Przetargi.pl
Odbudowa drogi wraz z przepustem od posesji nr 35 do nr 6 (dz nr 303, 383, 367, km 0+000-0+450), do nr 93 (dz. nr 106, 108, km 0+000-0+325,00), od 81 i 84 (dz. nr 135, 112, km 0+000-0+600,00) oraz dwóch mostów w ciągu dróg gminnych; dz. nr 102, 106 i dz. nr 161 w Wolimierzu [nawalne opady atmosferyczne i powódź lipiec 2013]

Gmina Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-820 Leśna, Rynek 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7211239 , fax. 075 7242368
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna
    Rynek 19 19
    59-820 Leśna, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7211239, fax. 075 7242368
    REGON: 23082143400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi wraz z przepustem od posesji nr 35 do nr 6 (dz nr 303, 383, 367, km 0+000-0+450), do nr 93 (dz. nr 106, 108, km 0+000-0+325,00), od 81 i 84 (dz. nr 135, 112, km 0+000-0+600,00) oraz dwóch mostów w ciągu dróg gminnych; dz. nr 102, 106 i dz. nr 161 w Wolimierzu [nawalne opady atmosferyczne i powódź lipiec 2013]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania planuje się odbudowę trzech odcinków dróg gminnych oraz dwóch mostów w miejscowości Wolimierz, które zostały zniszczone wskutek powodzi w lipcu 2013r. CZĘŚĆ I- dotyczy odbudowy trzech odcinków dróg gminnych w Wolimierzu Odcinek nr 1: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej w Wolimierzu od posesji nr 35 do nr 6 o długości całkowitej równej 450,0 mb, zlokalizowanej na dz. nr 303, 383 i 367 wraz z odbudową przepustu. W ramach zadania projektuje się ułożenie nawierzchni z mieszkanki mineralno- bitumicznej wraz z wykonaniem poboczy i odwodnienia. Odcinek nr 2: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej w Wolimierzu do posesji nr 81 i 84 o długości 600,0 m zlokalizowanej na działkach 135 oraz 112 wraz z wykonaniem poboczy i odbudową przepustu. W ramach zadania projektuje się ułożenie nawierzchni z mieszkanki mineralno- bitumicznej wraz z wykonaniem systemu odwodnienia. Odcinek nr 3: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej w Wolimierzu do posesji nr 93 o długości 325,0 m usytuowanej na działkach 106 i 108. W ramach zadania projektuje się ułożenie nawierzchni z mieszkanki mineralno- bitumicznej wraz z wykonaniem odwodnienia. CZĘŚĆ II- dotyczy odbudowy dwóch obiektów mostowych w Wolimierzu Obiekt nr 1: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa mostu w Wolimierzu zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej nr 102 i 106. Obiekt zostanie odbudowany w formie konstrukcji podatnej wykonanej z blachy falistej stalowej. Konstrukcję obiektu stanowi stalowa blacha falista o rozpiętości 6,645 m i wyniosłości 1,72 m. Wlot i wylot konstrukcji stalowej ścięte są pionowo. Długość konstrukcji stalowej w osi górą i dołem wynosi 4,65 m. Kąt ścięcia wlotu i wylotu konstrukcji stalowej względem osi trasy wynosi 90 stopni. Projektowana wysokość naziomu nad konstrukcją stalową wraz z warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni jezdni wynosi min. 0,80 m. Obiekt nr 2: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa mostu w Wolimierzu zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej nr 161. Projektowany jest jednoprzęsłowy obiekt mostowy o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej. Szerokość obiektu wynosi 4,00 m, a jego długość całkowita jest równa 10,60 m. Główną konstrukcję przęsła będą stanowiły trzy dźwigary z kształtowników stalowych HEB 300 o długości 7,80 m wykonanych ze stali S355J2+M, zespolonych z monolityczną płytą pomostową gr. 20- 24 cm wykonaną z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą klasy A-IIIN. Po obu stronach obiektu projektowane są balustrady wykonane z rur stalowych okrągłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacje Projektowe Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiary robót 1. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 2. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych w zakresie: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych) z tolerancją ? 5%, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane, hydrauliczne, charakterystyki liniowe) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej, c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 3. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy, zapewnić na terenie budowy oraz ulicach przyległych do placu budowy, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren i przywrócić go do stanu sprzed inwestycji. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą okazać się niezbędne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 5. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. Szczegółowy zakres robót do wykonania został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I - 10 000,00zł; Dla części I - 7 000,00zł; Uwaga: w przypadku składania ofert przetargowych na dwie części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w łącznej wysokości dla obu części czyli 17.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwotę gwarancji; termin ważności gwarancji; zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3.1.Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej numer rachunku 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 z adnotacją: Wadium - na odbudowę dróg i mostów w Wolimierzu. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8.Wadium będzie zatrzymane i zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.umlesna.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach