Przetargi.pl
Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Bijasowice w Bieruniu -ul. Groblana, ul. Lipcowa, ul. Żywiczna

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2011-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Bijasowice w Bieruniu -ul. Groblana, ul. Lipcowa, ul. Żywiczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Odbudowa i modernizacja dróg gminnych w Bieruniu: - ul. Groblanej na długości 620 m o szerokości zmiennej od 3,0 do 5,0 m - ul. Lipcowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bijasowicką do ul. Żywicznej , długości 290 m, o szerokości - ul. Żywicznej na długości 575 m o szerokości 2. Zakres rzeczowy został określony w przedmiarze robót , dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót remontowych, i obejmuje m .in. : frezowania nawierzchni bitumicznej grub. do 10 cm ~ 2722 m2 roboty ziemne pod zabudowę rur ochronnych oraz przy budowie elementów odwodnienia (rowy,kanały, studzienki ściekowe) - 2559,8 m3 , odwóz nadmiaru ziemi - 1678,6 m3 układanie rur ochronnych dla zabezpieczenia kabli - 69 m wycinkę drzew o średnicy od 10 do 55 cm - 15 szt. z mechanicznym karczowaniem pni, odwozem ściętych karpin i gałęzi, zabudowę krawężników betonowych na ławie betonowej: wystających - na dł. 453 m, wtopionych - na dł. 96,8 m; oporników drogowych na ławie bet. - 550 m wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej - 85,2 m 2 budowę kanalizacji deszczowej 315 dł.314 m, 7 studni 1000 oraz 7 studzienek ściekowych 500, wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni :dolnej warstwy podbudowy z żużla grub. 20 cm - 2752 m2 , grub.10 cm - 1225 m2 , górnej warstwy z tłucznia gr. 10 cm - 1440 m2 , kruszywa łamanego grub. 15 cm - 2228 m 2 wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grub. 25 cm - 165,6 m 2 oraz dojść dla pieszych - 69,2 m 2 ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5+4 cm - 4858,9 m2 ręczne plantowanie poboczy i humusowanie z obsianiem trawą - 5760,8 m2 regulację pionową studzienek dla : włazów kanałowych - 14 szt. (z wymianą 6 płyt żelbetowych), zaworów wodociągowych i gazowych - 13 szt., kratek ściekowych - 1 szt. wymianę 2 przepustów 500 o łącznej dł. 13,0 m wykonanie ubezpieczenia skarp rowu płytami ażurowymi na pow. 80 m2 zabudowę poręczy ochronnych U-11a w obrębie 2 przepustów na długości 2 x 24 m , demontaż starego progu zwalniającego i ponowny montaż z nowych elementów z tworzyw sztucznych o szer. 3,5 m (elementy 900x500x50) wraz z oznakowaniem pionowym, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, pomiary nośności podbudowy - 6 punktów, uporządkowanie terenu przyległego, oznakowanie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (zamawiający posiada projekt organizacji ruchu) oraz odtworzenie istniejącego oznakowania pionowe. 3.Warunki i wymagania : Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. W trakcie prowadzenia robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. W trakcie realizacji inwestycji należy : a/ zapewnić obsługę geodezyjną b/ wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne c/ w przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych; Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy; W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy ująć koszty : a/ doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego b/ dostawy i wykonania oznakowania pasa drogowego na czas budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu c/ składowania materiałów rozbiórkowych d/ dowozu (poboru) brakujących mas ziemnych i odwozu nadmiaru mas ziemnych na odkład e/ dokumentacji fotograficznej wszystkich obiektów kubaturowych , ogrodzeń i innych obiektów sąsiadujących z przebudowywana droga gminną, która należy wykonać przed przystąpieniem do robót oraz w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu) f/ nadzorów technicznych ze strony właścicieli uzbrojenia terenu g/ wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń; Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to , że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie maja na celu naruszenie art.29 i art. 7 ustawy pzp, a maja jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równano ważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z zamawiającym użycia materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanych dróg itp. 4. Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 23%. 5. Zamawiający nie przewiduje : zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. 6. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium: Wadium w wysokości 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieścitysięcyzł.00/100) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP. 2710.22.2011 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia p.n. Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Bijasowice w Bieruniu - ul. Groblana, ul. Lipcowa, ul. Żywiczna. Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium ,wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00 w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2000.109. 1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art.24 ust.2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach