez wykonanie żeber pionowych i poziomych, 8) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej, 9) wykonanie zabezpieczeń wejścia do niszy rewizyjnej pod dylatacją, 10) odtworzenie uszkodzonych rur osłonowych (pustych bez instalacji), 11) naprawa dylatacji na kapach chodnikowych, 12) lokalne naprawy nawierzchni chodnika z żywic poliuretanowo - epoksydowych. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne oraz projekty budowlane pn.: Odnowa obiektu mostowego w ciągu ul. Jana Pawła II w Elblągu opracowane przez EMProjekt Sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. 4. Zamawiający informuje, że: 1) powołał Inżyniera Budowy do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający mocą podpisanej umowy z Inżynierem Budowy udzielił Inżynierowi Budowy pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami oddzielnie zawartej umowy, 2) wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez Inżyniera Budowy i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym, 3) ustalenie i uzgodnienie zmian w funkcjonowaniu publicznej komunikacji zbiorowej w okresach zmiany organizacji ruchu, Wykonawca musi wykonać i uzgodnić w porozumieniu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o., 4) przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w sekcji II.1.4) pkt 1. ogłoszenia, jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu, 5. Wykonawca musi zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: 1) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej - w ilości 3 egzemplarzy. 2) opracowanie zestawień danych na potrzeby założenia dokumentów ewidencji dróg - dla nowo wybudowanych odcinków dróg oraz na potrzeby zaktualizowania tych dokumentów - dla dróg przebudowanych w ramach inwestycji, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 1. ogłoszenia. Powyższe zestawienia należy wykonać wg wzoru zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz.U. z 2005 r. Nr 67 poz.582) - załącznik Nr 1 rozporządzenia, dział VIII Tabela Nr 8-11 - w ilości 2 egzemplarzy, 3) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu z zestawieniem informacji dotyczących poszczególnych elementów oznakowania zawartych w ich metrykach (wielkość znaku, data produkcji, producent) - w ilości 2 egzemplarzy. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca musi ustanowić Kierownika Budowy - Kierownik robót branży mostowej. 2) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: a) oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy, b) decyzją o nadaniu uprawnień, c) zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, d) oświadczeniem kierownika budowy potwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu dla osoby pełniącej tą funkcję. 3) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, b) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, c) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru Umowy - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom, d) wykonania robót zgodnie z uzgodnieniem nr 11/2016 z dnia 23.03.2016 r. Żuławskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu w tym m.in. utrzymania skarp i dna rzeki Babica na odcinku oddziaływania obiektu mostowego w sprawności eksploatacyjnej w okresie budowy, po zakończeniu robót uporządkować rejon rzeki w obrębie odnawianego obiektu mostowego. 5) Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląga. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach umowy w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez Inżyniera Budowy, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 8) Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 9) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inżyniera Budowy. 10) Wykonawca przedstawi Inżynierowi Budowy i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie 14 dni od podpisania umowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 11) Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: a) zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu, b) zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, c) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga, d) zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości, e) uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji publicznej itp. 12) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych a także zaleceń i poleceń Inżyniera Budowy. 13) Wykonawca będzie wystawiał faktury na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 14) W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu powyżej 10%, Wykonawca przedstawi Inżynierowi Budowy program naprawy opóźnień w terminie wskazanym przez Inżyniera Budowy W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 4 wzoru Umowy. 14)a W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu powyżej 20% Wykonawca jest zobowiązany przedstawić nowy harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót w terminie wskazanym przez Inżyniera Budowy. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 5 wzoru Umowy. 15) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poleceń Inżyniera Budowy związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inżyniera Budowy na realizację tych poleceń. W przypadku nie wykonania polecenia lub przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 6 wzoru Umowy. 16) Wykonawca w terminie 10 dni od daty podpisania umowy wskaże, do zaakceptowania Inżynierowi Budowy, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Laboratorium musi spełniać wymagania PN-EN ISO/IEC 17025 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących. 17) Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków ulic objętych zakresem inwestycji, o której mowa w sekcji II.1.4) pkt 1. ogłoszenia i dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 18) Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 19) Współpraca z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 20) Współpraca z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadnianie warunków wykonania tych robót z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadku gdy konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, należy ustalić z Inżynierem Budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sposób postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem dla Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że posiada pozwolenie na budowę obejmujące remont - odnowę obiektu mostowego w ciągu Alei Jana Pawła II (DECYZJA NR 236/2016 Z 19.05.2016 r. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ). 8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot umowy, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 9. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach