Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
- Data zamieszczenia: 2018-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
REGON: 000527210 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Tarnowskie Góry – I etap: instalacje fotowoltaiczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (dla każdego obiektu osobny projekt), wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje fotowoltaiczne wytwarzające energię elektryczną będą zamontowane i wykorzystywane na potrzeby socjalno-bytowe w 623 indywidualnych gospodarstwach domowych. Instalacje o łącznej mocy minimalnej 2690,24 kWp (2,69024 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Tarnowskie Góry – łącznie 623 obiekty: a) o mocy 2,24 kWp – 57 szt. instalacji b) o mocy 2,80 kWp – 1 szt. instalacji c) o mocy 3,36 kWp – 169 szt. instalacji d) o mocy 3,92 kWp – 126 szt. instalacji e) o mocy 4,76 kWp – 154 szt. instalacji f) o mocy 5,60 kWp – 43 szt. instalacji g) o mocy 6,72 kWp – 43 szt. instalacji h) o mocy 7,84 kWp – 30 szt. instalacji W zależności od uwarunkowań technicznych przewiduje się montaż instalacji na dachach budynków mieszkalnych (559 szt., w tym 9 szt. na budynkach, których powierzchnia przekracza 300 m2), elewacjach budynków mieszkalnych (5 szt.), dachach garaży/budynków gospodarczych przylegających (7 szt.), dachach garaży/budynków gospodarczych wolnostojących (29 szt.), bądź na gruncie (23 szt.). 2) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dysponuje również opracowaniami techniczno-koncepcyjnymi dla każdej z lokalizacji ujętej w PFU, które mogą zostać udostępnione na wniosek Wykonawcy. 3) Na potwierdzenie spełniania minimalnych parametrów urządzeń wchodzących w skład instalacji fotowoltaicznych określonych w PFU, Wykonawca złoży wraz z ofertą karty katalogowe i inne dokumenty wskazane w PFU (dotyczy spełnienia parametrów określonych w tabelach 3-9 PFU). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 230 000,00 zł. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale V pkt 2 SIWZ. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. o numerze: 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z adnotacją: „Wadium - fotowoltaika”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań Zamawiającego (o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 PZP) – do oferty należy dołączyć karty katalogowe i inne dokumenty wskazane w PFU (dotyczy spełnienia parametrów instalacji fotowoltaicznych określonych w tabelach od 3 do 9 PFU); 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2017r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017, poz.229 z późn. zm). Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 1G do SWIZ b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).; 3) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1C do SIWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach (zdolnościach technicznych lub zawodowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP; 5) wypełniony i podpisany załącznik nr 1A do SIWZ "FORMULARZ OFERTOWY"; 6) Potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Rybnika
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 6
Dodano: 2023-12-28 - Remont instalacji elektrycznej w wybranych pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 – etap III
Dodano: 2023-06-16 - 4WOG-1200.2712.16.2023 Roboty budowlane w podziale na 6 części
Dodano: 2023-03-31 - Wykonanie instalacji elektrycznej w celu dostosowania obiektu Parku Wodnego w Tarnowskich Górach do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego
Dodano: 2023-03-11 - Remont instalacji elektrycznej – II zadania
Dodano: 2023-02-10 - Wykonaniu kompleksowej instalacji elektrycznej dla zadania pn. Adaptacja bu-dynku w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 9
Dodano: 2023-02-01 - Remont klatek schodowych z wymianą i wykonaniem nowych instalacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku przy ulicy Henryka Sienkiewicza 2 w Knurowie
Dodano: 2023-01-25 - Modernizacja wnętrza wielofunkcyjnej hali sportowej z basenem – prace instalacyjne, polegające na montażu nowego oświetlenia hali basenu
Dodano: 2022-11-25 - Wymiana i uzupełnienie opraw oświetleniowych na energooszczędne wykorzystujące technologię LED w siedzibach Prokuratur Rejonowych w Rudzie Śląskiej i Wodzisławiu Śląskim (w podziale na części)
Dodano: 2022-11-21