Przetargi.pl
„Odbudowa urządzeń melioracyjnych w Nadleśnictwie Gościno w 2018r.”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78120 Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3512517, 3512552 , fax. 943 512 552
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno
    ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63
    78120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3512517, 3512552, fax. 943 512 552
    REGON: 33004407428001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_goscino/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbudowa urządzeń melioracyjnych w Nadleśnictwie Gościno w 2018r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty polegają na konserwacji rowów melioracyjnych w celu zapewnienia drożności cieków oraz odpływu wód z urządzeń melioracyjnych znajdujących się w leśnictwach Nadleśnictwa Gościno. Zakres robót obejmuje m.in: odmulenie zbiornika retencyjnego, odmulenie ręczne lub mechaniczne dna rowów melioracyjnych, ręczne wykoszenie porostów i karczowanie gęstych krzaków i podszycia koryt rowów i skarp oraz odłożeniem roślinności poza skarpy rowu wraz z oczyszczeniem terenu po wycince. Przy realizacji robót należy zwrócić uwagę, aby wykoszona roślinność nie spowodowała zatorów, obmycia skarp i brzegów. Gałęzie leżące w korycie rowu, wycięte krzaki oraz skoszoną trawę i porosty należy ułożyć poza skarpy rowu. Urobek należy równomiernie ułożyć poza skarpy rowu: po obu stronach rowu na powierzchniach leśnych oraz jednostronnie (od strony lasu) na rowach przydrożnych, a po przeschnięciu rozplantować.Tereny objęte przedmiotem zamówienia: - odmulenie zbiornika na szkółce gospodarczej, - odbudowa przyczółków na przepuście w leśnictwie Ledowo, - odwodnienie osady leśnej w Grzybowie, - odmulenie rowu w leśnictwie Pobłocie, - odmulenie rowu w leśnictwie Trzynik, - naprawa przepustu w leśnictwie Włościbórz, - odbudowa przepustu, naprawa skarpy przy przepuście, naprawa przelewu na grobli oraz odmulenie rowu w leśnictwie Bagicz. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.u.2017 poz. 1332 z późn. zm.,), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, tj. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. 2003 nr 47, poz. 401 z późn. zm.,), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniem inspektora nadzoru. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aktualne zaświadczenie dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu na ww. materiały dokumenty (atesty, aprobaty techniczne itp.). Podczas realizacji zamówienia wykonawca udostępni zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z uzgodnionym przedstawicielem zamawiającego. Obowiązki wykonawcy: 1) zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, posiadającego określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz.U. z 2017, poz. 1332.) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, 2) zagospodarowanie ewentualnych odpadów – w uzgodnieniu w właścicielem obiektu oraz zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (.Dz.U. z 2016, poz.1987) 3) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 4) zapewnienie ochrony terenu budowy i znajdującego się na nim mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa; 5) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia; 6) ponadto inne obowiązki określone we wzorze umowy stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ Wymagania dotyczące materiałów budowlanych: 1) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w zamówieniu, dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016, poz. 1570.) 2) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu na ww. materiały dokumenty ( atesty, aprobaty techniczne itp.). Podczas realizacji zamówienia wykonawca udostępni zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu, zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujące się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji, a nie podaje minimalnych parametrów, które by te równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót kosztorysu, zgodnie z załącznikiem nr 10 oraz STWIOR - załącznik 11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w przedmiarze robót kosztorysu ofertowego oraz wytycznych wykonania odbioru prac konserwacyjnych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wykonanym w oparciu o podane w ofercie stawki. Wykonawca będzie zobowiązany do podjęcia robót najpóźniej 3 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 gr.) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.,o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować termin związania ofertą. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ Filia Kołobrzeg, Nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0047 7990 z dopiskiem na blankiecie przelewu: “wadium – przetarg - SA.270.0.2.2018” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp., 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) kwotę gwarancji. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp oraz z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie wymienione w pkt.14.1 niniejszego SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu –zał. nr 2 i 3 do SIWZ c) szczegółowy kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ podpisany przez wykonawcę (wykonawca opracowuje kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem do SIWZ, w oparciu o przedmiar robót). d) odpowiednie pełnomocnictwa, e) oryginał wniesienia wadium, jeżeli wnoszone jest w formie niepieniężnej f) zobowiązanie podmiotu od oddania wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy - ( niezobowiązujący zał. nr 8 do SIWZ) g)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach