Przetargi.pl
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków na Nowym Świecie (II przetarg)

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3852407 w. 49 , fax. 068 3852370
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 18 18
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3852407 w. 49, fax. 068 3852370
    REGON: 97792265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków na Nowym Świecie (II przetarg)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, wywozie i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych, mechanicznie odwodnionych (kod odpadu: 19 08 05) z oczyszczalni ścieków na Nowym Świecie w okresie od 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku. Zamawiający szacuje, że w okresie od 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku do odbioru będzie około 5.000 (słownie: pięć tysięcy) ton komunalnych osadów ściekowych. Podana powyżej ilość komunalnych osadów ściekowych jest ilością szacunkową i może ulec zmianie. W przypadku odbioru komunalnych osadów ściekowych w ilości mniejszej niż podana powyżej Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. Zamawiający zapewnia, że gwarantowana minimalna ilość odebranych przez Wykonawcę komunalnych osadów ściekowych w okresie od 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku wyniesie 3.000 ton, pozostała ilość komunalnych osadów ściekowych zostanie przekazana Wykonawcy w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak nie więcej niż 5.000 ton w ciągu maksymalnie 2 lat. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) ustalenie ilości odbieranych komunalnych osadów ściekowych następować będzie przez zważenie na wadze samochodowej, przeprowadzone w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, znajdującym się na terenie gminy Sulechów, b) Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do: 1) zapewnienia naczep lub dostosowania samochodów do bezpośredniego, ciągłego odbioru komunalnych osadów ściekowych spod prasy i bezpośredniego transportu do miejsca gospodarczego wykorzystania (przewidywana dzienna ilość osadu do odebrania: ok. 8-10 ton), 2) zapewnienia systematycznego odbioru komunalnych osadów ściekowych w ciągu całego okresu trwania umowy, w tym również w sytuacjach, gdy temperatura powietrza jest poniżej 0 stopni C, 3) wykonywania obowiązku w zakresie ewidencjonowania odpadów, sporządzania kart przekazania odpadów i dostarczania ich najpóźniej w dniu podpisania przez strony ?Protokołu wykonania usług?. 3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnych zezwoleń (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodzie: 19 08 05) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami). W/w dokumenty muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku gdy ważność w/w dokumentów wygasa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w treści oferty oświadczenie deklarujące złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności zezwolenia (decyzji) i uzyskanie stosownego nowego, prawomocnego zezwolenia (decyzji), tak aby zapewnić ciągłość ważności w/w dokumentów, a tym samym zapewnić ciągłość realizacji zamówienia w okresie od 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku. Brak stosownych zezwoleń (decyzji) na etapie realizacji umowy będzie skutkował odstąpieniem od umowy zgodnie z wytycznymi z zawartymi w projekcie umowy. Przedstawione przez Wykonawcę zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów powinna w myśl obowiązujących przepisów przenosić odpowiedzialność za odpad z Zamawiającego na Wykonawcę. Zamawiający jako wytwórca odpadu przekaże odpady następnemu posiadaczowi odpadów, który ma zezwolenie (decyzję) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania tymi odpadami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późniejszymi zmianami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl sekcja: Zamówienia publiczne / Wg ustawy PZP / 2014
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach