Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 521 044
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o.
    ul. Krasnystawska 54
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 817 521 044
    REGON: 43052559200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.leczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa – powyżej 80 mm) - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11), poprzez odzysk w ilości około 2 500,00 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku odbioru, transportu i zagospodarowania mniejszej lub większej ilości odpadów, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe. Odpad powstał w procesie mechanicznej segregacji odpadów komunalnych stanowiący frakcję nadsitową. Z odpadów tych wydzielono frakcję 0-80 mm oraz surowce wtórne tj. szkło, metale, pet, papier, tekturę itp. Odpad jest magazynowany na otwartym, utwardzonym nie zadaszonym terenie, w postaci niezbelowanej. Odpad nie zawiera właściwości określonych w załączniku nr 3 oraz składników określonych w załączniku nr 4 do ustawy o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów w procesie odzysku w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy o odpadach. Rozliczenie ilości odpadów następować będzie na podstawie legalizowanej wagi towarowej znajdującej się w Zakładzie przyjmującym do zagospodarowaia odpad a kontrolnie ważony każdorazowo na wadze znajdującej się u Zamawiającego w Dziale Utylizacji Odpadów w Starej Wsi. Odpady odbierane będą transportem Wykonawcy na jego koszt oraz zagospodarowane przez Wykonawcę poprzez odzysk. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o planowanej ilości odpadów do odbioru z jednodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie, że odbiór odpadów będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający szacuje wytwarzanie średnio 24 Mg odpadu na dobę, co odpowiada około 120 m3. Odpady będą odbierane przez Wykonawcę z Instalacji zlokalizowanej pod adresem: Dział Utylizacji Odpadów, Stara Wieś, 21-010 Łęczna. Odbiór odpadów następować będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00. Wykonawca jest obowiązany do podstawienia kontenera lub innego sprzętu do transportu odpadów do godziny 9:00 rano w dni robocze. W przypadku konieczności wykonania więcej niż jednego transportu dziennie, ostatni pojazd musi zostać podstawiony do godziny 13;00. Odbiór odpadów będzie potwierdzony zbiorczymi miesięcznymi kartami przekazania odpadów przekazywanymi do 5 dnia każdego następnego miesiąca oraz w postaci dowodu ważenia przesyłanego drogą elektroniczną na e-mail: duo@pgkim.leczna.pl do końca następnego dnia roboczego za dzień poprzedni. Załadunek odpadów będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia kontenera lub innego sprzętu przystosowanego do transportu tego typu odpadów. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedłoży zbiorcze - miesięczne KPO Zamawiającemu potwierdzające poddanie procesowi odzysku całej masy odpadów przyjętych w danym miesiącu kalendarzowym w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca pisemnie oraz skan KPO emailem na adres: duo@pgkim.leczna.pl Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną miejsca odbioru odpadów. Godzinę spotkania należy ustalić pod numerem telefonu (81) 752 06 46 lub 600 029 532. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych od Zamawiającego odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty wykazu instalacji, w której zamierza poddać odpad procesom odzysku oraz wskazać proces tego odzysku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż posiada decyzje administracyjne w zakresie transportu odpadów stanowiących przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: Zamawiający wymaga przedstawienia od wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji wykonawców – dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zmówienie publiczne, którego dotyczy; b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie lub każdy z wykonawców samodzielnie. 3). oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy – oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielnie. Dokumenty podmiotów trzecich: W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zamawiający żąda: 1). przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 2). Dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. XVIII ust. 7 - Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert). 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. XVIII siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert). 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XVIII niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wszystkich dokumentów wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach