Przetargi.pl
ODBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 344013 ul. Spacerowa OD KM 0+420 DO KM 0+800 tj. 380 mb

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, ul. Spokojna 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 311 00 60 , fax. 41 311 00 61
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    ul. Spokojna 2 2
    26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 311 00 60, fax. 41 311 00 61
    REGON: 00054731300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 344013 ul. Spacerowa OD KM 0+420 DO KM 0+800 tj. 380 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa swoim zakresem obejmuje :Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o następujących parametrach : szerokość nawierzchni 4,00 m, długość drogi do remontu 380,00 m.Konstrukcja nawierzchni na całej szerokości i długości będzie następująca : Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego według PN-S-96025 o grubości 4 cm;Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego według PN-S-96025 o grubości 4 cm; Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie o grubości 22 cm .Wzmocnione podłoże ze stabilizacji gruntu (piasku) cementem o Rm = 1,50-2,50 MPa o grubości 20 cm. Całkowita powierzchnia nawierzchni drogi wynosi 1535,20 m2. Umocnienie skarp wykopu na długości 240,0 mb płytami ażurowymi betonowymi 60 x 40 x 10 cm w ilości 144,00 m2.Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych typu SP-04/2 (słupki co 2,0 m) w ilości 48,00 mb. Wykonanie utwardzonych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm w ilości 380,00 m2. Wykonanie robót ziemnych w postaci: wykopów z odwozem na odkład na odl. 3 km w ilości 808,00 m3; wykonanie nasypów z wykopu (roboty na miejscu) w ilości 69,71 m3. Odwodnienie drogi - ul. Spacerowej pozostaje jako powierzchniowe w kierunku oczyszczonego rowu i dalszych odbiorników . Przewidywane spadki poprzeczne i istniejąca niweleta drogi (spadek podłużny) zapewniają spływ wód opadowych i roztopowych w kierunku rowów przydrożnych i dalej do istniejącego systemu odwodnienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 25 września 2013 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - Urząd Gminy Masłów w Masłowie - BGŻ nr 47 2030 0045 1110 0000 0192 8880 z adnotacją: wadium - znak sprawy: 8.4. Z.P.271.15.2013.D.Z.P. ODBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 344013 ul. Spacerowa OD KM 0+420 DO KM 0+800 tj. 380 mb. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto Zamawiającego (przelew wadium musi być zaksięgowany na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię dokumentu składanego poświadczoną: za zgodność z oryginałem; przez Wykonawcę w sposób opisany w pkt 10 SIWZ. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać oryginału dokumentu wadium w sposób trwały z ofertą. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy PZP. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP: Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5 lit. a) nin. ustępu. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 1 nin. ustępu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach