Przetargi.pl
Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99300 Kutno, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 355 23 45 , fax. 24 355 23 44
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego
    ul. Wojska Polskiego 10a
    99300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 355 23 45, fax. 24 355 23 44
    REGON: 61019161100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznych, dla przedsięwzięcia pod nazwą: Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II, i obejmuje: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla każdego obiektu osobno, zgodnie z wymaganiami Programów funkcjonalno-użytkowych (zwanych dalej PFU) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w tym przedłożenie jej Zamawiającemu do zaakceptowania; 2) skuteczne uzyskanie stosownego zezwolenia na wykonanie robót budowlanych: prawomocnych decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszeń wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem braku sprzeciwu na realizację zamówienia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego; 3) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej dla robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznych w zakresie przedstawionym w załącznikach nr od 10.1 do 10.32 do niniejszego SIWZ; 4) pisemne informowanie o gotowości do odbioru technicznego oraz złożenie jednocześnie niezbędnych dokumentów dla każdej instalacji osobno (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, protokoły pomiarów elektrycznych, deklaracje zgodności, oświadczenie kierownika robót o ich wykonaniu zgodnie z przepisami i sztuką budowlaną) 5) przedłożenie dokumentacji projektowych powykonawczych wraz z wykonaniem audytów powykonawczych dokumentujących osiągnięcie zakładanych w dokumentacji wskaźników produktu i rezultatu dla każdej instalacji osobno; 6) przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedstawicieli użytkowników obiektów wszystkich 32 instalacji, którym zostanie przekazana dokumentacja dotycząca zamontowanych urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi); 7) przedłożenie pisemnego oświadczenia o niezatrudnianiu podwykonawców (o ile dotyczy) lub udokumentować dokonanie należnych wypłat wynagrodzeń dla podwykonawców i dalszych podwykonawców, biorących udział w realizacji robót budowlanych. Przez dowody zapłaty Zamawiający rozumie „Oświadczenie podwykonawcy/dalszego podwykonawcy” o otrzymaniu kwot należnych mu z tytułu wykonania zakresu robót w ramach umowy z Wykonawcą lub dokumenty księgowe podwykonawcy/dalszego podwykonawcy potwierdzające zapłatę należnego im wynagrodzenia. Dokument należy sporządzić do każdej wykonanej instalacji osobno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach