Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr 110934L od km 0+725 do km 1+500 w miejscowości Komarów-Osada, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017 r.

Gmina Komarów-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 22435 Komarów-Osada, Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6153102 w. 50 , fax. 846 153 185
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komarów-Osada
    Rynek 15
    22435 Komarów-Osada, woj. lubelskie
    tel. 84 6153102 w. 50, fax. 846 153 185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarow.pl, www.komarowosada.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr 110934L od km 0+725 do km 1+500 w miejscowości Komarów-Osada, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest "Odbudowa drogi gminnej nr 110934L od km 0+725 do km 1+500 w miejscowości Komarów-Osada, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017 r.". 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty przygotowawcze słownik uzupełniający CPV 45111000-8; 1. Usunięcie warstwy urodzajnej ziemi (humusu) grub. do 15cm poza granicę robót z wbudowaniem ziemi w pobocza. m2 -1860 Roboty nawierzchniowe słownik uzupełniający CPV 45233000-9 Nawierzchnia słownik uzupełniający CPV 45233000-9 2. Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych nowych 300x 150(100) z betonu C 30/37 ( B-37), grubości 15 cm z wypełnieniem szczelin między płytami betonem C 16/20 (B-20) na podsypce cem. -piaskowej grub. 10 cm - m2 3144 Uwaga: 1) W długość nawierzchni nie wlicza się szczelin z betonu między płytami 2) Płyty gatunek I 3. Rozebranie i wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych 300x100 (150) grubości 15cm z wypełnieniem szczelin między płytami betonem C12/15 (B-15) na podsypce cem. -piaskowej śr. grub. 12 cm- płyty z odzysku m2 87,5 4. Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem śr grub. 10cm z wbudowaniem gruzu w pobocza m2 100 Plantowanie poboczy słownik uzupełniający CPV 45112730-1 5. Plantowanie (obrobienie na czysto) korony nasypów wykonanych ręcznie, grunt kat. III-IV wraz z uzupełnieniem brakującego gruntu grub. 10 cm do 20 cm grunt wykonawcy - m2 775 6. Plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy wykopów wykonanych mechanicznie grunt kat. III-IV - m2 90 Umocnienia słownik uzupełniający CPV 45233000-9 7. Wykonanie poboczy z kruszywa – mieszanki 0/63 stabilizowanej mechanicznie grubość warstwy 15 cm - m2 1185 8. Humusowanie z obsianiem poboczy trawą przy grub. humusu 5cm - m2 865 Wykonawca przed złożeniem oferty może zapoznać się z terenem. 3.3 Szczegółowy zakres robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (wg załącznika nr 7 do SIWZ), 3.4 Przedmiar robót może stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, 3.5 Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy, do posesji oraz do pól uprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: na konto Zamawiającego Urząd Gminy Komarów-Osada Powiatowy Bank Spółdzielczy Zamość o/Komarów na konto 28 9644 0007 2001 0050 0539 0001 z dopiskiem: „Wadium - droga gminna nr 110934L”. Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi znajdować się na wyżej wymienionym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym Wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasokres operacji bankowych zarówno w baku Wykonawcy jak i w banku Zamawiającego. Przy wpłacie wadium na konto bankowe Zamawiającego należy uwzględnić wszystkie koszty naliczane przez bank. Zamawiający nie dopuszcza, aby opłaty pobierane przez bank potracone były z kwoty wadium pod rygorem wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust, 4a i ust. 5 ustawy PZP, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1, poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego określenia przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach