Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej oraz ul. Polnej w Komornikach w 2019 r.

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej oraz ul. Polnej w Komornikach w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających na terenie cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej oraz na terenie ul. Polnej w Komornikach w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. 1.1. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów o kodach: 20 02 03 – inne odpady nieulegające biodegradacji; 20 02 - odpady z ogrodów i parków – w tym z cmentarzy; 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji; 20 02 02 – gleba i ziemia w tym kamienie oraz odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 (zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, aktami prawa miejscowego oraz zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie działalności) z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej zgodnie z potrzebami i wskazaniami Zamawiającego, tj.: a) dostawa jednakowych pod względem wykonania i koloru pojemników na odpady, będących własnością Wykonawcy, ustawianych w miejscach i ilościach wskazanym przez Zamawiającego, tj. : - 10 szt. pojemników o pojemności nie mniejszej jak 1100 l (wyposażone w kółka); - 1 szt. kontenerów KP-3; - 1 szt. kontenerów KP-5; oraz podczas świąt dodatkowo pojemniki 1 szt. kontener KP-3 lub 1 szt. kontener KP-5. b) w dniu odbioru zapełnione pojemniki i ich ilość zostaną wskazane przez pracownika cmentarza. Odbiór pojemników odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne. Większość pojemników winna być opróżniona w piątek do godziny 09:00. Pojemniki, które zostaną zapełnione w trakcie trwania tygodnia kalendarzowego powinny być odebrane po zgłoszeniu telefonicznym następnego dnia roboczego do godziny 09:00; c) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku przepełnienia pojemnika lub rozsypania się odpadów dookoła pojemnika, Wykonawca zobowiązany będzie do ich zebrania i uporządkowania terenu w odległości 1,5 m od pojemnika/kontenera; d) w okresie od 18.10.2019 r. do 22.11.2019 r. (okres Wszystkich Świętych) Wykonawca dostarczy dodatkowo 1 szt. kontenerów KP-3 lub KP-5. W dniu 31.10.2019 r. w godzinach późnopopołudniowych należy opróżnić wszystkie znajdujące się na terenie cmentarza pojemniki i kontenery, tak aby od rana w dniu 01.11.2019 r. były opróżnione (puste). W dniu 2.11.2019 r. (sobota) w godzinach porannych, należy opróżnić pojemniki i kontenery zapełnione, wskazane przez pracownika obsługi cmentarza. e) wszystkie dostarczone przez Wykonawcę pojemniki i kontenery winny być stale sprawne, zamykane i mieć estetyczny wygląd; f) Zamawiający zastrzega, że nie ma możliwości wjazdu na teren cmentarza komunalnego samochodami ciężarowymi o masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony. Zamawiający dopuszcza wjazd na teren cmentarza samochodów powyżej 3,5 t jedynie w celu odbioru pojemników KP-3 lub KP-5; g) pojemniki 1100 l zgłoszone do opróżniania, należy wyciągnąć z terenu cmentarza komunalnego na odległość ok. 10 mb przez Wykonawcę, h) w przypadku uszkodzenia mienia gminnego, nagrobków lub innych elementów małej architektury całość szkody powstałej z tego tytułu poniesie Wykonawca; 2. Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów budowlanych o kodzie 17 01 07 (zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, aktami prawa miejscowego oraz zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie działalności z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej zgodnie z potrzebami i wskazaniami Zamawiającego, tj.: a) dostawa na telefoniczne zgłoszenie, minimum 1 szt. kontenera KP-5, na wskazane przez Zamawiającego miejsce poza terenem cmentarza. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kontenerów, w zależności od potrzeb i ilości wytwarzanych odpadów; b) odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 h; c) dostawa zamówionego kontenera na teren cmentarza nastąpi w ciągu 48 h. 3. Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów o kodach: 20 02 03 – inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 02 - odpady z ogrodów i parków – w tym z cmentarzy; 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji; 20 02 02 – gleba i ziemia w tym kamienie oraz odpady komunalne o kodzie 20 03 01 (zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach,aktami prawa miejscowego oraz zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie działalności ) z terenu cmentarza komunalnego w Środzie Ślaskiej a) odbiór odpadów z częstotliwością 1 x w miesiącu. 4. Odbiór, transport i zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 (zgodnie z zasadami prawa krajowego, w tym z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, aktami prawa miejscowego oraz zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie działalności ) z terenu ul. Polnej w Komornikach, tj.: a) dostawa jednakowych pod względem wykonania i koloru 2 szt. pojemników o pojemności 240L każdy na zmieszane odpady komunalne, będących własnością Wykonawcy, ustawianych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; b) odbiór odpadów odbywać się będzie w następujący sposób: - częstotliwość 1 x w miesiącu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05.2019 r. oraz 01.09.2019 r. - 31.12.2019 r. ; - częstotliwość co 2 tygodnie w okresie 01.06.2019 r. - 31.08.2019 r.; 1.2. Odebrane odpady Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska, w celu osiągnięcia wymaganych prawem poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 1.3. Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za uzyskanie wymaganych prawem poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 1.4. Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie. 1.5. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania na wezwanie Zamawiającego kart przekazania odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami stosowanymi na potrzeby ewidencji odpadów. 1.6. Zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń odszkodowawczych osób trzecich i przedstawienie Zamawiającemu w terminie 3 dni od zawarcia umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej okres obowiązywania umowy. ZASADY ROZLICZEŃ 1. Rozliczenie za wykonanie usługi odbywać się będzie miesięcznie - za miesiąc kalendarzowy, według cen jednostkowych za odbiór i zagospodarowanie odpadów z pojemnika określonego typu i ilości odebranych pojemników, to jest : a) cena netto za pojemnik 1100 l za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych ......……...... zł podatek VAT ........................... % kwota brutto ....................... zł b) cena netto za pojemnik KP- 5 za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych ......….…....... zł podatek VAT ........................... % kwota brutto ....................... zł c) cena netto za pojemnik KP- 3 za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych ......….……..... zł d) cena netto za pojemnik KP- 5 za odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych ......….…....... zł podatek VAT ........................... % kwota brutto ....................... zł e) cena netto za odbiór odpadów i zagospodarowanie komunalnych z pojemnika 240 l .....…….......... zł podatek VAT ........................... % kwota brutto ....................... zł 2. Rozliczenie za zapewnienie pojemników w złożonej ofercie odbywać się będzie w ramach opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów z pojemnika. 3. Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w swoich cenach jednostkowych wszelkie koszty wynikające z wymagań Umowy. 4. Wykonawca określi całkowity koszt wykonania usługi za okres obowiązywania umowy wyliczony zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz cenami jednostkowymi określonymi przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Koszt ten określony musi być kwotowo oraz słownie i stanowić wartość brutto zawierającą podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA: Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę: co najmniej 2 osoby na podstawie umowy o pracę, które wykonywać będą czynności związane z wywożeniem odpadów w ramach realizacji umowy. 1. Okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający będzie uprawniony do żądania, w trakcie trwania zamówienia, udokumentowania przez Wykonawcę zatrudnienia poprzez przedłożenie następujących dokumentów: a)wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b)oświadczenie osób zatrudnionych, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 3. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań, raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony na podstawie art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach obejmujący co najmniej odpady o kodach 20 03 01 oraz 17 01 07 b) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, o których mowa w ustawie o odpadach obejmujący co najmniej odpady o kodach 20 03 01; 20 02 03 oraz 17 01 07 c) posiada pisemne zapewnienie odbioru odpadów o kodzie 20 03 01; 20 02 03 do zagospodarowania w instalacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 3)Formularz cenowy sporządzony według wzoru- załącznik nr 4 do SIWZ, 4)Oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby- załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach